فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

خرید پنجره ویستابست فرانسوی طرح دار کرج

خرید پنجره ویستابست فرانسوی طرح دار کرج : پنجره upvc فرانسوی که نوع دیگری از پنجره های upvc ویستابست کرج می باشد و مانند مدل های قبلی از این پنجره که شرح دادیم کاربردهای خاص خود را دارد و دارای ویژگی های مشترک یا متفاوت با دیگر پنجره ها می باشد.ساختار پنجره دوجداره فرانسوی ویستابست به گونه ای می باشد که دارای دو بازشو میباشد و در صورتی که هردو لنگه از این مدل پنجره دوجداره باز شود آنگاه مشاهده خواهید کرد که هیچگونه ستون یا مولینی در بین آن وجود نخواهد داشت.


 پنجره طرح دار

 خرید پنجره ویستابست فرانسوی طرح دار کرج

مدل های دیگری از پنجره ویستابست فرانسوی وجود دارد که در هر دو لنگه باز خواهد شد و هیچگونه قیدی در بین آن وجود نخواهد داشت که جزئی از آن محسوب گردد در واقع مدل این پنجره به گونه ای می باشد که شما قادر خواهید بود یک نمای کلی از پنجره را مشاهده نمائید.

شیشه های مختلفی میتوان برای پنجره های فرانسوی استفاده کرد . از جمله شیشه های طرح دار.

شیشه‌های جورجین بار (Decorative) که به عنوان دکوراتیو نیز نامیده میشوند، به مجموعه‌ای از پروفیل‌های باریک آلومینیومی گفته می‌شود که با قرار گرفتن در بین دو جداره شیشه در مدل‌ها و طرح‌های گوناگون خصوصا در رنگ‌های طلایی و سفید در ترکیب انواع طرح‌های هندسی، زیبایی منحصر به فرد و کلاسیکی به شیشه‌های دو جداره می‌دهد.

این پروفیل‌ها با قرار گرفتن در بین دو جداره شیشه دوجداره از کثیفی و خاک گرفتگی مصون می‌مانند و در عین حال تمیز کردن شیشه را همچنان آسان حفظ می‌کنند. با توجه به اینکه قرار گرفتن دکوراتیو در بین دو جداره شیشه باعث کاهش تبادل حرارت در درزها می‌شود این نوع شیشه اتلاف انرژی کمتری دارد. از این نوع شیشه زیبا در ساختار انواع پنجره، درب‌های ورودی، کابینت‌های آشپزخانه و خصوصا در فضاهای تلفیقی معماری سنتی و باستانی با نمای دکوراتیو استفاده می‌شود.


 خرید پنجره ویستابست فرانسوی طرح دار

شیشه‌ چاپ‌دارپنجره های دوجداره فرانسوی که به عنوان اسپندرال نیز شناخته می‌شود با انجام پخت مرکب سرامیکی بر روی شیشه در انواع رنگ‌ها تولید می‌شود. چاپ سرامیکی این شیشه‌ها غیرشفاف است و فضای پشت آن قابل رویت نمی‌باشد. شیشه چاپ‌دار بصورت تک جداره، دوجداره و یا در ساختار شیشه لمینیت می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.


شیشه های چاپ‌ دار معمولا در نماهای تمام شیشه‌ای و به منظور پوشاندن مناسب فضاهای ناخواسته مانند فضای بین طبقات یا مخفی نمودن تاسیسات و تجهیزات در معرض دید، به کار می‌رود. از دیگر کاربردهای آن می‌توان به استفاده در ویترین فروشگاه‌ها ، دکوراسیون داخلی و پوشش دیوارها اشاره داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.