فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش درب و پنجره یو پی وی سی

فروش درب ها و پنجره های دوجداره در سر تا سر کشور توسط نمایندگانی کاردان صورت می پذیرد. این نمایندگی های فعال در سر تا سر کشور قیمت های اجرایی یکسانی دارند. نصب درب ها و پنجره های یو پی وی سی دوجداره نیازمند تخصص در این زمینه است.
درب و پنجره های یو پی وی سی با سبک و زیبایی خود نور و زیبایی را به خانه شما می آورند. درب ها و پنجره های خانه شما نشان دهنده خصوصیات شخصیتی شما هستند. درب ها و پنجره های یو پی وی سی شرکت پنجره ماندگار پیشرو جهانی و از نظر فنی مطابق با استاندارد های بریتانیا هستند. این درب ها و پنجره ها انعطاف پذیری بسیار بالا در ایجاد منظره دید را به همراه طراحی زیبا و خوش فرم ترکیب می کنند. در عین حال که به کارآیی انرژی کمک می کنند، از نظر امنیتی بسیار خوب عمل کرده و همچنین در برابر تمام شرایط آب و هوایی مقاوم هستند.
درب ها و پنجره های یو پی وی سی در رنج بسیار متنوعی از رنگ ها از طرح چوب تا رنگ های ساده در دسترس می باشند. تنوع درب ها و پنجره های لولایی, فرانسوی و دوحالته ما می توانند به بازسازی فضای خانه شما کمک بسیار بزرگی بنمایند و آن را برای شما مطبوع و دلنشین کنند.
این درب ها و پنجره های یو پی وی سی خصوصیاتی به شرح زیر دارند:
بازه کاملی از سایز، شکل، استایل و طراحی شیشه را در بر می گیرد.
پنجره های یو پی وی سی لولایی-از بالا بازشو یا بازشو به سمت بیرون، پنجره های کلنگی بازشو به طرف داخل، پنجره های فرانسوی، پنجره های خلیجی و انواع پنجره های هلالی و هندسی از جمله مواردی هستند که در بازه درب ها و پنجره های تولیدی ما می گنجند.
لیست جامعی از رنگ ها برای این درب ها و پنجره های یو پی وی سی موجود می باشد. از جمله طرح های چوبی و انواع رنگ های ساده.
پروفیل ۵ چنبر استفاده شده در این درب ها و پنجره های یو پی وی سی کارآیی انرژی را بالا می برد. همچنین استفاده از شیشه های دوجداره و سه جداره باعث می شود که کارآیی گرمایی این محصولات به درجه A++ در رتبه بندی رسمی بریتانیا دست یابد.

فروش پنجره دوجداره با توری

شرکت های بسیاری در سر تا سر کشورمان به کار فروش درب ها و پنجره های یو پی وی سی دوجداره اشتغال دارند. تعداد بسیار زیادی از این شرکت ها توری های مخصوص درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی را نیز تولید می نمایند. نصب درب ها و پنجره های دوجداره یو پی وی سی و همچنین نصب توری های مخصوص آنها باید توسط این شرکت ها صورت پذیرد.
شرکت پنجره ماندگار یکی از معتبرترین شرکت های فعال در صنعت توری درب و پنجره یو پی وی سی در ایران است و سعی دارد تا به تمام نیازهای مشتریان پاسخی شایسته دهد و پس از چندین سال کار در این صنعت موفق شده است تا لبخند رضایت مشتریان و مصرف کنندگان را نسبت به محصولات و خدمات خود به دست آورد. اعتماد مشتریان و مصرف کنندگان به این شرکت و بهره مندی از کادر متخصص و دارای مهارت بالا در تولید و نصب تمامی محصولات باعث موفقت این شرکت تا به امروز شده است.

پس از نصب کلیه توری ها توسط تیم مجرب نصاب شرکت تلاش می شود تا رضایت کامل مشتریان حاصل شود. این شرکت در حال طراحی توری های جدید تر و مدرن تری است و تلاش می کند تا تحولی عظیم در نسل آینده توری های رولینگ و پلیسه ایجاد کند. آرامش در محیط کسب و کار واستفاده مناسب از هوای بیرونی ساختمان بدون ایجاد مزاحمت حشرات و یا ورود ناخواسته آلاینده ها درنتیجه استفاده از توری های تولیدی این شرکت را می توان یک تجربه شیرین قلمداد کرد. به ویژه این که این شرکت تلاش می کند با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و  ساخت توری های استاندارد، مقاوت توری ها را در برابر عوامل محیطی نظیر آفتاب و تغییرات آب و هوا افزایش دهد و اطمینان خاطر مصرف کنندگان نهایی را به ارمغان آورد.

یکی از مهمترین عوامل اثرگذار بر کیفیت و مقاومت توری های درب و پنجره یو پی وی سی، به استفاده تولید کنندگان از نوع مواد اولیه اعم از یراق آلات، پروفیل ها و توری ها برمی گردد. که به همین دلیل در این شرکت همواره استفاده از با کیفیت ترین و مرغوب ترین مواد اولیه و دیگرملزومات به کار رفته در ساخت درب و پنجره یک اولویت و راهبردی همیشگی بوده است.
فروش پنجره دوجداره

فروش پروفیل مرغوب پنجره upvc

شرکت های فروش پنجره دوجداره غالبا پروفیل های یو پی وی سی را نیز عرضه می نمایند. پروفیل های یو پی وی سی انواع مختلفی دارند از این رو باید برای خرید پنجره دوجداره به نوع پروفیل مصرفی در درب ها و پنجره های یو پی وی سی دوجداره بسیار دقت نماییم. برای شناخت پروفیل های یو پی وی سی مطالب زیر بسیار مفید هستند.


محدودیت های پنجره یو پی وی سی

یکی از مهمترین محدودیت ها ی این پنجره ها به ابعاد آنها مربوط میشود. این طور نیست که بتوانیم پنجره ها را به هر اندازه ای که خواستیم بسازیم، مگر آنکه محدودیت ها، قابلیت ها و روش های اجرایی آن را بشناسیم. ضمن این که برای ساخت پنجره در ابعاد مختلف باید عواملی را در نظر گرفت و محاسباتی را انجام داد. در واقع این پروفیل گالوانیزه است که مهم ترین نقش را در خصوص سایز پنجره بازی می کند.


نقش پروفیل گالوانیزه
در محاسبات استاتیکی که انجام می شود، محاسبات و طراحی های خود را بر اساس پروفیل گالوانیزه که به عنوان تقویت کننده در سیستم به کار می رود، انجام می دهیم. پروفیل گالوانیزه باید تمامی نیرو های وارده به پنجره را تحمل کرده و آنها را به سازه ساختمان منتقل سازد.


مقاطع مختلف پروفیل یو پی وی سی

باور غلطی در میان برخی رایج شده است که مثلا پروفیل سری ۷۰ از ۶۰ استحکام بیشتری دارد. در یو پی وی سی اینگونه نیست. در پنجره یو پی وی سی همه چیز به پروفیل گالوانیزه ارتباط پیدا می کند. بنابراین اگر در دو نوع پنجره ای که با پروفیل های یو پی وی سی با سطح مقاطع متفاوتی ساخته شده اند، سایز گالوانیزه ها نیز یکسان باشد، این دو نوع پنجره توان و استحکام یکسانی خواهند داشت.


انتخاب پروفیل گالوانیزه مناسب برای یک پنجره
حتما باید از گالوانیزه شناسنامه دار استفاده کنید. شناسنامه یک گالوانیزه به ما خواهد گفت که پنجره چقدر نیرو را تحمل خواهد کرد، چقدر فشار باد را می تواند تحمل کند، چقدر وزن شیشه را میتواند تحمل کند. در واقع فشارهای وارده بر پنجره شامل فشارهای مرده و زنده می شوند. نیروهای مرده عبارتند از وزن خود پنجره، شیشه و یراق آلات. نیروهای زنده عموما نیروهایی هستند که شاید همیشه حضور نداشته باشند، ولی نیروی بسیاری را بر پنجره وارد می کنند، مانند فشار باد. حتی در مکان هایی که پنجره در آنها نصب می شود، می تواند نیروهای زنده مختلفی را در خود داشته باشد که باید حتما مورد محاسبه قرار گیرد. مثلا باید احتمال برخورد انسان را با پنجره ها نیز در نظر گرفت و آن ها را در محاسبات وارد کرد.

فروش پروفیل پنجره دوجداره

پروفیل پنجره دوجداره در ساخت درب و پنجره دوجداره بسیار مهم و اساسی است به همین دلیل باید سعی کنیم که همیشه از بهترین پروفیل یو پی وی سی برای ساخت درب و پنجره یو پی وی سی دوجداره استفاده نماییم. خصوصیات پروفیل خوب را از نظر می گذرانیم.

بهترین پروفیل پنجره

فرصتی بدست آمده تا یکی از مجموعه های اصلی تولید پروفیل یو پی وی سی کشور را مورد بررسی قرار دهیم. مجموعه پنجره ماندگار علاوه بر تولید پروفیل، در زمینه مونتاژ درب و پنجره نیز فعالیت دارد و در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کنندگان پنجره های یو پی وی سی در بین تولید کنندگان به شمار می رود. روشن است که وقتی نیروی های جوان با تجربه همگام شوند، نتایجی شگرف را به بار خواهند آورد.

بهترین پروفیل
ما در تولید پروفیل های خود از فناوری های روز دنیا استفاده می کنیم و با حساسیتی که در انتخاب مواد اولیه داریم, تلاش می کنیم کیفیت بسیار مناسبی را به بازار عرضه کنیم. اما غیر از این شرکت پنجره ماندگار از این مزیت بهره می برد که کاملا بر سرمایه شخصی خود متکی است، به این معنی که در این سال ها هیچ نوع وام و یا تسهیلات بانکی دریافت نکرده است. بنا بر این افت و خیز بازار نمی تواند بر کیفیت و قیمت محصولات شرکت پنجره ماندگار تاثیری بگذارد. در نتیجه قیمت ما همواره ثابت بوده و به راحتی می توانیم از نظر کیفیت و قیمت با همه پروفیل های بازار رقابت کنیم. از سوی دیگر به دلیل بومی بودن نیروی کار ما و همچنین به این خاطر که ما مواد اولیه را به صورت کاملا نقدی خریداری می کنیم، از توان رقابتی بسیار بالایی برخوردار هستیم.

دلایل بسیار زیادی وجود دارند که باعث افت شدید کیفیت در صنعت یو پی وی سی شده است. یکی از دلایل عمده این است که در ایران هر حرفه ای که قدری سود ده باشد، افراد بسیاری بدون داشتن تخصص های لازم به سوی آن سرازیر می شوند. از سوی دیگر واردات هر گونه پروفیل های بی کیفیت خارجی نیز لطمات بسیاری به صنعت وارد کرده است.

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره وین تک

فروش پنجره دوجداره با برند وین تک در بسیاری از شرکت های درب و پنجره دوجداره انجام می گیرد ولی بسیاری از آنها قیمت اصلی پروفیل وین تک را از مشتری دریافت نمی کنند بلکه هزینه ای بسیار بیشتر از هزینه واقعی را از مشتری دریافت می نمایند. از این رو باید وین تک را از نمایندگی های معتبر آن تهیه کرد.

شرکت پنجره ماندگار برای تولید محصولات خود، از پروفیل    Wintech  استفاده می کند.

محصولات وین تک با بیش از ۳۰ سال سابقه تولید، با توجه به کیفیت بالا و رعایت استانداردهای لازم در مراحل تولید، به بیش از ۶۰ کشور صادر می شود. این مجموعه جهت سرویس دهی مطلوب به مشتریان خود، علاوه بر کارخانجات تولیدی خود در کشور ترکیه (شهر آنتالیا)، در شش کشور آلمان، روسیه، اوکراین، هندوستان، آذربایجان و تونس (و اخیراً ایران) کارخانجات تولیدی ایجاد کرده و در ۵۴ کشور دفاتر فروش، انبارهای محصولات و شبکه های نمایندگی فروش دایر کرده است.
طراحی پروفیل های وینتک امکان نصب انواع یراق آلات و ایجاد بازشوهای متنوع را در سیستم های درب و پنجره uPVC فراهم می کند. استفاده از یراق آلات استاندارد در ارتقاء کیفی درب و پنجره های uPVC موثر بوده و رعایت نکات فنی و پهنای بازشو، وزن شیشه های لنگه بازشوها در انتخاب نوع یراق آلات از نکات حائز اهمیت است.
وینتک با بهره گیری از بهترین مواد اولیه که قبل از ارائه به خطوط تولید در آزمایشگاه مورد تست های کیفی قرار می گیرد و با تلفیق مدیریت هدفمند و تکنولوژی برتر در تولید، مفتخر به دریافت بیش از ۱۳ استاندارد و و گواهینامه فنی معتبر شده است که از جمله آنها می توان به استانداردهای ift ROSENHEIM ، RAL و گواهینامه های ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۴۰۰۱ اشاره کرد.
درب و پنجره های دوجداره UPVC ، عایق حرارتی هستند. متریال استفاده شده از آنها می تواند در شرایط سخت جوی مانند رطوبت بالا، آب و هوای خشک و گرم، دمای زیر صفر و یا حرارت بسیار بالا ظاهر خود را حفظ نماید. این شرایط تأثیری بر محصولات ساخته شده از یو پی وی سی ندارد و این محصولات می توانند سالیان متوالی بدون تغییر شکل یا هر گونه ایرادی بدون نیاز به نگهداری خاصی به کار خود ادامه دهند.
همچنین این در و پنجره ها در برابر آتش مقاوم هستند. آزمایش های بسیاری در این زمینه بر روی آنها انجام شده است که نشان می دهد در و پنجره یو پی وی سی در آتش سوزی، دافع آتش خواهد بود.
خاصیت این نوع محصولات مقاومت بالای آنها در برابر آب و رطوبت است. نوع ساخت آنها به نحوی است که فاصله یا ترک برای نفوذ آب در آنها وجود نخواهد داشت. همچنین این محصولات خصلت ضدآب بودن را نیز دارا هستند که در شرایط آب و هوایی خاص بهترین انتخاب محسوب می شوند.
درب و پنجره های “یو پی وی سی” نسبت به انواع چوبی، آلومینیومی و آهنی عایق های به مراتب بهتری هستند. در ساخت این نوع پنجره ها، به طور معمول از شیشه دوجداره استفاده می شود که امکان رد و بدل شدن گرما یا سرما از محیط داخلی خانه به خارج و یا بالعکس را تقریباً غیر ممکن می سازد. این خاصیت عایق بودن برای به وجود آوردن محیطی لذت بخش و همچنین پایین آوردن مصرف انرژی بسیار مناسب است. در واقع یو پی وی سی به دلیل اینکه هادی حرارت نیست ماده ای مناسب برای کاهش مصرف انرژی به شمار می رود.
در برابر آلودگی صوتی نیز محصولات تولید شده از یو پی وی سی عایق های بسیار مناسبی هستند. همچنین این محصولات از ایمنی بالایی برخوردارند. زیرا مکانیزم قفل و یراق آنها بسیار کارآمد است؛ تخریب قفل و شکستن قاب یو پی وی سی برای ورود به ساختمان کار چندان آسانی نیست !
عایق حرارتی
– ضریب انتقال حرارت در رده چوب
– امکان استفاده از شیشه های تک جداره و دو جداره انتقال حرارت شیشه دو جداره همانند انتقال جرارت یک دیوار به ضخامت ۳۵ سانتی متر استنزدیک به نیمی از اتلاف انرژی در ساختمان ها از طریق درب و پنجره صورت می پذیرد . جهت بررسی میزان ممانعت پنجره در برابر عبور گرما و سرما ، از کمیتی به نام ضریب انتقال حرارت (u_value) استفاده می شود که این ضریب وابسته به ضرایب انتقال حرارت شیشه و چارچوب می باشد.در حقیقت ضریب انتقال حرارت مرتبط با مقدار انرژی است که از واحد سطح(یک متر مربع) شی مورد نظر در واحد زمان (یک ثانیه)می گذرد،در شرایطی که درجه کلوین اختلاف دما در دو سمت داخلی و خارجی آن شی ایجاد شده باشد.بر این اساس،این کمییت با واحد وات بر متر مربع درجه کلوین و یا واحدهای مشابه با آن گزارش می شود. در اشکال زیر ضرایب انتقال حرارت چند نوع شیشه ای(ug)آماده است.در این میان تعادل و تناسب ضرایب انتقال حرارت شیشه و چارچوب در طراحی بهینه پنجره یک ساختمان از اهمیت به سزایی برخوردار بوده و به عنوان مثال غیر منطقی بودن استفاده از شیشه دوجداره در پنجره فلزی و یا استفاده از شیشه یک جداره در پنجره upvc ( یو پی وی سی ) را نشان می دهد.در ارتباط با کاهش شدت صوت نیز علاوه بر نوع چارچوب ،ضخامت وتعداد لایه های شیشه نیز از اهمیت به سزایی برخوردار است.در اشکال زیر میزان کاهش شدت صوت در چند نوع شیشه مقایسه شده است. در ارتباط با ضرایب انتقال حرارت چارچوب (UF) نیز،به عنوان مقایسه جهت پروفیل های آلمینیومی حدود w/m2ok 9/5،جهت پروفیل های ترمال برک حدود w/m2ok 5/3و جهت پروفیل های upvc عادی حدود w/m2ok می باشد.
عایق صوتی
یکی از مشکلات امروز شهر نشینی آلودگی صوتی می باشد که باعث اثرات نامطلوب بر سلامت بهداشت روح و روان می باشد از امراض آلودگی صوتی بیماریهای عصبی و قلبی را می توان نام برد و نیز باعث کاهش توانایی های جسمی و فکری می شود .
شنیدن صدایی با شدت ۱۰۰db در مدت ۱۰ دقیقه نیاز به ۲۰ دقیقه استراحت در محیط کاملاً آرام دارد .
چند نمونه از صدای ناهنجار : هواپیما ۱۸۰db ، خودرو های سنگین ۹۰db ، اماکن عمومی ۷۰db پنجره upvc (یو پی وی سی ) با ۴ محفظه کاهش صوتی بین ۲۰db الی ۴۰db را دارا می باشد .
آب بندی مناسب با استفاده از لاستیک های Epdm
– عدم نفوذ آب بداخل در هنگام بارندگی های شدید یا شستشو پنجره
– عدم نفوذ گردو غبار در طوفان ( تمیزی پرده ها و کاغذ دیواری ها و … )
ثبات رنگ
حفظ شفافیت رنگ ، عدم نیاز به رنگ آمیزی ، مقاوم در برابر خوردگی ، مناسب برای هر نوع آب و هوا
( گرمای ۷۰c و سرمای ۶۰c – ) و مقاوم در برابر اشعه uv از ویژگی های این پروفیل است .
نصب آسان
نصب پنجره بعد از نماکاری و رنگ آمیزی داخل ساختمان انجام می شود که این امر باعث ظرافت و تمیزی بیشتر کار می شود.
مزایای درب و پنجره upvc دوجداره:
– صرفه جویی در مصرف انرژی تا ۴۵ در صد
– مقاوم در برابر اشعه ماورای بنفش ( uv ) و حذف اثرات مخرب
– کاهش آلودگی هوا
– کاهش تابش سرد
– کاهش هزینه تأسیسات سرمایشی و گرمایشی در ساختمان
– درز بندی کامل
– عدم نیاز به سرویس های مکرر ( تعویض و رنگ آمیزی و … )
– سهولت در نصب
– مقاوم در برابر باد – باران – طوفان و گرد و غبار
– غیر قابل اشتعال
– سازگار با محیط زیست و قابل باز یافت
– نظافت آسان