فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

تعویض درب چوبی آهنی سرویس بهداشتی با upvc هافمن کرج

تعویض درب چوبی آهنی سرویس بهداشتی با upvc هافمن کرج: تعویض درب آهنی با UPVC، استفاده از در و پنجره های عایق یا به عبارتی تعویض درب های فرسوده و قدیمی (آهنی، آلومنیومی و ….) با درب های دو جداره در سالیان اخیر و با توجه به رویکرد بهینه سازی در مصـــــــرف سوخت و آگاهی مردم مورد توجه قرار گرفته است. شرکت پنجره ماندگارافتخار دارد با تشکیل تیم تمام حرفه ای متشکل از کارشناسان فنی، فروش و نصب حداکثــر رضایت مشتریان خود را در تعویض درب آهنی و چوبی  با UPVC در سریعترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت و مطابق با هر سلیقه ای کسب نماید. 


 

 تعویض درب چوبی آهنی سرویس بهداشتی با upvc هافمن کرج

شرکت پنجره ماندگاردر راستای اصلاح الگوی مصرف و بهینه سازی مصرف سوخت اقدام به ارائه طرحی در شرکت به عنوان طــرح تعویض درب و پنجره آهنی و چوبی  با درب های دوجداره یو پی وی سی نموده است این تیم به صورت تخصصی اقـــــــدام به تعویض   درب آهنی با UPVC با کمتــرین میزان تخریب و در حداقل زمان ممکن می نماید. در تیم مجری این طرح از مهندسین معمار و کارشناسان و طراحــان متخصص   درب استفاده شده تا با افزایش توان تخصصی، نسبت به تعویض   درب های قدیمی کلیه سازمانها و ارگانهای دولتی و منازل مسکونی با بالاترین سطح رضایت مشتری اقدامات لازم صورت پذیرد.


 تعویض درب چوبی آهنی سرویس بهداشتی با upvc

با توجه به بالا رفتن هزینه های مربوط به انرژی و لزوم اجرای مدیریت مصرف در منازل شما می توانید بدون تخریب اقدام به تعویض درب های آهنی و چوبی قدیمی خود با درب upvc نمایید. از اینرو شرکت پنجره ماندگار درب با ایجاد دپارتمان تخصصی تعویض درب های قدیمی توانسته است خدمات بسیار مناسبی را به مشتریان عزیز ارائه دهد.

4نکته اساسی و مهم در خرید درب upvc استاندارد:

1-طراحی استاندارد درب upvc

2-اندازه گیری دقیق  و انتخاب نوع پروفیل یو پی وی سی جهت  درب upvc

3-تولید استاندارد شیشه و درب upvc

4-نصب استاندارد درب upvc

علت تعویض درب و پنجره های چوبی و آهنی با درب upvc چیست؟

۱- سر و صدا در شهرهای بزرگ یک معضل اساسی است. با  درب های upvc صدای ناهنجار کمتر به داخل ساختمان نفوذ می کند و آرامش بیشتری نصیب تان خواهد شد.

۲- رنگ درب همیشه در مقابل چشمان ما قرار دارد با تعویض درب های قدیمی٬ و ایجاد تنوع رنگ محیطی شاداب و جدید خلق کنید.

۳- در زمستان ها محیطی گرم تر داشته باشید و در تابستان ها در داخل منزل محیطی سردتر را تجربه کنید (عایقی عالی برای گرما و سرما)

۴- صرفه جویی اقتصادی خانواده در مقابل کاهش هزینه های انرژی. یک بار هزینه برای تعویض درب یک عمر صرفه جویی اقتصادی برای پرداخت بهای انرژی!

۵- طول عمر درب های نسل جدید بیشتر است در نتیجه درآینده نیاز به دوباره کاری نیست!

۶- نفوذ آب به داخل منزل به کمک   درب های نسل جدید امکان پذیر نیست! (مقاومت بالا و عالی در مقابل باران ها با شدت بالا)

۷- تغییر رنگ در   درب های قدیمی امری عادی است و نیاز به بازسازی دارند٬ اما   درب های نسل جدید بدون کوچک ترین تغییر رنگ سال ها قابل استفاده هستند.

۸- وزن بسیار سبک و حمل و نقل آسان در مقابل سرعت نصب بالا در مقابل   درب های نسل قدیم

۹- ایمنی بالا در مقابل آتش سوزی ها و دام و استحکام بالا در مقابل تخریب!

۱۰- گرد و خاک از لابه لای   درب های جدید هرگز به داخل خانه نفوذ نمی کند اما   درب های قدیمی همیشه معضل نفوذ گرد و خاک را دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.