فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

هزینه تعویض پنجره دوجداره خم upvc در کرج

هزینه تعویض پنجره دوجداره خم upvc در کرج:در بحث هزینه تعویض پروفیل خم فکر خیلی اشتباهی که از تعویض پنجره اهنی در ذهن بیشتر کاربران است، برداشتن کامل پنجره از دیوار هاست،یعنی بخشی از دیوار را تخریب کنیم تا پنجره را بیرون بیاوریم و پنجره upvc جدید را جایگذاری کنیم. ولی به هیچ عنوان به این صورت نیست.نزدیک به 90 درصد از مشتریان عزیز ما در زمان تعویض درب و پنجره اهنی با پروفیل دوجداره در محل انجام پروژه سکونت داشته اند.

هزینه تعویض پنجره دوجداره خم upvc در کرج

به علت اینکه تعویض پنجره اهنی نه فقط صدمه ای به دیوار ها وارد نمی کند بلکه در نحوه زندگی ما نیز خللی ایجاد نمی کند و شرکت تولیدی درب و پنجره دوجداره کرج پنجره ماندگار این پروژه را در مدتی کوتاه و بدون هیچ گونه تخریب و ایرادی انجام میدهد.

مزایای پنجره دوجداره خم یو پی وی سی

  1. صرفه جویی در مصرف انرژی و ممانعت از تبادل سرما و گرما
  2. خود رنگ و بدون نیاز به مواد نگهدارنده و براق کننده
  3. عدم تغییر رنگ در برابر نور خورشید و شرایط گوناگون جوی
  4. عایق صوتی تا ۷۵% با بکارگیری از شیشه های دوجداره
  5. ممانعت از اتلاف انرژی سرمایشی و گرمایشی ساختمان و ...

قیمت تعویض پروفیل upvc خم

یکی از شاخص‌ترین ویژگی های پروفیل‌های دوجداره upvc قابلیت شکل‌پذیری و امکان تولید اشکال هندسی به شکل های (هلالی) (مثلثی) (ذوزنقه) (دایره) (بیضی) و …با تنوع نامحدود است. این پنجره های دوجداره با پروفیل UPVC خم در رنگ های سفید و لمینت طرح چوب قابل تولید هستند. همچنین در بحث قیمت بدون اندازگیری دقیق ابعاد پنجره نمیتوان هزینه را به دقیق محاسبه کرد.

تعویض انواع پنجره خم

به همان شکل که وجود دارد از نوع یو پى وى سى کلیشه شده و با دستگاه تمام اتوماتیک هلال داده و ساخته میشود که زیبا میشود اما بسیار پرهزینه است و در عین حال درزگیرى و عایق کمترى نسبت به پنجره هاى معمولی دارد . به همان مدلى که حالت خم پنجره ها جداگانه پر می‌شود. یا با شیشه دوجداره طبق نمای قبلی آن بخش عایق میشود و در زیر آن پنجره معمولی ساخته میشود و مزایای آن نسبت به قوسى هم قیمت مناسب تر و هم کیپ شدن و بهتر عایق شدن آن است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.