فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره فولادی ترمال بریک دوجداره کرج

فروش پنجره فولادی  ترمال بریک دوجداره کرج: پنجره های فولادی ترمال بریک در لغت به معنای شکست حرارتی می باشد که نام گذاری این کلمه در صنعت درب و پنجره آلومینیومی فولادی  به معنای ایجاد یک لایه فی ما بین پروفیل آلومینیوم درقسمت های فریم و لنگه می باشد که از اتلاف انرژس در آلومینیوم جلوگیری میکند. این قطعه سخت که به آن لاستیک پلی آمید گفته می شود توسط ماشین دوخت در بین پروفیل آلومینیومی در اصطلاح دوخت حرارتی می شود

ترمال بریک یا upvc پنجره دوجداره ترمال بریک چیست


 فروش پنجره فولادی  ترمال بریک دوجداره کرج

پنجره آلومینیوم عایق سرو صدا در شرکت پنجره ماندگار با انواع پروفیل وین تک، ویستا بست، هافمن ، وانا وین، همارشتن و… تولید و عرضه می شود. پنجره دوجداره آلومینیومی، پنجره‌ای است که برای ساخت آن از پروفیل‌های آلومینیوم استفاده شده باشد. آلومینیوم فلزی نقره‌ای رنگ با جلا، نرم،  سبک و دارای قابلیت شکل‌پذیری زیاد است. از ویژگی‌های آلومینیوم، سبکی وزن و عدم زنگ‌زدگی آن است.

مزایای پنجره آلومینیوم عایق صدا:

ظریف، شکیل و مستحکم است.

نصب سریع و آسان

سبک و مقاومت در برابر عوامل جوی

غیر قابل اشتعال بودن

عدم محدودیت در طرح و رنگ

قابلیت نصب شیشه ۱ ، ۲ یا ۳ جداره

قابلیت بازیافت

از پنجره  یو پی وی سیسبک‌تر است.

پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی

فروش پنجره فولادی  ترمال بریک دوجداره

پنجره آلومینیوم ترمال بریک (Thermal Break)

ضعف عمده پنجره‌های آلومینیومی، عایق نبودن نسبت به حرارت می‌باشدبرای رفع این نقص کارشناسان و متخصصین صنعت آلومینیوم مبادرت به طراحی و تولید نوع جدیدی از پروفیل آلومینیومی به نام ترمال بریک نمودند.

پروفیل‌های ترمال بریک فولادی  با تعبیه یک تسمه از جنس پلی آمید که تا ۲۲۰ درجه حرارت و ۵۰ درجه برودت را تحمل می‌کند، ایجاد می‌شود. در این روش لایه بیرونی پروفیل چارچوب و لنگه را از لایه داخلی جدا می شودبا مکانیزم پرس کردن تسمه پلی‌آمید در بین جداره بیرونی و داخلی چارچوب (Frame) و لنگه (Sash)، این لایه ها در مقابل حرارت و برودت عایق می شوند.

در حقیقت می‌توان گفت که پروفیل‌های پنجره  ترمال بریک از دو پروفیل بیرونی و داخلی که بوسیله تسمه‌های پلی‌آمیدی به هم متصل می‌شوند، تشکیل شده است.

این امر این مزیت را ایجاد می‌کند که قسمت داخلی و خارجی می‌توانند رنگ‌های متفاوتی داشته باشند نکته دیگر در سیستم پنجره آلومینیوم عایق سرو صدا، همسویی ضریب انبساط طولی پلی‌آمید با آلومینیوم در شرایط جوی متفاوت می‌باشد.

این سیستم، عایق بسیار خوبی برای آلومینیوم است.

استفاده از پوشش آنادایزینگ (Anodizing) باعث می‌شود که رنگ‌های بسیار زیبا و دلنشین برای ساختمان خود داشته باشیدبا توجه به عایق‌بودن این پروفیل، با استفاده از این سیستم شاهد دوام آن در مقابل شرایط جوی نامناسب باشیدشرکت پنجره ماندگار با کادری مجرب در زمینه تولید و اجرای انواع پنجره آلومینیومی فولادی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.