فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش بهترین پنجره دوجداره با شیشه رنگی

 فروش بهترین پنجره دوجداره با شیشه رنگی به واسطه افزودن مقدار کمی اکسید فلزی به مجموعه مواد اولیه شیشه تولید می گردد. اکسیدهای فلزی مورد استفاده عمدتا اکسید آهن ، کوبالت و سلنیوم می باشند که بسته به میزان مصرف شیدهای متنوعی از شیشه های رنگی برنز ، خاکستری، آبی و سبز تولید می شوند . با این روش رنگ بصورت کاملا یکنواخت درضخامت شیشه پخش می شود.

جزئیات عبور نور خورشید از بهترین پنجره دوجداره با شیشه رنگی:

انرژی خورشید را می توان به طیف ماورا بنفش، مرئی و مادون قرمز تقسیم نمود. مشخصات این طیف ها به شرح زیر است:

•    ماورا بنفش: (UV) طول موج 380-300 نانومتر باعث رنگ پریدگی اثاث منزل می شود.

•    مرئی: (VT) طول موج 760-380 نانومتر نورمرئی.

•    مادون قرمز: (IR) طول موج 2500-760 نانومتر که به صورت گرما احساس می کنیم.

بهترین پنجره دوجداره با شیشه رنگی ، با توجه به نوع کاربری، کمترین عبور اشعه ماورا بنفش، بیشترین عبور نور مرئی و کمترین عبوراشعه مادون قرمز را باید دارا باشد. شرکت همواره کیفیت شیشه های استفاده شده در محصولات خود را تضمین می نماید.

سیستم رنگ آمیزی بهترین پنجره دوجداره با شیشه رنگی

در این سیستم ، پنجره بعد از تولید و مونتاژ به کارخانه رنگ ارسال شده تا رنگ مورد نظر بر روی آن رنگ آمیزی شود . لازم به ذکر است این نوع رنگ آمیزی نسبت به دو نوع قبلی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و شما می توانید هر نوع رنگ دلخواهی را بر روی پنجره دوجداره انجام دهید در حالی که در دوحالت قبلی شما امکان تنوع رنگ زیادی را ندارید . همچنین جنس و نوع این رنگ کاملا متفاوت با رنگهای ساختمانی و اتوموبیلی و…. موجود در بازار است و فقط مخصوص اینگونه پنجره دوجداره ساخته شده است. یکی دیگر از فواید اینگونه رنگ آمیزی در بحث تعویض پنجره های قدیمی می باشد زیرا شما قادر خواهید بود با تعویض پنجره و اعمال همان رنگ بر روی پنجره دوجداره جدید نمای ساختمان را حفظ کرده بدون اینکه تغییری در ساختمان و در میان پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره جدید دیده شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.