فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

پنجره دو جداره رنگی طرح چوب قوسی کرج

پنجره  دو جداره رنگی طرح چوب قوسی کرج: اولین چیزی که  در ساختمان ها  نظر مشتری را به خود جلب می کند نمای ساختمان  میباشد که از یک درب  ورودی و پنجره ها تشکیل شده است . امروزه برای زیبا تر جلوه دادن نمای ساختمان از پنجره دو جداره طرح چوب  رنگی  استفاده می کنند. این نوع  پنجره ها هزینه زیادی نسبت به پنجره  های دو جداره سفید ندارند. در گذشته از چوب برای ساخت درب و پنجره به دلیل سبکی و زیبایی استفاده می کردند. همچنین چوب در برابر آب و هوا نسبت به آهن و آلومینیوم مقاومت کمتری دارد و خیلی زود کارایی خود را از دست می دهد اما امروزه به وسیله لمینت می توان پنجره ای از جنس  یو پی وی سی با طرح چوب و رنگی  طراحی کرد و به مرحله ساخت رساند..شرکت پنجره ماندگار کرج ارائه دهنده پنجره های چوبی رنگی می باشد. جهت مشاوره  و سفارش با  کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید.

پنجره  دو جداره رنگی طرح چوب قوسی کرج

مزایای پنجره دو جداره طرح چوب رنگی

از ویژگی های پنجره دو جداره طرح چوب رنگی می توان زیبایی منحصر به فرد، قابل شستشوی آسان بودن آن، نصب و تعویض آسان این نوع پنجره ها و … را می توان نام برد. پنجره چوبی رنگی در برابر نور خورشید متورم و ازهم باز می شود و بر اثر باران به سرعت آسیب می بیند و شکل ظاهری خود را از دست می دهد. ولی در پنجره دو جداره یو پی وی سی این مشکلات وجود ندارد پس بنابراین شما می توانید پنجره هایی به شکل چوب و رنگی  اما از جنس یو پی وی سی داشته باشید که به مرور زمان بر اثرتغییرات آب و هوایی و مشکلات طبیعی دیگر شکل ظاهری خود را از دست ندهد وهمچنین هزینه کمتری را هم در بر دارد که این امر به وسیله استفاده تکنولوژی لمینت در یو پی وی سی امکان پذیر شده است.

پنجره  دو جداره  قوسی :

در یک پنجره «قوسی» یا «شعاعی»، نیمه تحتانی پنجره به شکل مستطیلی است در حالیکه نیمه بالایی به صورت قوس یا نیم ­دایره است.
پنجره­ های به شکل قوسی به اتاق نوعی نرمی می­بخشند و با کنار هم قرار دادن گوشه ­های صاف مستطیلی با دیوارها مستقیم با این پنجره­ های قوسی شکل، نوعی تضاد را به وجود می­آورند.

پنجره های قوسی  را می­توان به نحوی تنظیم کرد که اجازه ورود هوای تازه را به اتاق بدهد، یا اینکه تنها برای ورود نور به اتاق تنظیم شود.

یکی از راه ­های معروف برای ارتقاء کیفیت و  طراحی در پنجره ­های قوسی­ شکل استفاده از( شبکه­ ها (گریدها) است. 
شبکه­ ها وادار هایی هستند که پنجره ­های شیشه ­ای را به صفحات کوچک­تر برای به وجود آوردن زیبایی هرچه بیشتر تقسیم ­بندی می­کنند. شبکه ­ها همچنین در نماهای بیرونی و داخلی ساختمان  برای شبیه­ سازی بهتر نورهای دسته­ دسته شده در دسترس هستند، در حالیکه شبکه­ های داخلی حتی نظافت شیشه ­ها را نیز تسهیل می­کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.