فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

خرید و فروش پنجره دوجداره فولکس واگنی در کرج

خرید و فروش پنجره دوجداره فولکس واگنی در کرج: در و پنجره‌های دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی با استفاده از پروفیل‌های یو پی وی سی و شیشه‌های دوجداره مزیت‌های زیادی را برای کاربران آن به ارمغان آورده است که سبب شده است امروزه درب و پنجره‌های دو جداره UPVC فولکس واگنی  به یکی از مهمترین انتخاب‌ها در صنعت ساختمان تبدیل شوند.

در همین راستا شرکت تولیدی پنجره ماندگار با توجه به گرایش چشمگیر استفاده از این نوع درب و پنجره، در سال 1385 اقدام به تاسیس کارگاه تولید درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی با استفاده از برندهای با کیفیت پروفیل نموده است و تاکنون توانسته خدماتی با کیفیت و محصولاتی مرغوب  با قیمتی بسیار مناسب را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

پنجره دوجداره فولکس واگنی

 خرید و فروش پنجره دوجداره فولکس واگنی در کرج

عملکرد این پنجره دقیقا مشابه درب خودروهای ون است. پنجره یا دربی که با این مکانیزم ساخته می شود بصورت کشویی باز می شود با این تفاوت که ریل بازشو در پنجره کشویی در یک ردیف با لنگه ثابت نیست و بنابراین پس از بسته شدن پنجره عایق بندی کامل بوجود نمی آید ، اما در این پنجره لنگه بازشو با لنگه ثابت در یک عرض قرار دارد و زمان باز شده یک ردیف به جلو می آید و عملا هنگام بسته شدن عایق بندی کامل است. لنگه بازشوی درب یا پنجره این سیستم به روش کلنگی یا همان Tilt نیز باز می شود و می تواند تهویه مطبوع را برای خانه بوجود بیاورد.امروزه این نوع پنجره جایگزین پنجره های کشویی عادی می شود اما به دلیل مکانیزم پیچیده طراحی پنجره ، قیمت تمام پنجره در مقایسه با پنجره کشویی بالاتر است.

 

کاربردهای پنجره دوجداره فولکس واگنی:

1. در سبک های معماری خاص و بیشتر جهت ساختمان های ویلایی و جهت استفاده از منظره موجود، بهترین پیشنهاد برای پنجره دوجداره، پنجره مدل فولکس واگنی می باشد چون علاوه بر باز و بسته شدن آسان پنجره upvc و عایق بودن کامل آن، شما یک نمای کاملاً شیشه ای خواهید داشت که تنها یک خط در وسط آن افتاده است و پنجره دوجداره شما کاملاً حس زیبایی منظره را به درون محیط منتقل می کند. علاوه بر آن در هنگام باز و بسته شدن هیچ فضایی را اشغال نمی کند. پس جهت ابعاد بزرگ یکی از بهترین پیشنهادها پنجره upvc مدل فولکس واگنی می باشد.

 ÙÙˆÙ„کس واگنی

2. جهت مکان هایی که جهت باز و بسته کردن پنجره دوجداره فضا محدود می باشد:

تمایل بیشتر مصرف کنندگان به استفاده از پنجره upvc کشویی یا Sliding به این خاطر می باشد که در هنگام باز و بسته شدن پنجره upvc هیچگونه فضایی اشغال نمی شود و نیازی به کشیدن پرده و یا جابجا کردن مبلمان نخواهد بود. اما پنجره مدل کشویی فیتینگ خوبی ندارد از اینرو در چنین فضاهایی و سلیقه هایی بهترین جایگزین جهت پنجره دوجداره کشویی، پنجره upvc فولکس واگنی می باشد که کاملاً عایق می باشد و باز و بسته شدن آن فضایی را اشغال نمی کند در واقع بازشو روی ریل حرکت می کند. درست است که هزینه خرید پنجره upvc مدل فولکس واگنی نسبت به کشویی بالاتر است اما این مدل پنجره upvc با Saving انرژی که دارد در مدت زمان  کوتاهی خود به خود هزینه خود را جبران می کند.

 خرید و فروش پنجره دوجداره فولکس واگنی

در پنجره دوجداره  مدل فولکس واگنی فول اتومات شما با کمترین فشار فیزیکی ممکنه بر روی دستگیره می توانید بزرگترین بازشو را به راحتی باز و بسته نمایید.

جهت خرید و یا سفارش پنجره upvc فولکس واگنی حتماً به تولیدات انجام شده توسط آن تولیدکننده مراجعه نمایید چون تولید این نوع پنجره و نصب یراق آلات آن و نصب این مدل از پنجره upvc احتیاج به تجربه و مهارت خاص دارد که نیازمند سالها تجربه در بخش تولید پنجره upvc فولکس واگنی می باشد. حتماً از مدل های تولید و نصب شده توسط آن شرکت بازدید فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.