فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

پنجره فولکس واگنی فروش پنجره زیبا در کرج

پنجره فولکس واگنی فروش پنجره زیبا در کرج : پنجره فولکس واگنی یکی از انواع گوناگون پنجره دو جداره یو پی وی سی می باشد. به دلیل قابلیت های منحصر به شخصی که دارد آن را از انواع دیگر بازشوها در صنعت یو پی وی سی متمایز کرده است.کاربران پنجره دو جداره به دلیل آنکه بازشو به پرده گیر نکند و همچنین فضای داخلی خانه را اشغال نکند رو به پنجره کشویی می آورند. ولی پنجره کشویی به علت آنکه درزبندی خوبی ندارد و از لابلای بازشوی ریلی آن هدر رفت انرژی صورت می گیرد ضعیف ترین نوع از لحاظ درزبندی در پنجره های دو جداره می باشد.

پنجره فولکس واگنی فروش پنجره زیبا در کرج

همچنین از آنجا که قطر فریم پنجره های کشویی ضخیم تر از انواع دیگر پنجره می باشد در زمان نصب برای پروژه های بازسازی از نظر هم سطح بودن روی فریم قبلی ایراد ساز میشود و نمای خوبی به پنجره نصب شده نمی دهد.

از همین رو در زمان بکارگیری از پنجره فولکس واگنی علاوه بر اینکه بازشو به صورت کشویی فولکس واگنی باز و بسته می شود. و نیز به دلیل اینکه از پروفیل فریم معمولی به کار گرفته شده و درزبندی به صورت کامل انجام میگیرد. پنجره فولکس واگنی بهترین گزینه برای اشخاص است که مایل به به کار گرفته از پنجره دو جداره یو پی وی سی با بازشوی ریلی هستند.

یراق پنجره فولکس واگنی

یراق پنجره فولکس واگنی متمایز ترین نوع از یراق در صنعت پنجره یو پی وی سی به شمار می رود که به علت نوع بازشوی آن که به حالت فولکس واگنی میباشد این تمایز صورت گرفته است.

مقدار قطعات یراق فولکس واگنی برعکس دیگر بازشوها که نهایتا به ۵ یا ۶ قطعه می رسد بالغ بر ۲۰ قسمت است و روش نصب آن بروی بازشوی فولکس واگنی خیلی حساس و سخت و هنگام بر تر از انواع دیگر بازشو می باشد.

علت این افزایش قطعات این است که چون بر روی پروفیل سری معمولی نصب می شود و به آن قابلیت باز شدن بصورت ریلی می دهد نیاز به قطعات اضافی و خاصی نسبت به دیگر انواع بازشو دارد.

قیمت پنجره فولکس واگنی

قیمت پنجره فولکس واگنی کرج نسبت به انواع دیگر پنجره با قابلیت باز شدن به صورت تک حالته، دو حالته، کلنگی و کشویی هزینه به مراتب بالاتری دارد. در حقیقت گران ترین نوع پنجره در صنعت یو پی وی سی به شمار می رود. این یکی از دلایلی ست که پنجره یو پی وی سی فولکس واگنی نسبت به دیگر پنجره ها کمتر مورد نظر و بکارگیری کاربران قرار می گیرد.

علت اختلاف قیمت بالای پنجره های فولکس واگنی نسبت به دیگر انواع پنجره از آن جهت است که قیمت یراق استفاده شده در آن هزینه بسیار بالاتری نسبت به دیگر انواع یراق مورد بکارگیری در دیگر انواع گوناگونی پنجره دو جداره را دارا می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.