فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش شیشه عایق پنجره دوجداره

بسیاری از افراد تمایل دارند از نور طبیعی و تهویه مناسب در محیط کاری یا منزل خود بهره مند شوند. انواع شیشه همچون خم, دوجداره, (E-Low) سانرژی, هوشمند و کریتن وال ضمن کاهش هزینه انرژی, امکان دریافت نور طبیعی را فراهم می نماید. همچنین به دلیل اهمیت دفع اشعه و امواج زیان بار نور خورشید, بهتر است از شیشه ای استفاده گردد که این خاصیت را داشته باشد. نکته مهم دیگر در انتخاب شیشه توجه به مقاومت, ایمنی و ماندگاری آن می باشد. شیشه های ساختمانی که از نظر کنترل انرژی, کاهش هزینه و اطمینان مناسب است در مرکز فروش پنجره ماندگار به تمام مشتریان عزیز ارائه می گردد.

مزایای شیشه های هوشمند سانرژی :
کنترل انرژی و نور خورشید عایق حرارت درخشندگی عالی گذردهی نور
فرایند آسان

کم تابش(فاکتور خورشیدی پایین)

Sunergy بهترین شیشه با عملکرد بالا و با پوشش سخت در جهان می باشد که زیبایی برجسته ای دارد و درتمام فصول باعث صرفه جویی در انرژی می شود . (گرم در زمستان و سرد در تابستان) Sunergy در حالیکه به انتقال نور ادامه می دهد ، به شدت انتقال حرارت خورشیدی را متوقف می کند . بخاطر خواص عالی کنترل آفتاب می توان در هزینه های تهویه هوا در تابستان و همچنین بدلیل عایق حرارتی و کم تابش بودن (E-Low) در هزینه های گرمایش در زمستان صرفه جویی کنیم.

Sunergy دارای پوشش (pyrolytic) سخت می باشد و به همین دلیل می تواند به آسانی تحت پروسه های مختلف مانند : برش ، سکوریت ، لمینیت ، خمش ، دوجداره و تک جداره قرارگیرد. Sunergy از نظر زیبایی، پاسخی به پیشرفته ترین پیش نیازهای معماری می باشد. بعلت کم بودن مقدار رفلکس (بازتاب )، باعث می شود اشیاء را بتوان با رنگ واقعی خودشان مشاهده کرد.

شیشه های سانرژی هوشمندSunergy به سه رنگ در دسترس باشد: ساده ، سبز، آبی آسمانی. Sunergy باعث آسایش بصری و حرارتی می گردد . ترکیبی عالی از انتقال نور، کنترل نور آفتاب (ControlSolar) و عایق حرارتی ، باعث می شود که Sunergy به شیشه ای عالی و ایده آل برای تمام فصول تبدیل میشود. با توجه به نمودار گرافیکی که مصرف انرژی نشان می دهد می توان به خواص بکارگیری این نوع شیشه ها پی برد.

فروش پنجره دوجداره مرغوب

 در اینجا به نشانه هایی اشاره شده است که در صورت مشاهده آنها باید به فکر جایگزین کردن پنجره جدید باشید.
۱. شیشه های شکسته، ترک خورده، خمیده و تاب دار
شاید تشخیص شکستگی یا ترک شیشه آسان باشد، اما تشخیص خمیده و تاب دار بودن شیشه مشکل تر است. اگر یک جام شیشه را از نزدیک بررسی کرده باشید، متوجه می شوید که چقدر صاف است. شیشه های تاب دار، صاف به نظر نمی رسند، بلکه بیشتر شبیه لباسی اتو نکشیده هستند. برای اطمینان، نزدیک پنجره بایستید و آن را از کنار بررسی کنید.
۲. عایق بندی کم یا نبود عایق بندی
دلیل وجود پنجره ها در ساختمان این است که شما بتوانید بدون درنظرگرفتن آب و هوا، به فضای بیرون دسترسی داشته باشید. هر چند آنها نور طبیعی را از خود عبور می دهند و می توانند خانه شما را با گرمای خورشید پر کنند، اما نباید تغییرات نامناسب آب و هوایی را به منزل بیاورند. راه های زیادی برای کنترل عایق بندی وجود دارند.
اگر پنجره ای فاقد عایق بندی باشد یا عایق بندی مناسبی نداشته باشد، هنگام لمس آن، گرما یا سرمای فضای بیرون را حس می کنید، یا زمانی که نزدیک پنجره ایستاده اید، تغییرات دمایی را کاملا احساس خواهید کرد. حتی می توانید با قراردادن یک دستگاه دماسنج روی آستانه پنجره، تبادل حرارتی آن را اندازه گیری کنید.
۳. بخار زیاد
اگر پنجره خانه شما زیاد بخار می کند، شاید وقت آن رسیده که تعویض شود. بسیاری از پنجره های قدیمی یک لنگه، زیاد بخار می کنند. البته قبل از اینکه روی پنجره های جدید سرمایه گذاری کنید، مطمئن شوید عامل بخار شیشه، شما نبوده اید. پایین بودن دمای هوای خانه، ضخیم بودن پرده ها یا پوشش پنجره، نبود جریان هوای کافی در داخل خانه و رطوبت آشپزخانه یا حمام، نقشی اساسی در بخار کردن شیشه ها دارند.
۴. درست باز یا بسته نشدن
پنجره های قدیمی عموما راحت باز و بسته نمی شوند. برخی افراد، پنجره هایی را که کاملا بسته نمی شوند با اشیایی بلند و قدرتمند چفت می کنند تا از به هم خوردن پنجره و شکستن شیشه جلوگیری کنند. برخی دیگر فقط می توانند پنجره های شان را از خارج باز کنند و برای اینکه هوای تازه وارد خانه شان شود، باید به باغچه یا حیاط پشتی خانه بروند و از بیرون پنجره را بگشایند. حتی برخی افراد، از تمام قدرتشان برای چفت کردن پنجره هایی که باز مانده اند، استفاده می کنند. اگر شما هر کدام از این کارها را انجام می دهید، اکنون وقت آن است که پنجره تان را عوض کنید.
۵. نبود آب بندی مناسب
اگر شیشه پنجره های خانه شما دوجداره است، اما هنوز برودت یا گرما به داخل راه می یابد، شاید درست آب بندی نشده باشد. این اتفاق زمانی رخ می دهد که ماده درزِگیر بین دو شیشه از بین رفته یا گسیخته شده باشد. اغلب تولیدکنندگان پنجره سعی می کنند آب بندی کاملی انجام دهند، اما اغلب اوقات این امر اجتناب ناپذیر است و دلایل اصلی آن می تواند رطوبت بیش از حد محیط، طراحی ضعیف قاب پنجره یا انجام نشدن یا صحیح نبودن آزمایش های مربوطه روی پنجره باشد. روشی ساده برای تشخیص آب بندی پنجره این است که بررسی کنید بخار آب بین دو لنگه شیشه ایجاد شده است یا خیر.
۶. حفاظت از محیط زیست
درصورتی که پنجره خانه شما به هر نحو به محیط زیست صدمه می زند باید برای سلامت خود و اطرافیان تان هم که شده به فکر پنجره ای جدید باشید. در سال های اخیر، تولیدکنندگان پنجره در طراحی پنجره ها از لحاظ زیست محیطی هوشیارتر شده اند. پنجره های دوست دار محیط زیست (Low energy) یا (low e) اکنون در اغلب فروشگاه های طراحی خانه و تولید کنندگان پنجره موجود است.
این پنجره ها از میزان پولی که صرف هزینه های سرمایشی و گرمایشی خانه تان می کنید، می کاهند. میان پنجره های low e و عادی، از لحاظ شیشه، درز و چهارچوب تفاوت وجود دارد. پنجره های low e درواقع با نام ۳ جداره شناخته می شوند. گازی که برای آب بندی میان جداره ها استفاده می شود، گازی مانند کرایپتون یا آرگون است که در انرژی صرفه جویی می کند. هنگامی که نوبت چهارچوب بندی می رسد، قاب های چوبی تنها گزینه مناسب برای پنجره های دوست دار محیط زیست هستند، زیرا برخلاف فایبرگلس ها یا مواد کامپوزیت، می توان آنها را بازیافت کرد.

فروش پنجره دوجداره وکا

محصولات تجاری وکا
سیستم درب و پنجره وکا از تمام خصوصیات خوب یو پی وی سی استفاده می کند تا نیازهای یک سازه تجاری را برآورده کند. مهندسی صحیح درب ها و پنجره های وکا باعث شده است که امروزه در بازار فروش آنها را به عنوان درب ها و پنجره هایی با بالاترین کارایی و عملکرد بشناسند. عایق بودن این محصولات در برابر گرما و سرما باعث می شود که در هزینه های گرمایشی و سرمایشی صرفه جویی شود و همچنین مصرف انرژی کاهش یابد.
درب ها و پنجره ها اجزایی هستند که به یک روش فنی تولید شده اند و با نیازهای ساختمان شما و سبک معماری آن مطابقت داده شده اند. به همین دلیل درب ها پنجره های وکا با طرح ها و سبک های مختلف و لوازم جانبی گوناگون در دسترس می باشند.

پنجره های لولایی دوحالته وکا

پنجره ی لولایی دوحالته وکا یک پنجره دومنظوره است که برای تهویه مناسب هوا، امنیت، خروج اضطراری و تمیز کردن آسان از داخل اتاق طراحی شده است. به همراه یک دسته تک حالته که شما می توانید به سادگی دسته را ۹۰ درجه بچرخانید، در این حالت پنجره به طرف داخل می چرخد. این نوع چرخش ممکن است یک عملکرد کلیدی برای برقراری امنیت باشد. حال دسته را ۱۸۰ درجه بچرخانید، به این صورت پنجره از بالا در یک موقعیت ایمن کج می شود. این حالت برای تهویه هوا و برقراری امنیت مناسب است.


پنجره های فیکس وکا
این نوع پنجره با فریم پنجره دوحالته ساخته می شود. پنجره های فیکس، واحدهای ثابتی هستند که به صورت جدا و یا به صورت گروهی با دیگر واحدهای بی حرکت مورد استفاده قرار می گیرند. و یا به صورت ترکیبی با پنجره های لولا دار، سایبان ها و درب ها استفاده می شوند. معمولا پنجره های فیکس در جایی استفاده می شوند که نقطه کانونی یا حداکثر ورود نور مورد نظر است . و یا به عنوان پنجره های نوار یا روبان که در ساخت و ساز تجاری مورد استفاده هستند.

پنجره های سایبانی وکا
در این نوع پنجره که سبکی اروپایی دارد به جای دستگیره پنجره از قفل مخصوصی استفاده می شود. لولای این پنجره ها هم به داخل و هم به بیرون باز می شوند تا تهویه هوای مناسبی را برای ما ایجاد نمایند. این سبک از پنجره اغلب در مکان های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند زیرا با باز شدن کامل آنها علاوه بر این که جای کمی اشغال می نمایند، تهوی هوای مناسبی صورت می پذیرد.

فروش پنجره دوجداره آلوپلاست

ویژگی درب پنجره آلوپلاست

عملکرد و سبکی استثنایی

درب ها و پنجره ها نشان دهنده کاراکتر خانه و شخصیت شما می باشند. سیستم های آلوپلاست زاویه دید و چشم اندازی ساده و موثر را به همراه نو آوری لبه های برش خورده با هم ترکیب می کنند و سطح بالایی از امنیت و بهره وری انرژی را برای مصرف کننده فراهم می آورند. محصولات آلوپلاست ویژگی های زیر را دارند:

بهره وری انرژی

با وجود گزینه های شیشه سه جداره و شیشه دوجداره که از نظر گرمایی کارآمد هستند، درب ها و پنجره های آلوپلاست از نظر مصرف انرژی کارآمد خواهند یود. و خانه شما را گرم تر می سازند. هم چنین به شما کمک می کنند که هزینه های مربوط به مصرف انرژی را کاهش دهید و در نتیجه در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

سبک (استایل)

محصولات زیبا و خوش تراشی که از پروفیل آلوپلاست ساخته شده اند، در هر رنگ و شکلی که برای شما قابل تصور باشد در دسترس می باشند. ولی نگهداری از برخی از آنها می تواند مشکل باشد. این محصولات شامل شبه چوب هایی رنگ شده به رنگ آلومینیوم خاکستری و یا به رنگ چوب هستند.

امنیت

آرامش ذهنی همه چیز است و ما آن را مهندسی می کنیم. درب ها و پنجره هایی با امنیت بسیار بالا که از پروفیل های آلوپلاست استفاده می کنند، این خصوصیت را دارند که از تقویت کننده ها و مکانیزم های قفل کننده چند نقطه ای کاملا پیوسته بر روی درب و پنجره های تولیدی خود استفاده می نمایند.

محیط زیست

ما متعهد هستیم که درب ها و پنجره هایی با مصرف انرژی کارآمد تولید کنیم که در عین حال مقاوم و پایدار باشند. این شامل بازفرآوری محصولاتی است که به پایان عمر خود نزدیک می شوند، که آن ها را به مواد اولیه ای برای استفاده در نسل جدیدی از محصولات که مصرف انرژی کارآمدی دارند تبدیل نماییم.


فروش پنجره سایبانی دوجداره

پنجره دوجداره سایبانی


شرکت پنجره ماندگار با توجه به نیاز مصرف کنندگان اقدام به تولید درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی در انواع مدل های قابل اجرا در ساختمان نموده است. پنجره های دوجداره سایبانی: در یک جهت قابلیت باز شدن دارد و به خاطر مدل باز شدن این نوع پنجره که از پایین به بالا انجام می شود، به پنجره دو جداره سایبانی معروف شده است. معمولا از این پنجره upvc در حمام ها و سرویس های بهداشتی استفاده فراوانی می شود. همچنین در بخش های بالایی یک نمای شیشه ای که ترکیبی از پنجره های مختلف می باشد، از پنجره سایبانی استفاده می شود.

می توان حرکت و باز شدن مدل پنجره دوجداره سایبانی را به صورت دلخواه تغییر داد؛ از بالا به پایین و یا از پایین به بالا. حتی می توان پنجره های یو پی وی سی سایبانی را مدلی سفارش را داد که یا به داخل باز شود و یا به خارج. البته حتی می توان از مدل هایی استفاده نمود که داری بازشو (سش) هم داخلی باشد و هم خارجی. پس با توجه به نیاز خود در انتخاب نوع باز شدن پنجره هم دقت نمایید. نکته دیگری که در سفارش پنجره دوجداره سایبانی باید دقت نمایید این است که از انتخاب های سایز های بزرگ برای این مدل پرهیز نمایید. زیرا معمولا با گذشت زمان باز و بسته شدن آن سخت تر می شود. ولی در سایز های کوچکتر می توان این نوع پنجره دوجداره یو پی وی سی را به راحتی باز و بسته نمود.

استفاده این نوع پنجره ها یو پی وی سی UPVC برای منازلی که سقف های شیروانی دارند در ابعاد بزرگتر ساخته و تولید می شوند. زیبایی و جلوگیری از اشغال فضا و نوع جالب بازشو این نوع پنجره ها دلایل اصلی استفاده از این پنجره ها می باشد. ترکیب استفاده این نوع از پنجره های یو پی وی سی با پنجره های ثابت نوع مرسوم آن می باشد که معمولا در سرویس ها و حمام مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع بازشوهای پنجره:

پنجره ثابت

پنجره تک حالته

پنجره سایبانی

پنجره دوحالته
درب و پنجره آکاردئونی

پنجره دو لنگه باز شو (مدل فرانسوی)

درب و پنجره فولکس واگنی
پنجره مدل کلنگی

پنجره کشویی
پنجره محوری (پنجره یو پی وی سی دایره ای)