فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

کارخانه درب دوجداره عایق در کرج

کارخانه درب دوجداره عایق در کرج:  گروه تولیدی پنجره ماندگار در ساخت و تولید درب و پنجره دوجداره فعالیت دارد. این مجموعه در جهت پیشبرد اهداف خود در مسیر عایق سازی ساختمان اقدام به همکاری با شرکت های بنام خاورمیانه در صنعت تولید درب وپنجره های دو جداره upvc نمود و پس از قریب به یک دهه کسب تجربه و تخصص در امور مختلف این صنعت ، فاز اول کارخانه تولیدی خود را با بهره گیری از دستگاه های تمام اتوماتیک وCNC روز دنیا بنا نهاد.

 کارخانه درب دوجداره عایق در کرج

درب upvc زیبا و مطابق با نما یا دکوراسیون داخلی شما

پروفیل های یو پی وی سی به دلیل خصوصیت (گرمانرم) ، قابلیت جوش پذیری داشته و با بهره مندی از ماشین آلات پیشرفته ساخت و مونتاژ ، پنجره های UPVC  با اشکال پیچیده، منحنی، زاویه دار، خم و … قابل تولید می باشند و با کلیه طرح های معماری مدرن و کلاسیک سازگار هستند. در عین حال با استفاده از پروفیل های لمینیت می توان این پنجره ها را به صورت رنگی، طرح چوب از سوی نمای داخل یا خارج، درآورده و یا حتی می توان با استفاده از پروفیل های آلومینیومی، این پنجره ها را با نمای خارجی آلومینیوم تولید کرد.

UPVC بنا بر خصوصیات ذاتی خود، در مقابل بسیاری از عوامل فرساینده طبیعی و شیمیائی مقاومت بسیار خوبی از خود بروز می دهد و این خصوصیات ، استفاده از پنجره های UPVC  را در محیط های شیمیائی و صنعتی حائز اهمیت می سازد. پنجره های UPVC از زنگ زدگی، خوردگی و تاثیرات مخرب رطربتی ، بارانهای اسیدی و حشرات موذی از قبیل موریانه، سوسک و… نیز مصون می باشند. ماندگاری وعمر مفید بسیار بالا حتی استفاده مجدد این پنجره ها را پس از تخریب و نوسازی نیز میسر می سازد .


 کارخانه درب دوجداره عایق 

با استفاده ازدرب UPVC و شیشه دو جداره تبادل حرارتی از طریق درب به حداقل ممکن خواهد رسید.

تعداد جداره های شیشه، وجود گاز خنثی در جدار میانی آنها و نحوه مونتاژ شیشه ودرب و پنجره دوجداره در میزان عایق حرارتی آن موثر است.

ایجاد محیطی آرام با درب  دویا سه جداره یو پی وی سی

میزان آلودگی صوتی در شهرهای بزرگ ۸۰-۷۵ دسی بل و در شهرهای کوچک ۵۵ دسی بل می باشد.

وجود کانالهای خالی در میان پروفیلهای UPVC علاوه بر سبک تر کردن وزن باعث می گردد پروفیل درب دوجداره عایق بهتری باشد و از انتقال صداهای محیط خارج به فضای داخلی جلوگیری نماید.

با استفاده از شیشه های دوجداره و سه جداره دردرب  UPVC و استفاده از چندین درزگیر لاستیکی در ساختار پیچیده پروفیل، پنجره های مزبور علاوه برعایق حرارتی ، عایق صوتی بسیار خوبی نیز می شوند و مانع از تبادل صوتی محیط داخل به بیرون و انتقال آلودگی های صوتی محیط بیرون به داخل خواهند شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.