فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

قیمت شیشه پنجره خانه upvc رنگی در کرج

قیمت شیشه پنجره خانه upvc  رنگی در کرج:  شیشه دوجداره رنگی یکی از انواع شیشه هایی است که در راستای نیاز انسان به کاهش سر و صدای محیط پیرامونی اش و همچنین کاهش اتلاف انرژی و به طور کلی افزایش آسایش و آرامش انسان است از این رو شیشه های رنگی دو جداره در سال ۱۸۶۵ در شهر نیویورک  توسط یک صاحب مغازه خلاق  پا به عرصه وجود گذاشتند این مغازه دار با انجام آزماشات بسیاری توانست اثبات کند شیشه های دو جداره اتلاف انرژی کمتری نسبت به نمونه های تک جداره دارند و توانست حق ثبت و امتیاز بهره برداری را اخذ کرد.


ادامه مطلب ...

نصب انواع توری درب پنجره کشویی در کرج

نصب انواع توری درب پنجره کشویی در کرج : با آغاز فصل گرم حشراتی همچون مگس و پشه و زنبور نیز هجوم می آورند ، نصب توری یکی ازرا کار های آسان ، ارزان و ضروری است. برخی فکر می کنند با بسته نگه داشتن پنجره ها میتوانند از ورود مگس، پشه و یا زنبور به خانه جلوگیری کنند.منسب ترین گزینه برای تهویه طبیعی و ایجاد جریان هوا در خانه، باز گذاشتن در و پنجره ها در ساعاتی از روز است اما برای اینکه مگس، پشه و حشرات موذی وارد خانه تان نشود، بهتر است روی در و پنجره ها توری کشویی نصب کنید.

 توری پنجره کشویی
ادامه مطلب ...

خرید پنجره ویستابست فرانسوی طرح دار کرج

خرید پنجره ویستابست فرانسوی طرح دار کرج : پنجره upvc فرانسوی که نوع دیگری از پنجره های upvc ویستابست کرج می باشد و مانند مدل های قبلی از این پنجره که شرح دادیم کاربردهای خاص خود را دارد و دارای ویژگی های مشترک یا متفاوت با دیگر پنجره ها می باشد.ساختار پنجره دوجداره فرانسوی ویستابست به گونه ای می باشد که دارای دو بازشو میباشد و در صورتی که هردو لنگه از این مدل پنجره دوجداره باز شود آنگاه مشاهده خواهید کرد که هیچگونه ستون یا مولینی در بین آن وجود نخواهد داشت.


 پنجره طرح دار
ادامه مطلب ...

درب شیشه ای سکوریت مخصوص ویلا کرج

درب شیشه ای سکوریت مخصوص ویلا کرج : درب  upvc شیشه ای سکوریت یک سرمایه‌گذاری ماندگار است، درب  یو پی وی سی شیشه ای داخلی مخصوص ویلا نیز می‌تواند سبک ویژه خود را ارائه کند و ارتباط فوق‌العاده‌ای بین فضاهای مختلف در منزل ایجاد کند. بدون از دست دادن هر گونه نورپردازی طبیعی وقتی که باز می‌شوند به راحتی می‌توانید از یک اتاق به فضای بیرون بروید و از طرف دیگر زمانی که بسته هستند از حریم خصوصی لذت ببرید.

ادامه مطلب ...

فروش پنجره مشبک چوبی طرح جدید

فروش پنجره مشبک چوبی طرح جدید :  بسیاری از ما طرح های مشیک چوبی را بسیار دوست داریم. ترجیح می‌دهیم گاهی از آنها برای دکوراسیون طرح جدید استفاده کنیم. طرح های مشیک چوبی معمولا دارای زیبایی خاصی هستند که نمی‌توان مشابه آن را در مدلهای مدرن مشاهده کرد.اما این موضوع نباید باعث شود تا نتوانیم از تکنولوژی استفاده کنیم. تکنولوژی و پیشرفت باید خود را مطابق تمامی نیازها بکند. ما این کار را در پنجره های دوجداره انجام داده ایم. 

 پنجره مشبک طرح جدید
ادامه مطلب ...