فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

کرکره ساز پنجره یو پی وی سی در کرج

کرکره ساز پنجره یو پی وی سی در کرج : همواره یک بحث قطعی در مورد کرکره های پنجره یو پی وی سی وجود دارد به خصوص در محفظه ها و درب های  تاشو حال این فرصت فراهم شده است که یک نو آوری  جدید و بسیار زیبا وشیک رامعرفی کنیم .مفهوم نصب پرده کرکره بین شیشه های دو جداره پنجره یو پی وی سی امر جدیدی ایست ور در ساخت و سازهای  مدرن به عنوان  یکی از راه کارهای زیبایی و تزئینی مطرح شده است .این امر در عین حال که کنترلی عالی بر نور تابشی خورشید اعمال نموده و محیطی دلپسند را در محل مربوطه ایجاد مینماید ویژگی های خاصی نیز به وجود  می آورد که در پرده کرکره های معمولی یا هرنوع پرده دیگر وجود ندارد. 

 کرکره ساز پنجره یو پی وی سی در کرج

مزایای پرده کرکره که در یک فضای غیر قابل نفوذ به وسیله هوابین دولایه شیشه ای قرارگرفته اند واضح و بدیهی ست. این پرده ها در نوع خودشان بهترین هستند .پرده های ایزوله رطوبت نمیگیرند.                     

گرد و خاک به آنها نفوذ نمیکند,کثیف نمیشوند و از دسترس دست وپنجه های کودکان به دور  می باشند پرده های ایزوله مزایای زیادی دارند که ممکن است در نگاه اول مشهود نباشند آنها میتوانند ایجاد حالت اکوستیک رابهبود ببخشند به واسطه اسلت های لبه لبه می تواننددر حفظ حریم خصوصی کمک کنند و هم چنین گرما گرما وتابش خیره کننده خورشیدی را کاهش میدهند . اما  بزرگترین مزیت های این پرده ها این است که آنها با سیستم هایی ثبت شده ساخته میشوند که به آنها این امکان را میدهد که در داخ یونیت شیشه دوجداره  به صورت مهرو موم شده قرار گیرند بدون اینکه غیر قابل نفوذ بودن این پنجره ها ی دوجداره را به خطر بیاندازد این غیر قابل نفوذ بودن تضمین میکند که هوا ورطوبت نمیتواند وارد محفظه ی بین دو شیشه شود . بنابراینطول عمر بالای این پرده ها تضمین میشود .

 کرکره ساز پنجره یو پی وی سی 

پرده کرکره ایزوله پنجره های یو پی وی سی نوعی از پرده کرکره از جنس آلومینیوم می باشد، که در داخل و بین شیشه دوجداره جایگذاری و عایق شده است. با قرار گرفتن پرده کرکره مابین شیشه دوجداره مزیت های منحصر به فردی بوجود می آید. از جمله مهمترین مزیتها میتوان به محفوظ شدن از حرارت ناشی از گرم شدن پرده بدلیل تابش آفتاب و همچنین محافظت از نور، ایجاد جدا کننده دید محیطی، آنتی باکتریال و بهداشتی بودن پرده به دلیل ایزوله بودن از محیطهای داخلی و خارجی، کاهش دهنده قطعی هدر رفت انرژی، عدم خرابی یا شکستی به دلیل در دسترس نبودن و شیک و زیبا بودن اشاره نمود.

پرده کرکره ایزوله بین شیشه پنجره یو پی وی سی، تکنولوژی و طراحی جدیدی است که مناسب برای محیط اداری، دفتری، هتل و سویت، بیمارستان، مراکز آزمایشگاهی و درمانی و مکانهای تجاری می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.