فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش انواع پروفیل پنجره دوجداره

فروش انواع پروفیل پنجره دوجداره یکی از مهمترین محدودیت ها ی این پنجره ها به ابعاد آنها مربوط میشود. این طور نیست که بتوانیم پنجره ها را به هر اندازه ای که خواستیم بسازیم، مگر آنکه محدودیت ها، قابلیت ها و روش های اجرایی آن را بشناسیم. ضمن این که برای ساخت پنجره در ابعاد مختلف باید عواملی را در نظر گرفت و محاسباتی را انجام داد. در واقع این پروفیل گالوانیزه است که مهم ترین نقش را در خصوص سایز پنجره بازی می کند.

ادامه مطلب ...

فروش پروفیل ویستابست

فروش  پروفیل ویستابست برسی هایی که در مورد upvc ویستا بست (VISTA BEST) اطلاعات فنی پروفیل ویستابست  صورت گرفته در رابطه با قابلیت ها ی مختلف پروفیل ویستابست و با در نظر گرفتن نظرات کارشناسان مختلف در این صنعت و همچنین کارخانه داران ، تولید کنندگان درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی و همچنین مصرف کنندگان درب و پنجره دو جداره upvc، پروفیل ویستابست از مجموع ۴۰ بارم ، با کسب ۳۷ بارم مثبت از نظر کیفیت پروفیل در آزمایشات مختلف سختی، قابلیتهای فنی، استحکام و…..در رتبه نخست پروفیلهای ایران قرار دارد.

ادامه مطلب ...

فروش بهترین پنجره دوجداره با شیشه رنگی

 فروش بهترین پنجره دوجداره با شیشه رنگی به واسطه افزودن مقدار کمی اکسید فلزی به مجموعه مواد اولیه شیشه تولید می گردد. اکسیدهای فلزی مورد استفاده عمدتا اکسید آهن ، کوبالت و سلنیوم می باشند که بسته به میزان مصرف شیدهای متنوعی از شیشه های رنگی برنز ، خاکستری، آبی و سبز تولید می شوند . با این روش رنگ بصورت کاملا یکنواخت درضخامت شیشه پخش می شود.

ادامه مطلب ...

فروش پنجره دوجداره شیشه رنگی درکرج

  فروش پنجره  دوجداره شیشه رنگی درکرج ،  بهترین نوع شیشه های دوجداره ی رنگی  را به مشتریان خود ارائه می دهد. ،در خیلی از موارد به جهت هارمونی نوع و رنگ متریال مصرفی  با نمای ساختمان  و یا طرح  دکوراسیون داخلی باید از پنجره هایی با رنگهای مختلف استفاده کرد و چه زیباست که علاوه بر استفاده از مزایای پنجره های یو پی وی سی بتوان انتخاب رنگ نیز داشت به این جهت پایاپن توانسته  سبد محصولات خود را با استفاده از پروفیل هایی با روکشهای لمینت مخصوصاً طرح چوب و با کدهای محدود و یا اعمال رنگ دلخواه  مشتری ، بر روی پنجره ساخته شده  کامل تر نماید.

ادامه مطلب ...

فروش مترمربع درب و پنجره دوجداره

فروش مترمربع درب و پنجره دوجداره :برای انتخاب درست درب و پنجره های دوجداره یکی از آیتم هایی که نقش مهمی ایفا می کند،میزان قیمت درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی می باشد. اغلب مشتریان برای اطلاع از این آیتم و یا مقایسه آن با قیمت دیگر شرکت های تولید کننده درب و پنجرهای دو جداره یو پی وی سی یو پی وی سی، درخواست قیمت مترمربع درب و پنجره دوجداره را می کنند. اما بدلیل تلرانس 50 تا 200 درصدی قیمت بیان شده توسط این شرکت ها، به هیچ وجه قابل محاسبه و مقایسه (در ابتدای امر، بدون در نظر گرفتن حالت های بازشو و تعداد لنگه درب و پنجره دوجداره) نمی باشد. در زیر بطور تشریحی دلایل اختلاف قیمت مترمربع درب و پنجره دوجداره UPVC را در پنجرهای  دوجداره ای به ابعاد 1.5 مترمربع بیان می کنیم.

ادامه مطلب ...