فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره upvc اقساطی کشویی کرج

فروش پنجره upvc  اقساطی  کشویی کرج :  به طور کلی متریال UPVC مزایای فوق العاده ای داشته و دلیل متداول شدن آن نیز همین مزایای گسترده اش است. به طور مثال برای اتصال قطعات مختلف درب یا پنجره معمولی، معمولا از بست های مکانیکی برای اتصال قطعات مختلف استفاده می گردد. هم چنین تعداد ۳ عدد یا بیشتر از ورقه های فلزی برای اتصال به همدیگر پیچ می شوند. این امر موجب می گردد که حتی اگر پیچ ها از جنس فولاد ضدزنگ باشند، بر اثر ایجاد واکنش گالوانیک در درازمدت پنجره دو جداره از هم بپاشد و یا از ظاهر بیفتد. در حالی که در محصولات  upvc  به هیچ عنوان این گونه مشکلات مشاهده نمی گردد.

 

 فروش پنجره upvc  اقساطی  کشویی کرج

دلیل این امر نیز آن است که محصولات UPVC به علت جوش خوردن و گداخته شدن با گرما و چسبیده شدن به هم با فشار قوی، در مقایسه با بست های مکانیکی قاب ها دارای مقاومت بسیار بیش تری هستند

با این حال اگر بخواهیم مزایای استفاده از درب و پنجره های UPVC را به صورت لیست وار ارائه دهیم، می توانیم موارد زیر را یادآور گردیم:
1- استحکام فوق العاده و وزن سبک: متریال یو پی وی سی دارای قدرت مکانیکی بالا بوده و در عین حال سبک و مستحکم در برابر سایش است.
۲- سهولت در نصب: یو پی وی سی از جمله متریال هایی است که به سادگی شکل گرفته، بریده شده، جوش داده شده و نیز متصل می گردد.
3- ضدحریق بودن: یو پی وی سی به سختی مشتعل گشته و هنگامی که عامل حرارت خاموش گردد دیگر نمی سوزد. لذا از این لحاظ در مقایسه با انواع پلاستیک از لحاظ اشتعال و دودزا بودن بسیار کم خطر است.
4- پایداری و ثبات: یو پی وی سی در برابر فساد شیمیایی، پوسیدگی، تغییر رنگ، ضربه و سایش به شدت مقاوم بوده و عمر بسیار زیادی دارد.
5- عایق بودن: این متریال عایق جریان الکتریکی است. هم چنین صوت از آن بسیار کم تر عبور نموده و درب و پنجره های یو پی وی سی عایق مناسبی برای صوت نیز محسوب می گردند.

6- مانع نفوذ گرد و غبار و آلودگی ها به علت درزگیری کامل

7- کاهش دهنده سرمایه گذاری اولیه و استهلاک سیستم گرمایشی ساختمان به علت جلوگیری از اتلاف انرژی

8- تنوع اشکال بازشو و شکل پذیری متناسب با معماری و فضای ساختمان
9- حفاظت از محیط زیست از طریق بازیافت و قابلیت استفاده در صنایع دیگر
10- قابلیت تقویت مضاعف با استفاده از پروفیل گالوانیزه در داخل یو پی وی سی
11- عدم احتیاج به سرویس مکرر (رنگ آمیزی، تعویض و …)

انواع پنجره یو پی وی سی UPVC

پنجره پو پی وی سی تک حالته

  در این نوع پنجره‌ها، یراق در ارتفاع بازشو نصب می‌شود. پنجره یو پی وی سی تک حالته از لحاظ میزان عایق بودن در برابر سرما و گرما و آلودگی‌های صوتی با پنجره دو جداره ثابت (فیکس) کاملا مشابه است. تفاوت اصلی این نوع پنجره با پنجره‌های ثابت استفاده از یراق آلات است. در تمامی در و پنجره‌ها اگر لولا سمت راست باشد پنجره راست بازشو است، در غیر این صورت چپ بازشو و به دلیل استفاده از یراق قیمت این پنجره نسبت به حالت ثابت تغییر می‌کند و افزایش می‌یابد.اصولا پنجره تک حالته را به دلیل عایق نبودن به مشتری پیشنهاد نمی‌دهیم

پنجره دو یا سه جداره را با یراق Turn می توان با طرح‌های زیر بنا به سلیقه کارفرما و مناسب با محل طراحی کرد که در هر کدام از این طرح‌ها مقدار پروفیل مصرفی با یکدیگر فرق دارد.

در طرح‌های مختلف شما می‌توانید پنجره را بنا به سلیقه خود به دو یا سه قسمت تقسیم کنید و همچنین از کتیبه در قسمت بالا یا پایین استفاده کنید.

پنجره یو پی وی سی دوحالته

این نوع پنجره UPVC یکی از آب بندترین پنجره‌ها است. در این نوع پنجره‌ها یراق آلات هم در ارتفاع و هم در عرض بازشو، مونتاژ می‌شود.
پنجره UPVC دوحالته با توجه به یراق آلاتی که در آن به کار می‌رود از امنیت بالایی برخوردار است. حداکثر میزان بازشو برای این پنجره بو پی وی سی 950mm است که در صورتی که عرض بازشو از این مقدار بیشتر شود باید یراق‌های خاصی مونتاژ شود که همین امر سبب افزایش قیمت و افزایش طول زمان ساخت نسبت به پنجره دو حالته عادی می‌شود. باز و بسته شدن این پنجرها حتی توسط کودکان نیز به راحتی صورت می‌گیرد و ویژگی رگلاژ آسان از دیگر مزایای این پنجره می‌باشد. قابل ذکر است که در این مدل پنجره UPVC یراق چهار طرف باز شو قرار می‌گیرد و همین موضوع باعث عایق بودن این نوع پنجره یو پی وی سی می‌باشد.
پنجره دو یا سه جداره با یراق Tilt & Turn را می‌توان با طرح‌های زیر بنا به سلیقه کارفرما و مناسب با محل طراحی کرد.

در هرکدام از این طرح‌ها مقدار پروفیل مصرفی با یکدیگر فرق دارد.

پنجره یو پی وی سی فولکس واگنی

در پنجرههای فولکس واگنی، ابتدا پنجره به سمت جلو کشیده می‌شود و سپس در جهت موازی محور x حرکت می‌کند(حرکت به صورت کشویی). در این نوع پنجره از نوار درزگیر EPDM استفاده می‌شود که با وجود حرکت کشویی بازشو، جزء یکی از آب بندترین پنجره‌ها است. شاید بتوان تنها عیب این نوع یراق را قیمت بسیار بالای آن نام برد. سیستم فولکس واگنی برای بازشوهای بزرگ انتخاب درستی است و باعث ایجاد فضایی دل انگیز می‌شود. اصولا این نوع پنجره برای محل‌هایی که فضای زیادی دارند و می‌خواهند دید خوبی داشته باشند استفاده می‌شود.
پنجره های فولکس واگنی با طرح های مختلف به نمایش در آمده و فقط یکی از این پنجره ها هم به صورت Tilt & slide و هم به صورت Tilt &Turn می باشد.
این مدل پنجره هیچ فضایی را اشغال نمی کند.

پنجره یو پی وی سی کشویی

در پنجره‌های کشویی، دو سطح از پروفیل روی هم می‌غلتند که برای آب بندی باید از EPDM (گسگت) که باعث استحکام نیز می‌شود، استفاده کرد، اما به این علت که هنگام باز و بسته کردن، حرکت پنجره به علت اصطکاک بالای این نوع گسگت ها (EPDM) سخت می‌شود، از نوار درزگیر مویی که آب بند نیست، استفاده می‌شود، بنابراین پنجره‌های کشویی به هیچ عنوان عایق و آب‌بند کامل نمی‌باشند. با توجه به ایرادهای گفته شده، این نوع پنجره اصولا توصیه نمی‌شود مگر این که کارفرما به آن اصرار داشته باشد.
پنجره دو یا سه جداره را با یراق sliding میتوان با طرحهای  زیربنا به سلیقه کارفرما و مناسب با محل طراحی کرد.
قابل ذکر است با توجه به اینکه پنجره های کشویی معمولی عایق صد در صد نیستند ما به شما این نوع پنجره را پیشنهاد نمی دهیم زیرا باعث اتلاف انرژی می شود.
با توجه به توضیحاتی که به کارفرما داده می شود بعضی مواقع کارفرما به دلیل محدودیت جا به دلیل مناسب بودن آن از نظر قیمت از این نوع پنجره استفاده می کند.
در پنجره یو پی وی سی UPVC فرانسوی دو بازشو وجود دارد و در هنگام باز شدن هر دو لنگه، هیچ گونه ستون و مولینی دیده نمی‌شود. دستگیره، روی بازشو بزرگتر مونتاژ می‌شود و لنگه دیگر بر حسب نیاز با دستگیره مخفی قابل باز و بسته شدن است.
پنجره های فرانسوی در این مدل پنجره هر دو لنگه باز میشود و هیچ قیدی در وسط آن نیست و میتوان یک نمای کلی را دید.

بازشو سرویسی به دو صورت قابل مونتاژ می باشد:

1- به صورت Fingerpull: پنجره در یک نقطه قفل می شود و فاقد کیپ آب بندی و اسپاتیولت است، ولی شامل بازویی و انگشتی است. به هیچ عنوان این نوع پنجره، آب بند کامل نخواهد بود.

2- پنجره سرویسی با یراق تک حالته و دستگیره پنجره

پنجره یو پی وی سی UPVC ثابت یکی از پرکاربردترین نوع پنجره های دو جداره می باشد که بدون باز شو است و به دلیل ثابت بودن  از یراق آلات در آن استفاده نمی شود و از دیگر مزایای این نوع از پنجره ها ایجاد فضای دید مناسب بدون مزاحمت قاب است و همچنین به خاطر ثابت بودن، عایق بسیار مناسبی در برابر برودت هوا و همچنین گرد و خاک است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.