فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

قیمت درب و پنجره دوجداره upvc در مازندران

 قیمت درب و پنجره دوجداره upvc در مازندران: شرکت پنجره ماندگار قصد دارد در این نوشته به موضوع  قیمت درب و پنجره دوجداره upvc در مازندران برای شما عزیزان بپردازد چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید شرکت پنجره ماندگار در کرج آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز در سراسر ایران است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس فروش ما با شماره 09127298086 تماس بگیرید شرکت پنجره ماندگار تولید کننده انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی با بالا ترین کیفیت ، بهترین طراحی و بهترین ضمانت و پشتیبانی در سراسر ایران است.

قیمت درب و پنجره دوجداره upvc در مازندران

در این بخش منظور از درب دوجداره، بازشویی با دستگیره دو طرفه است که دارای سیلندر کلید خور می باشد. چهار مورد بر قیمت درب دوجداره یو پی وی سی تاثیر گذار است  که در زیر به تشریح آن می پردازیم:

عوامل موثر در قیمت درب دوجداره یو پی وی سی

• پروفیل

قیمت درب دوجداره یو پی وی سی پروفیل فریم، لنگه درب و مولیون، پروفیل هایبه کار رفته در درب است که فریم و مولیون آن با پنجره دوجداره یکسان است ولی پروفیل بازشوی آن به علت نوع یراق آلات مصرف شده بر روی آن، وزن شیشه و لولای به کار رفته بزرگتر از پروفیل لنگه پنجره دوجداره می باشد.

 قیمت پروفیل درب در مقایسه با پروفیل پنجره یک مقدار فرق دارد. در همه برند ها مثل پنجره وین تک و پنجره ویستابست پروفیل درب از پروفیل بازشوی پنجره بزرگتر است. برای استعلام قیمت پنجره دوجداره با کارشناسان ما با شماره 09127298086 تماس بگیرید.

• یراق آلات – دستگیره

معمولا در انواع درب upvc عایق صوت، از یراق آلات با دستگیره دوطرفه و سیلندر سوئیچ به کار برده می شود که قیمت یراق درب از قیمت یراق دوحالته در برند ترک کمی بیشتر می باشد. در درب های سرویسی عایق و ضدآب نیز از همین یراق به کار برده می شود با این فرق که بجای کلید از اهرمی به کار گرفته خواهد شد که تنها از سمت درون قابلیت قفل شدن را دارد. بعضی از کارایی های این یراق که باعث جدا شدن آن در مقایسه با دیگر یراق آلات شده را می توان، دوطرفه بودن دستگیره، کلیدخور و امنیتی بودن آن، بسته شدن موقتی توسط فشار و … نام برد. در بعضی از شرکت ها متاسفانه برای کمک کردن مبلغ پروژه از دستگیره پنجره ای دو طرفه به کار برده می شود که سبب افت کیفی پنجره دوجداره یو پی وی سی خواهد شد.

یراق درب دوجداره یو پی وی سی

• یراق آلات – لولا

وزن بیشتر و چگونگی به کار گیری از درب دوجداره ، شرکت پنجره ماندگار را ملزم به به کار گیری از بهترین لولاهای موجود در بازار کرده است. این لولاها با نام لولای 3D مشهور و با قابلیت رگلاژ هستند. لولاهای عادی کیفیت درب را خدشه دار خواهد کرد و اصطلاحا سبب افتادگی لنگه بازشو خواهد شد.

• شیشه دوجداره و پنل

پنل سه جداره در پارتیشن یو پی وی سی در درب یو پی وی سی مثل پنجره یو پی وی سی می توان از شیشه سه جداره، شیشه دوجداره و تک جداره نیز به کار برد، با این حال به علت قدی بودن درب و احتمال ضربه در قسمت پاخور بجای شیشه در بیشتر پروژه ها از پنل دوجداره به کار برده می شود. قیمت پنل upvc حدودا دو برابر قیمت شیشه دوجداره می باشد. در درب های سرویسی بیشتر از پنل به کار برده می شود که کاملا محیط را پوشش دهد و مانع دید شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.