فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره شیشه دکوراتیو شیشه سه جداره دکوراتیو در کرج

فروش پنجره شیشه دکوراتیو شیشه سه جداره دکوراتیو در کرج: امروزه شیشه سه جداره دکوراتیو را در همه جا میتوان استفاده کرد. این نوع شیشه ها در پنجره‌ها، قفسه‌بندی، پارتیشن‌، حمام، سرویس بهداشتی، چیدمان اتاق خواب، میزهای شیشه‌ای، دکوراسیون فروشگاهی، دیوار‌پوش‌ها، کف، کمد دیواری، لابی، کابینت‌ آشپزخانه و حتی به عنوان جداکننده‌ی فضاها مورد استفاده قرار می‌گیرند. استفاده از شیشه سه جداره دکوراتیو می‌تواند یک نقطه کانونی عالی در هر فضایی باشد و رنگ‌های زنده‌ای که در دکوراسیون داخلی مورد نیاز است را خلق کند. به طور کلی، تنوع رنگ و نقش و طرح آن‌ها دست طراحان داخلی را بسیار باز می‌گذارد تا به راحتی بتوانند با کمک‌شان با رنگ، طرح، برش و نور بازی کنند و فضا را دل‌انگیزتر کنند.

شیشه دکوراتیو

 

 فروش پنجره شیشه دکوراتیو شیشه سه جداره دکوراتیو در کرج

استفاده ازپنجره upvc سه جداره شیشه دکوراتیو تنها محدود به فضاهای داخلی نمی‌شود. آن‌ها به راحتی در فضاهای خارجی هم قابل استفاده‌اند. زیرا آن‌ها بسیار در مقابل گرما، سرما، رطوبت، اشعه‌ یو وی، نور خورشید، باد، باران، برف و آلودگی مقاومند. بنابراین در هر شرایط آب و هوایی از مناطق گرم و پر آفتاب جنوب کشور تا سرزمین‌های پر باران و مرطوب شمال و حتی در ابرشهرهای بسیار آلوده قابل استفاده‌اند. علاوه‌ براین ویژگی‌های فنی، آن‌ها بسیار مدرن، شیک و متمایزند. اگر در نما یا ورودی ساختمان از درب و پنجره شیشه سه دجداره دکوراتیو استفاده شود، آن را شاخص می کند، به‌ طوری که هر رهگذری وسوسه شود تا دوباره برگردد و به ساختمان شما نگاهی بیندازد. حتی شاید وسوسه شود از آن عکس بگیرد و به عنوان یک طراحی زیبا به دیگران نشان دهد. اگر در پنجره‌ها بکار رود، می‌تواند حس امنیت و محفوظیتِ زیبایی را القا کند.

توجه کنید، شیشه سه جداره دکوراتیو تنها یک عنصر طراحی بی‌ روح نیست. با کمک آن‌ها می‌توان به ساختمان و فضاهای داخلی شخصیت داد. مثلا با کمی بازی با رنگ‌ها و طرح‌ها می‌توان آن‌ها را به معماری اصیل و سنتی ایرانی نزدیک کرد. اینگونه حس اصالت و شکوه را القا می‌کنند. با نصب شیشه دکوراتیو در حالی که نور خورشید یا نورهای محیطی را به شکل دلخواه بازتاب دهد یا رنگ آمیزی کند، زیبایی نفس‌گیر و طبیعی به فضاهای داخلی و خارجی اضافه می‌شود. می‌توانیم با کمک شیشه دکوراتیو داستانی را نقل کنیم؛ منظره‌ی ناپسندی را پنهان کنیم و یا زیبایی را چند برابر منعکس کنیم. در یک کلام، شیشه دکوراتیو الهام‌بخش‌ترین و رهاترین ابزار و امکانات برای طراحی را در اختیار ما می‌گذارد.

 Ø´ÛŒØ´Ù‡ های دکوراتیو و جورجین بار

فروش پنجره شیشه دکوراتیو شیشه سه جداره دکوراتیو

شیشه های متلوکس

شیشه دکوراتیو سه جداره متلوکس یا مات با استفاده از تکنولوژی جدید مات کردن شیشه با کمک اسید ساخته می‌شوند. در نتیجه، این شیشه‌ها لک را نشان نمی‌دهند، نور را عبور نمی‌دهند و در فضا حس محرمیت ایجاد می‌کنند. آن‌ها را در پارتیشن‌ بندی، حمام، مبلمان، دربها، کابینت و فضاهای مشابه بکار می‌برند. اضافه کردن یک لایه لمینت به آن‌ها باعث می‌شود که در هنگام شکستن خرد نشوند. می‌توان این شیشه‌ها را در رنگ‌بندی‌های مختلف ارائه داد و حتی طرح‌های متنوعی در آن‌ها ایجاد کرد و مشبک‌شان کرد. برش شیشه به هر شکل دلخواه امکان‌پذیر است و در قطرهای متنوع قابل ارائه است. حتی می‌توان آن‌ها را سوراخ کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.