فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره ترک

پنجره های یو پی و ی سی دوجداره ترک از جمله درب ها و پنجره های بسیار پر فروش می باشند. این درب ها و پنجره های یو پی وی سی بسیار باکیفیت بوده و در برابر هرگونه تغییر رنگی مقاوم می باشند. از جمله خصوصیات دیگر این درب ها و پنجره های یو پی وی سی ترک را در این مقاله بررسی کرده ایم.
درب و پنجره دوجداره در سال های 1960 در کشور آلمان شروع به تولید گردید. بدلیل مزایا و کاربرد زیاد این نوع پنجره ها استفاده از آن در جهان رونق گرفت.تنوع در طرح و رنگ، استقامت فیزیکی و یا مقاومت در برابر شرایط جوی متفاوت و همچنین قابلیت بازیافت پی وی سی به کاررفته در ساخت این نوع از پنجره ، موجب تحولات عمده ای در این صنعت گردیده است. واحد تولید پروفیل و ساخت درب و پنجره یو پی وی سی در ایران اولین بار در اواخر دهه 50 احداث گردید و با اینکه در سال های بعد واحد های تولیدی دیگری در این زمینه احداث گردیده است ، همچنان مواد اولیه پروفیل این محصول از خارج از کشور وارد می گردد. سازمان بهینه سازی مصرف سوخت از سال 1380 با حمایت و پشتیبانی و دستورالعمل های دولت در ارتباط با مبحث 19 که موضوع آن دستورالعمل صرفه جویی انرژی در ساختمان می باشد ، استفاده از این محصول روز به روز بیشتر گردید.

سه عامل مهم و اساسی که درب و پنجره دوجداره را از دیگر درب و پنجره ها متمایز میکنند:

پنجره یو پی وی سی بعنوان عایق صوتی
با توجه به اینکه جنس پروفیلها از نوع یو پی وی سی هستند و همچنین شیشه های دو جداره عامل مهمی در جلو گیری از ورود سر و صدا به داخل محیط میباشد، استفاده از درب و پنجره دوجداره تا میزان 60% و سه جداره تا میزان 80% آلودگی های صوتی محیط اطراف کار و زندگی ما را کاهش میدهد.

درب و پنجره یو پی وی سی بعنوان عایق حرارتی
امروزه با بالا رفتن هزینه های سوخت و انرژی و ارائه مبحث 19 ساختمان استفاده ازدرب و پنجره دوجداره امری مهم تلقی میشود که در این میان درب و پنجره یو پی وی سی با توجه به میزان عایق بندی بالای پروفیل یو پی وی سی و همچنین قالب بندی و آب بندی خوب و مناسب میتواند سهم بسزایی را در جلوگیری از اتلاف سوخت و انرژی داشته باشد.

جلوگیری از ورود گرد وغبار  با درب و پنجره یو پی وی سی
این محصولات با توجه به اینکه به خوبی درز بندی میشوند و هم چنین به صورت کاملا قالب و دقیق در فریم های خود کار گذاشته میشوند از ورود گرد و غبار و آلودگی های صنعتی به میزان بسیار بالایی جلوگیری میکنند.
فروش پنجره دوجداره
پنجره ماندگار

 

نمایندگی فروش درب پنجره

فروش درب و پنجره دوجداره در شرکت پنجره ماندگار توسط تیم کارشناس آن انجام می پذیرد. کارشناسان شرکت پنجره ماندگار اطلاعات مورد نیاز جهت خرید درب ها و پنجره های یو پی وی سی دوجداره را به مشتریان منتقل مینمایند تا مشتریان بتوانند به درستی تصمیم بگیرند.
اولین و مهم ترین قدم در فروش موفق، داشتن اطلاعات کافی در مورد فروشندگی می باشد.
جهان در حال پیشرفت و رقبا منتظر غفلت شما و پیشی گرفتن از شما هستند. جالب است بدانید فروشندگان بزرگ  درب و پنجره دوجداره در سراسر دنیا که سالیان سال است که در این زمینه مشغول بکار هستند و روز به روز بر مشتری‌های آنها اضافه می‌شود، چرا هنوز مجموعه خود را نسبت به اطلاعات و مهارت‌ها تکنیک‌ها فروشندگی به روز می‌کنند.
یک تولیدکننده موفق بایستی در مورد خود و یا مجموعه خود به همراه بخش فروش مجموعه خود دوره‌های لازم و گرفتن مدرک در زمینه فروشندگی و عمل فروشندگی نیز سرمایه‌گذاری ضروری را به عمل آورد. اما متاسفانه می‌بینیم شرکت‌هایی که چند سالی است پس از تلاش‌های زیاد اکنون توانسته‌اند سهمی از بازار کسب کنند بر این باورند که اکنون توانسته‌اند جایگاه خود را پیدا کنند و دیگر نیازی به کسب اطلاعات و مهارت‌های بیشتر در این زمینه نیست!
تولیدکننده موفق در زمینه  درب و پنجره یو پی وی سی باید نسبت به تجارت داخلی و خارجی اطلاعات بروزتری داشته باشد. به عنوان مثال اینکه چه عواملی ممکن است در روند قیمت مواد اولیه ساخت درب و پنجره تاثیرگذار باشد و یا چه سیاست‌های بر این تجارت ممکن است اثر بگذارد و این مختص کشوری که در آن حضور داریم، نمی‌شود بلکه باید از روند تغییرات و یا سیاست‌هایی که در کشورهای که به گونه‌ای تاثیرگذار در صنعت و تجارت یو پی وی سی هستند نیز می‌شود.

بهترین مارک پنجره دوجداره
یک تولیدکننده موفق و حرفه‌ای همچنین باید در زمینه تولید  درب و پنجره یو پی وی سی که خود در آن مشغول به کار است، اطلاعات کامل داشته باشد. گاهی مشاهده می‌شود که تولید کنندگانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند نسبت به روند تولید ناآگاه بوده و یا حتی توانای ساخت یک پنجره را نیز ندارند و علل آن معمولا نداشتن دانش فنی ساخت درب و پنجره و همچنین حضور آنها در این زمینه به جهت سود دهی و عوامل دیگر می‌باشد که اعتبارات مالی خود را در این زمینه سرمایه ‌گذاری کرده اند و در این راستا شخصی یا اشخاص را به عنوان مدیر تولید و فروش گماشته‌اند. با این اوصاف این تولیدی از پیشرفت قابل توجه‌ای نسبت به تولیدی‌های دیگر که مدیر تولیدی خود نیز کاملا آگاهی از صنعت یو پی وی سی دارد، برخوردار نیست و مدیر تولیدی تابع تصمیم‌گیری عوامل زیر مجموعه خود می‌باشد.
فروش پنجره دوجداره
پنجره ماندگار


فروش بازشو لیفت اند اسلاید

نمایندگی های معتبر درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی در تمام نقاط کشور به تولید و عرضه درب و پنجره یو پی وی سی دوجداره مشغول می باشند. شرکت پنجره ماندگار یکی از نمایندگی های معتبر در این زمینه است که چندین سال است به تولید درب ها و پنجره های یو پی وی سی چند جداره مشغول می باشد.
در مکان هایی که چشم انداز زیبایی دارد بهتر است از پنجره هایی که تحمل وزن بالایی داشته و با قید کمتر و شیشه های بزرگتر هستند استفاده شود.  سیستم درب و پنجره لیفت اند اسلایدینگ این امکان را فراهم نموده است و برعکس درب های فولکس واگنی باز و بسته کردن آن نیز راحت است.
سیستم درب های کشویی lift and slide نوعی پنجره کشویی بسیار بزرگ هستند که نمایی با کمترین قید یا مولیون را در بر می گیرند. این پنجره ها نیازی به کتیبه نداشته و بدلیل استفاده از غلطک های خاص قابلیت تحمل وزن شیشه های دو یا چند جداره  سنگین  را دارا می باشد. نسبت به پنجره های کشویی عادی دارای هوابندی بیشتری بوده و یراق آن به صورت دو وضعیتی لنگه های بزرگ را به آسانی باز و بسته می نماید.

درب و پنجره های لیفت اند اسلاید برای چه نمایی مناسب است؟
وقتی در مقابل خود نمایی از باغ ، دریا ، جنگل ، استخر و یا نمایی خاص داشته باشید وجود هرگونه قیدی از لذت دیدن منظره خواهد کاست.پنجره های lift and slide یکی از گزینه های مناسب برای داشتن دید کامل از مناظر است.سیستم های لیفت اند اسلاید دارای قطر بیشتری نسبت به پنجره های کشویی معمولی هستند که باعث می شود توان تحمل وزن بالاتری داشته باشند و بتوان شیشه های سنگین و یک تکه را درون آن قرار داد. پنجره هایی که دارای قطر بالاتر از 12 سانتیمتر هستند قابلیت نصب یراق لیفت را دارند.
ویژگی درب و پنجره لیفت اند اسلاید:
•    قابلیت تولید بازشوهای کشویی یک تکه تا ارتفاع 270 سانتیمتر
•    استفاده از یراق آلات نیمه و تمام اتوماتیک آلمانی و ایتالیایی
•    قطر فریم از 12 تا 16 سانتیمتر
•    قابلیت تحمل وزن تا 400 کیلو در هر لنگه
•    بازشوی آسان با قابلیت نصب انواع شیشه خاص و ضد گلوله
فروش پنجره دوجداره
پنجره ماندگار

فروش پنجره لیفت اند اسلاید

فروش پنجره ها و درب های لیفت اند اسلاید در تعداد کمی از نمایندگی های معتبر فروش درب ها و پنجره های یو پی وی سی دوجداره انجام می گیرد.این درب ها و پنجره های یو پی وی سی که جدید می باشند خصوصیات بارزی دارند که در ادامه به بررسی آنها می پیدازیم.
مکانیسم حرکت در پنجره های Lift and Slide
پنجره ها از لحاظ نوع بازشو به دو بخش اصلی لولایی و کشویی تقسیم بندی می شوند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. عمده ترین مشکل در پنجره های کشویی بحث هوابندی و آب بندی این نوع از پنجره هاست که در سیستم های Lift and Slide این نقص کاملا مرتفع گردیده است.
در این سیستم هوا بندی به جای مویی که در پنجره های کشویی ساده انجام می شود از طریق لاستیک های EPDM انجام می گیرد . اما از انجا که لاستیک ها به دلیل اصطکاک با هم جلوی حرکت پنجره را می گیرد طراحان با ساخت یراق آلات Lift and Slide نوعی از پنجره کشویی را طراحی و ارائه کرده اند که پنجره در زمان حرکت ابتدا از محل خود بلند شده، لاستیک ها را از پروفیل جدا نموده و در هنگام قفل شدن پنجره ها لاستیک ها درگیر می شوند .

همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید پنجره در دو حالت بسته و باز به صورت Lift عمل می کند مکانیسم حرکت به این شکل است هنگامی که دستگیره به سمت بالا چرخیده می شود، یراق بازشو را به سمت بالا کشیده و پنجره را از روی فریم تا حدود 5 میلی متر بلند می کند  در این حالت لاستیک ها دیگر با پروفیل در گیر نیستند و پنجره به راحتی حرکت می کند در زمانی که پنجره در حالت قفل قرار می گیرد مجددا پنجره بر روی فریم نشسته و لاستیک ها از هر چهار طرف در گیر می شوند که این امر باعث می شود تا هوابندی از طریق لاستیک انجام گیرد در کل یراق Lift and Slide پنجره را به صورت عمودی بلند نموده به صورت افقی حرکت می دهد.
شرکت پنجره ماندگار این مدل درب ها و پنجره های لیفت اند اسلاید را با بهترین یراق آلات و پروفیل تولید و عرضه می نماید.
فروش پنجره دوجداره
پنجره ماندگار


نماینده فروش پنجره ارزان

شرکت پنجره ماندگار کار فروش درب ها و پنجره های یو پی وی سی دو و یا سه جداره را انجام می دهد. این شرکت با بهره گیری از تیمی متخصص به تولید و عرضه درب ها و پنجره های یو پی وی سی دوجداره مشغول می باشد. از این رو توصیه می گردد که برای خرید درب ها و پنجره های یو پی وی سی به این شرکت مراجعه نمایید.
کارائی و تنوع شکل و رنگ:تنوع رنگ و قابلیت ساخت با طرح های متنوع ، پنجره ها را برای هر نوع معماری مناسب می سازند . قابلیت چرخش پنجره بر روی دو محور افقی و عمودی به وسیله چرخش دستگیره ، امکان استفاده راحت برای تهویه ی هوا یا باز و بسته کردن پنجره ها را فراهم می سازد .
اقتصادی:پنجره یو پی وی سی نیاز به رنگ آمیزی ندارند و بنا به درخواست مشتری به صورت سفید و یا رنگی تولید می شود.  درب و پنجره یو پی وی سی به راحتی با محلول های آب و صابون تمیز می شوند و نیازی به جلا و رنگ آمیزی های دوره ای ندارد .
بهداشتی و مقاوم :بنا به خواص ماده یو پی وی سی ،  درب و پنجره یو پی وی سی مقاومت بسیار خوبی در مقابل شرایط مختلف جوی، رطوبت حرارت و سرما از خود نشان می دهند . بخصوص در محیط های اسیدی و بازی دچار خوردگی و پوسیدگی نمی شوند . علاوه بر آن رشد باکتری ها در ماده پی وی سی بسیار محدود بوده و در مجموع این خواص استفاده از  درب و پنجره یو پی وی سی در بیمارستان ها و آزمایشگاه ها را برجسته می سازد .
عایق صوتی :شیشه های چند جداره ، نوع گاز مصنوعی بین جدار شیشه ها ، استفاده از درزگیر های لاستیکی مناسب و همچنین فضای پروفیل های یو پی وی سی ،موجب شده این پنجره ها نسبت به پنجره های فلزی سبکتر بوده ، در عین حال عایق خوبی در مقابل صوت می باشند و مقاومت کافی در برابر باد و طوفان و لرزش در هنگام وزش باد از خود بروز دهند .

هم بستگی با طبیعت :مواد یو پی وی سی صد در صد قابل بازیافت و برگشت به چرخه تولیدند . همچنین پنجره های قدیمی و ضایعات ساخت پنجره های پی وی سی می توانند خرد شده و مجددا" در ساخت دیگر محصولات مورد استفاده قرارگیرند .
عایق گرما و سرما :طبق مطالعات سازمان بهینه سازی مصرف سوخت ، 48 درصد راه های نفوذ هوا از پنجره ها و 24 درصد آن از درها است . عایق بودن شیشه ها ، اتلاف انرژی های سرمایشی و گرمایشی را نزدیک به 54 درصد کاهش می دهد .
ضد اشتعال و برق گرفتگی :دمای احتراق ماده پی وی سی 380درجه سانتی گراد است ، که در مقایسه با پنجره های چوبی دیرتر مشتعل شده و برخلاف چوب ماده پی وی سی با دور نمودن منبع حریق خود به خود خاموش می شود .همچنین استفاده از مواد افزودنی (مولتی فایرها) سرعت انتشارحریق را بسیار کند می کند .مقاومت الکتریکی ماده یو پی وی سی بسیار بالا بوده و بدون نیاز به سیستم ارت ،خطر برق گرفتگی را به حداقل می رساند .
جلوگیری از ورود آلودگی و گرد و غبار :زوارهای لاستیکی ظریف و زیبا و با طرحهای خاص موجب جلوگیری از نفوذ گرد و غبار , رطوبت ,صدا و آلودگی ناشی از دود صنایع و اتومبیل ها می شود و این امر تا حد زیادی نگرانی خطرات ناشی از آلودگی هوا را کاهش می دهد .
ایمنی :پروفیل های گالوانیزه با ضخامت 1.5 mm درون پروفیل های پی وی سی موجب استحکام بیشتر پنجره ها می گردد. استفاده از یراق آلات مناسب , ضریب ایمنی پنجره ها را دربرابر سرقت بالا می برد.

پنجره ماندگار