فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

معرفی توری پشه ای آلومینیومی و کاربرد آن

معرفی توری پشه ای آلومینیومی و کاربرد آن:توری پشه ای آلمینیومی قیمتی ترین توری پشه ای است.ابعاد این توری شامل عرض:50-60-70-80-90-100-120و 150 سانت است.این توری نیز بر پایه متر مربع به فروش میرسد.گونه های آن شامل ایرانی- چینی- آمریکایی و عربی است.البته مرغوب ترین گونه آن تولید کارخانجات ایرانی است.


معرفی توری پشه ای آلومینیومی و کاربرد آن

توری پشه ای نسوز=فایبر گلاس:

این توری عمدتا"از کشور چین به ایران وارد می شود.

شرکت حافظان سرمایه مستقیما"وارد کننده گونه چینی این توری است .

پر طرفدارترین توری غیر فلزی است.مزایا آن رنگ بندی بسیار و قیمت پایین آن است.هر کارتن آن شامل ده رول توری یک سایز است .چشمه معمول این توری 14×14 می باشد.این توری در عرضهای 90-100-120 و 150 سانت به فروش میرسد. این توری نیز بر اساس متر مربع به فروش میرسد

توری پشه ای پلاستیکی:

این توری عمدتا"از چین وارد می شود.

فروشگاه حافظان سرمایه مستقیما"وارد کننده نوع چینی این محصول است .

کاملا" مثل توری پشه ای فایبرگلاس است اما نسبت به حرارت مستحکم نیست.این توری ارزانترین توری این گروه است. این توری در عرض های 90-100و120 سانت فروخته می شود. این توری نیز بر اساس متر مربع فروخته می شود.

دلایل تاثیر گذار بر قیمت توری پلیسه ای

توری پلیسه ای از گونه های جدید توری به کار برده در پنجره هاست که به علت قابلیت تاشدن و یا نصب به اصطلاح آکاردئونی گزینه خیلی مطلوبی به خصوص باغ ها است. علت دیگری که سبب رواج بیشتر این توری ها نسبت به مدل های قدیمی تر دوام بیشتر این متریال در مقابل خوردگی و هچنین آفتاب است. تاشدن توری پلیسه ای و خاصیت آکاردئونی آن باعث می شود که چارچوب های نصب شده بر روی آن نیز در موثر وقت تغییر شکل نداده و به آسانی باز و بسته شوند.

اندازه قاب پنچره

با اهمیت ترین دلیل موثر بر هزینه تولید و نصب توری پلیسه ای ابعاد چارچوب در و پنجره است که تعیین کننده متراژ توری استفاده شده  در تولید و در نتیجه مجموع هزینه کل کار خواهد بود. همچنین امکان دارد نوع و جنس پنجره بر سهولت نصب توری تاثیر بگذارد و در مواردی سختی کار را بالا ببرد. این موارد در وقت مراجعه نصاب برای بازدید، برآورد قیمت و اندازه‌زدن چهارچوب‌ها مطرح شده و به میزان زیادی از بالا رفتن زمان کار نصب خواهد کاست. برای داشتن برآورد بهتری از هزینه کار می‌توانید در هنگام ثبت سفارش تصاویری از پنجره‌های برای متخصص ارسال کنید. حتی می‌توانید به منظور صرفه جویی در زمان و سریع‌تر پیش رفتن کار، با راهنمایی متخصص اندازه‌ زدن پنجره‌ها را هم خودتان انجام دهید.

تعداد پنجره

خیلی از کارهای ساختمانی با بالارفتن تعداد سفارش انجام کار، هزینه کمتری را نسبت به حالتی دارند که بصورت تکی و جداگانه انجام شوند. در مورد نصب توری پنجره در صورتیکه کار بصورت تک واحدی یا همه واحدهای یک ساختمان انجام شود می تواند شامل تخفیف مطلوبی برای همه واحدهاگردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.