فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

خرید رنگ پنجره دوجداره مخصوص هوای سرد در کرج

خرید رنگ پنجره دوجداره مخصوص هوای سرد در کرج: پروفیل دوجداره upvc از لحاظ تنوع رنگ بندی در تمام دنیا به دو صورت وجود دارد: سفید و لمینیت قهوه ای. با توجه به این مسئله اما در مواردی همچون پروژه های بازسازی و نوسازی که پنجره های ساختمان رنگ دیگری دارد. و توجه به عدم تغییر نمای ساختمان را میطلبد و یا زمانی که کارفرما با توجه به سلیقه و نظر شخصی و زیبایی شناسی متناسب با دکور منزل یا نمای ساختمان خود نیاز به رنگ دیگری را برای درب و پنجره جداره خود درخواست میکندعملیات رنگ بر روی پنجره های دوجداره با توجه به سلیقه یا اجبار پروژه ( در پروژه هایی که عدم تغییر نمای ساختمان مهم است.) انجام میشود. 

 Ù¾Ù†Ø¬Ø±Ù‡ رنگی

 خرید رنگ پنجره دوجداره مخصوص هوای سرد در کرج

نکته ای که در پروسه رنگ آمیزی پنجره های دو جداره قابل توجه است این نکته میباشد که پروفیل upvc با توجه به اینکه یکی از مواد اصلی به کار رفته در آن اکسید تیتان است با رنگ های معمولی قابلیت رنگ آمیزی ندارد و در صورت این کار پس از مدت کوتاهی رنگ پوسته شده و میریزد به همین خاطر بایستی حتما با رنگ مخصوص یو پی وی سی و بصورت کوره ای عملیات رنگ آمیزی انجام شود تا کیفیت و ماندگاری مطلوب را به مشتری ارائه دهد.

تنوع رنگ در پروسه رنگ آمیزی پنجره دوجداره بسیار متنوع است و در واقع مشتری میتواند هر نوع رنگی را حتی با توجه به میزان سایه روشن آن از کالیته مخصوص انتخاب کرده تا با توجه به آن عملیات رنگ آمیزی انجام شود. با توجه و اشراف به این موضوع اما بایستی به این مسئله دقت داشت که در دو صورت است که پنجره های دو جداره نیاز به رنگ دارد.

مورد اول زمانی ست که مشتری قصد تعویض پنجره های قدیمی و تک جداره  خود با پنجره دوجداره upvc را دارد.در صورتی که رنگ پنجره دوجداره در نمای ساختمان غیر از سفید باشد و با توجه به اینکه نمای ساختمان به لحاظ زیبایی نبایستی تغییر داشته باشد درست این است که طبق رنگ همان پنجره های قبلی عملیات رنگ آمیزی انجام شود

و در واقع غالبا احتیاجی به انتخاب رنگ در مورد پروژه های تعویض و بازسازی وجود ندارد مورد دوم زمانی ست که مشتری با توجه به سلیقه زیبایی شناسی خود برای استفاده در نمای ساختمان (معمولا پروژه های نوساز) قصد انتخاب رنگ مورد نظر خود را دارد. در این صورت است که وی میتواند از کالیته رنگ مخصوص یو پی وی سی، رنگ مورد نظر خود را انتخاب کند.

در این زمان با توجه به تنوع رنگی و میزان سایه روشن مورد نظر خود و بدون هیچ محدودیتی میتواند انتخاب ایده آل خود را انجام داده تا عملیات رنگ آمیزی بروی درب و پنجره های پروژه انجام گیرد.

رنگ پنجره دوجداره

خرید رنگ پنجره دوجداره مخصوص هوای سرد

عملیات رنگ آمیزی درب و پنجره های دو جداره مخصوص هوای سرد از لحاظ محاسبه میزان هزینه در دو بخش محاسبه میگردد: 

بخش اول میزان متر طول پروفیل مصرفی به کار رفته در درب و پنجره های دو جداره است بخش دوم میزان هزینه رنگ است که با توجه به کیفیت و ضمانت رنگ های موجود در بازار محاسبه میشود.

رنگ های مخصوص یو پی وی سی موجود در بازار در دو نوع ایرانی و آلمانی میباشد رنگ های ایرانی گارانتی کیفیت و ماندگاری پنج ساله داشته و هزینه پائین تری دارد و رنگ های آلمانی با گارانتی پانزده ساله ارائه گردیده و هزینه بالاتری را نیز شامل میشود نکته دیگری که نیز در محاسبه قیمتی رنگ آمیزی پنجره های دو جداره وجود دارد.

این نکته است که پنجره های از یک سمت رنگ شوند (غالبا از نمای بیرونی) یا از دو سمت.در صورتی که رنگ آمیزی از دو سمت بر روی پنجره ها انجام گیرد هزینه رنگ تقریبا دو برابر خواهد شد بنابراین و با توجه به توضیحات ارائه شده، متر طول مصرفی پروفیل به کار رفته در پنجره ها ضرب در هزینه رنگ مصرفی،.قیمت نهایی رنگ آمیزی پنجره های دو جداره را تشکیل خواهد داد.

نکته آخر در هزینه رنگ آمیزی پنجره های دو جداره اینکه برخی از شرکت ها هزینه بسته بندی پنجره های رنگ شده را نیز به فاکتور نهایی اضافه میکنند .که مشتری متحمل هزینه بالاتری میگردد، اما شرکت پنجره آریو بسته بندی پنجره های رنگ شده را وظیفه خود دانسته و بابت این مورد هزینه ای را از مشتری دریافت نمی نماید.در آخر بایستی به این نکته نیز توجه داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.