فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

پنجره دوجداره عایق ساخت و نصب پنجره هلالی کرج

پنجره دوجداره عایق ساخت و نصب پنجره هلالی کرج : نصب پنجره دوجداره هلالی UPVC قوس دار از پروفیل هلالی UPVC ساخته شده است و هلالی کردن پروفیل UPVC یکی از موارد قابل توجه به شمار می رود و باید به صورتی هلالی شود که در عین کاربردی بودن، ظاهری زیبا داشته باشد.برای تولید پنجره دوجداره هلالی انواع خم پروفیل های UPVC مانند آرک که خود شامل هلالی، نیم دایره و بیضی است و همچنین ویترینی تحت عنوان داخل و بیرون و سینوسی را در انواع قالب های مورد نیاز اجرا می کنند.شرکت پنجره ماندگار با سال ها تجربه ، درصدد است تا با ارائه درب و پنجره های دوجداره یوپی وی سی باکیفیت و زیبا ، رضایت شما خریداران گرامی را جلب نماید است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس فروش ما با شماره 09127298086 تماس بگیرید.

  ادامه مطلب ...

انواع پنجره دوجداره تاشو و بالکنی در کرج

 انواع پنجره دوجداره تاشو و بالکنی در کرج : همانطور که از اسمشان مشخص است برای  بالکن و تراس مورد استفاده قرار می‌گیرند. نوع بازشو این نوع پنجره ها به بصورت کشویی است. از جمله این مدل‌ها می‌توان به دو بازشو و همچنین یک ثابت و یک بازشو اشاره کرد. در این مدل از پنجره ها یراق آلات سرویسی و تمام پنل و یا قسمتی از بالای آن شیشه و بقیه توسط پنل تولید می‌شود. برای سفارشات پنجره مورد نظر خود با کارشناس فروش شرکت پنجره ماندگار با شماره 09127298086 تماس بگیرید.

ادامه مطلب ...

هافمن نمایندگی فروش پروفیل دوجداره UPVC باکیفیت و ارزان

هافمن نمایندگی فروش پروفیل دوجداره UPVC باکیفیت و ارزان : پنجره هافمن ؛ در ارتباط با پروفیل های UPVC تولید شده به وسیله شرکت هافمن باید اشاره کرد که با بررسی و آنالیز های انجام شده به وسیله کارشناسان خبره از منظرهای گوناگون ونیز نظرات مصرف کنندگان از نظر عدم ایراد تغییر رنگ پروفیل دوجداره UPVC و هم چنین عدم تغییر فرم پروفیل آن، مقدار استحکام در شرایط آب و هوایی گوناگون و متفاوت و در کل کیفیت بالای آن، و منظر دیگر قیمت، هزینه قابل رقابت آن با سایر برندها، پروفیل یو پی وی سی شرکت هافمن ، توانسته است رتبه دوم در بین مرغوب ترین پروفیل های مصرفی بازار ایران را به خود اختصاص دهد.

ادامه مطلب ...

انواع پروفیل مصرفی پنجره دوجداره یو پی وی سی

انواع پروفیل مصرفی پنجره دوجداره یو پی وی سی :شرکت پنجره ماندگار قصد دارد در این نوشته به موضوع انواع پروفیل مصرفی پنجره دوجداره یو پی وی سی برای شما عزیزان بپردازد چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید شرکت پنجره ماندگار در کرج آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز در سراسر ایران است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس فروش ما با شماره 09127298086 تماس بگیرید شرکت پنجره ماندگار تولید کننده انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی با بالا ترین کیفیت ، بهترین طراحی و بهترین ضمانت و پشتیبانی در کرج است.

ادامه مطلب ...

خرید توری مناسب پنجره دوجداره یو پی وی سی

خرید توری مناسب پنجره دوجداره یو پی وی سی:فصل تابستان با تمام جذابیت ها و میوه های خوش رنگ و لعابش از راه رسیده است! در هر سن و سال و هر قشری که باشیم نمی توانید از جریان هوای سرد صبح و نسیم ملایم شب های تابستانی دست بکشیم ولی باز گذاشتن پنجره ها در ساعات اولیه روز و آخر شب در تابستان ها اشکالات زیادی را نیز با خود همراه دارد ایراداتی نظیر نفوذ حشرات موذی که همه آرامش و لذت این فصل دوست داشتنی را خراب میکند. ولی راه حل ساده ای جهت رفع این مشکل هست، آن هم به کار گیری از توری پنجره است! با ما همراه باشید تا نمونه های گوناگون آن را با هم چک کنیم.

ادامه مطلب ...