فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

تفاوت شیشه دوجداره با سه جداره انواع پنجره upvc

تفاوت شیشه دوجداره با سه جداره انواع پنجره upvc: با اهمیت ترین اجزای سازنده یک پنجره شیشه است که از نظر جداره ها در انواع شیشه تک جداره، شیشه دوجداره، سه جداره و  چهار جداره تقسیم بندی می شوند. جهت ساخت شیشه های چند جداره از شیشه های فلوت به کار برده می شود.جهت ساخت این نوع شیشه مواد مذاب را بر روی بستری از قلع مذاب شناور کرده و در نتیجه شیشه ای با بهترین کیفیت تولید می شود.

تفاوت شیشه دوجداره با سه جداره انواع پنجره upvc:

انواع شیشه از نظر جداره:

  • شیشه دوجداره و سه جداره
  • شیشه تک جداره

شیشه های تک جداره از قدیم در پنجره های آهنی، چوبی و پنجره آلومینیومی ترمال بریک به حالت تک لایه استفاده می شدند.
ولی به علت  اینکه در برابر حرارت، برودت و صدا عایق خوبی نیستند تقریبا کنار گذاشته اند.البته از ضخامت های بالای این نوع شیشه برای استودیو های موسیقی به کار میبرند.

شیشه دوجداره

شیشه دوجداره امروزه یکی از پر کاربردترین شیشه هایی است که در جهان استفاده میشود.این نوع شیشه از دو لایه شیشه فلوت با فاصله تعیین شده به وسیله اسپیسر ساخته می شود. این مدل شیشه با عایق بندی و قیمت مطلوبی که دارد شیشه ای مناسب برای پنجره ها می باشد.

شیشه سه جداره

این شیشه ها از سه لایه شیشه به همراه دو عدد اسپیسر ساخته می شود.یکی از مزیت های بارز این مدل شیشه عایق بندی حرارتی عالی آن ها است.از با اهمیت ترین خصوصیات آن ، میزان صداگیری بیشتر می باشد.البته این مدل پنجره بیشتر در مصارف صنعتی ای به کار میرود که مقدار آلودگی صوتی بالاتری دارند. ضخامت پروفیل این پنجره ها بیشتر از درب و پنجره دو جداره است و در نتیجه دارای تعداد کانال داخلی بیشتری می باشد .

از نظر عایق صوت

عایق بندی صوتی شیشه سه جداره نسبت به شیشه های تک جداره و دوجداره مقداری بالاتر می باشد.ولی پیشنهاد می شود در شرایط خاص از این شیشه ها به کار ببرید.

از نظر  عایق گرد و غبار

اگر از پروفیل یو پی وی سی به کار برده شود همه  شیشه های چند جداره به طور کامل ایزوله گرد و غبار هستند.

از نظر عایق دما

در صورت عادی ضریب عایق بندی شیشه سه جداره نسبت به اختلاف دما حدودا افزایش ۴۰ درصدی است.

از نظر قیمت 

قیمت شیشه سه جداره نسبت به شیشه دوجداره کمی بیشتر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.