فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

خرید پنجره پی وی سی با کیفیت ایرانی ارزان

خرید پنجره  پی وی سی با کیفیت ایرانی ارزان: همانطور که از اسم آن مشخص است برای تولید پنجره ها از متریال یو پی وی سی استفاده می شود. عبارت یو پی وی سی مخفف کلمه انگلیسی Unplasticized Poly Vinyl Chloride و نوعی ترموپلاست است که از مشتقات نفت و گاز طبیعی می باشد و طی یک فرایند پلیمری حاصل می گردد.  در پنجره های دو جداره یو پی وی سی ایرانی چند فرم پروفیل برای قسمت‌های مختلف پنجره به‌کار می‌رود که باید پروفیل مخصوص به هر قسمت مورد استفاده قرار گیرد تا پنجره از استحکام و مرغوبیت بالایی برخوردار شود.


 خرید پنجره  پی وی سی با کیفیت ایرانی ارزان

پنجره ماندگار با تجربه بیش از300 پروژه طراحی و نصب موفق ، جزو معتبرترین شرکت ها در این زمینه محسوب میگردد و نیز با عنایت به اینکه نماینده برند ویستابست و وین تک ایرانی و پیماپن ترکیه (تحت لیسانس آلمان ) میباشند، در زمینه تهیه متریال جزو شرکت های شاخص در ایران میباشد.

با توجه با آمارهای ارائه شده جهانی ویستابست بست و وین تک استانداردترین و مستحکم ترین برند پی وی سی در ایران میباشد و نیز پیماپن از جمله قدیمی ترین و بهترین برند در ترکیه میباشد.

سیستم الواسکین ترکیبی از یو پی وی سی با آب بندی بسیار بالا با نمای آلومینیوم میباشد و امکان ایجاد رنگ های با کیفیت آنادایز در نمای آن ، خاصیت ممتازی ایجاد میکند.

مقاطع هر دو سیستم کاملا مهندسی میباشد و نیز طراحی آن با آخرین تکنولوژی آلمان باعث ایجاد سیستم ها و یراق آلات مولتی اسلاید ، لیفت اند اسلاید و فولکس واگنی در پروفیل آلوپلاست و پیماپن گردیده است.


خرید پنجره  پی وی سی با کیفیت ایرانی 

شاید بتوان یکی از شایع ترین مشکلات پنجره‌های دو جداره پی وی سی را انحنای پروفیل‌های آن دانست. این مشکل در زمانی به‌وجود می‌آید که تولیدکننده از گالوانیزه در داخل پروفیل استفاده نکرده باشد. گالوانیزه نیمی از استحکام محصول را تامین می‌کند اما با این حال بسیاری از تولیدکنندگان برای کاستن قیمت‌هایشان گالوانیزه‌ها را حذف می‌کنند. این کار تا ۷۰ درصد از کیفیت محصول کم می‌کند و ممکن است باعث بروز خطرات مالی و جانی برای خریداران شود.


علاوه بر این پنجره های دوجداره پی وی سی ایرانی با کیفیت با جلوگیری از نفوذ آلودگی های صوتی، گرد و غبار و حشرات به داخل ساختمان محیطی امن و آرام را فراهم می سازند. انعطاف پذیری و استحکام خوب در عین سبک بودن از دیگر مزایای این پنجره هاست.

با توجه به اعلام تحقیقات سازمان بهینه سازی مصرف سوخت در ایران در حدود ۴۵% از اتلاف انرژی از طریق پنجره های صورت می گیرد.در صورتیکه در زمستان به قاب پنجره و شیشه آن دست بزنید خواهید دید که سرد است و این دلیل تبادل حرارتی بین قاب پنجره و شیشه با فضای بیرون است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.