فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

نصب انواع توری درب پنجره کشویی در کرج

نصب انواع توری درب پنجره کشویی در کرج : با آغاز فصل گرم حشراتی همچون مگس و پشه و زنبور نیز هجوم می آورند ، نصب توری یکی ازرا کار های آسان ، ارزان و ضروری است. برخی فکر می کنند با بسته نگه داشتن پنجره ها میتوانند از ورود مگس، پشه و یا زنبور به خانه جلوگیری کنند.منسب ترین گزینه برای تهویه طبیعی و ایجاد جریان هوا در خانه، باز گذاشتن در و پنجره ها در ساعاتی از روز است اما برای اینکه مگس، پشه و حشرات موذی وارد خانه تان نشود، بهتر است روی در و پنجره ها توری کشویی نصب کنید.

 توری پنجره کشویی

نصب انواع توری درب پنجره کشویی در کرج

انواع توری برای پنجره دوجداره


توری ثابت

توری های ثابت پنجره های دو جداره یو پی وی سی  به شکل ثابت نصب می شوند و غیر قابل باز شدن هستند. این توری ها قیمتی در حدود نصف قیمت توری های متحرک دارند و در صورتی که باز شدن توری برای مشتری مهم نباشد به دلیل قیمت پایین این نوع توری ها ترجیح داده می شوند. البته هنگام شستشو می توان این توری ها را جدا نمود.

 

توری پنجره آهنربایی

توری های مگنتیک یا آهنربایی همانند توری پلیسه بوده با این تفاوت که برای شستشوی توری پلیسه لازم است توری را حتما با بخارشوی بشویید ولیتوری مگنتیک را می توان به راحتی به صورت جمع شده جدا کرده و شستشو دهید.

 

توری لولایی

توری های پنجره های دو جداره یو پی وی سی جدید اغلب بازشو هستند و توری های رولینگ یا لولایی از انواع این توری های بازشو هستند. این نوع توری ها حالت فنری دارند و درست پس از رها شدن از قفل سریعا به جای خود بر می گردند. توری های لولایی قیمتی بالاتر از توری های ثابت داشته و استقامت و عمر بالایی دارند. این تورها مانع از مزاحت در دید می شوند.


توری آکاردئونی

این توری ها که به آن ها توری آکاردئون نیز گفته می شوند. برخلاف توری های رولینگ فنر ندارند و به شکل غیر اتوماتیک جمع می شوند. تورهای پلیسه ای دوام بسیار بالایی داشته و زیبایی خاصی به نمای پنجره و ساختمان ها می دهند.

توری های پلیسه ای به شکل افقی و به سمت راست و چپ حرکت می کنند و در هر ابعادی قابل سفارش و ساخت می باشند. توری های پلیسه ای نیازی به شستشو ندارند زیرا گرد و غبار را به خود نمی گیرند و تنها برای شستشوی آن ها کافی است از جارو برقی استفاده کنید.



نصب انواع توری درب پنجره کشویی 

نکاتی برای نصب توری

  •  نوع توری را با توجه به نیازتان تهیه کنید. به طور مثال برای بالکن و پنجره هایی که زیاد باز و بسته می شوند انواع توری کشویی انتخب مناسب تری هستند.
  • هنگام نصب توری به منظور جلوگیری از ورود حشرات, جایی را از قلم نیندازید. فراموش نکنید که روی پنجره های کوچک حمام و سرویس های بهداشتی هم لازم است توری نصب کنید.
  • تمیز کردن توری را فراموش نکنید. برای این کار می توان از بخارشو استفاده کرد.
  • به طور مرتب در و پنجره های توری های را از نظر وجود پارگی و سوراخ بررسی کنید و در اولین فرصت آنها را تعمیر کنید. هر چند سال یکبار نیز آنها را تعویض کنید.
  •  اگر می خواهید زیاد هزینه نکنید و به طور موقت روی پنجره ها توری نصب کنید، می توانید از توری های پارچه ای استفاده کنید. این توری ها را می توان با هزینه بسیار کم تهیه کرد و با چسب و باند مخصوص به شکل ثابت روی چهارچوب پنجره نصب کرد.
  • توری پنجره پارچه ای با شبکه های ریز را انتخاب کنید و هنگام نصب آنها را کمی شل روی چهارچوب پنجره بچسبانید تا هنگام باز و بسته شدن پنجره سوراخ یا پاره نشوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.