فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش درب و پنجره upvc دوحالته وین تک در کرج

از انواع بازشو درب و پنجره upvc وین تک می توان دوحالته را نام برد که بیشترین کاربرد آن برای مکانهایی مانند آشپزخانه می باشد که تبادل هوا از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. قیمت فروش درب و پنجره upvc دوحالته وین تک در کرج و دیگر شهرستان های کشورمان ایران یکسان می باشد.

یو پی وی سی دوحالته

 

 درب و پنجره upvc دوحالته وین تک در کرج روی دو محور افقی و عمودی با یک دستگیره است. درب و پنجره upvc دوحالته وین تک در کرج https://karaj-upvc.com/ چون در داخل ساختمان قرار داده می شود بیشتر در جایی که تبادل هوا نیاز است مانند آشپزخانه، اصولاً لواز جانبی آن بهتر است که آلمانی باشد. به لحاظ اینکه جای کمتری اشغال کند و نیز مزایای آن از جمله امنیت بالا، پنهان بودن یراق آلات زیر محور و دارای رگلاژ آسان و امنیت و آسانی برای باز و بسته کردن توسط کودکان می باشد. روش های نگه داری درب و پنجره upvc دوحالته وین تک در کرج می توان روغن کاری برای افزایش طول عمر و کارایی و بهتر کارکردن لوازم جانبی اشاره کرد البته سعی شود از روغن چرخ خیاطی در استفاده شود همچنین برای نرمی لاستیک های درزگیر و تمیز کردن درب و پنجره upvc دوحالته وین تک در کرج https://karaj-upvc.com/ سالیانه ۴ تا ۵ بار توسط صابون مایع باشد، با توجه به اینکه دما دارای اختلاف زیاد می باشد. این سرد و گرم شدن می تواند دارای انقباض و انبساط بالا و در نتیجه از رگلاژ خارج شود که باید تنظیم اولیه مجدد انجام شود.

مکانیزم سیستم درب و پنجره upvc دوحالته وین تک در کرج

مکانیزم سیستم بازشو درب و پنجره upvc دوحالته وین تک در کرج به صورت Tilt & Turn دو جهت بازشو و یا دوحالته حول هر دو محور کناری و زیرین ( عمودی و افقی) می‌باشد.

وین تک


حالات بازشوی درب و پنجره upvc دوحالته وین تک در کرج

بازشو این نوع از پنجره یو پی وی سی باز شدن روی دو محور افقی و عمودی با یک دستگیره است. این پنجره با توجه به اینکه در درون ساختمان قرار دارد اغلب در جایی نصب می شود که نیاز به جابجایی هوا است مانند آشپزخانه. یراق آلات آلمانی (روتو-شورینگ) برای این نوع از پنجره یو پی وی سی بهتر است. با توجه به مکان قرار گیری این پنجره و بازشوی آن در هنگام باز و بسته شدن به فضای کمتری نیاز است و دارای مزایای زیر می باشد. همانطور که درشکل ملاحظه می کنید این پنجره یک پنجره دوحالته است که درقسمت سمت چپ تصویر پنجره درحالت بسته قراردارد و می توان با چرخاندن دستگیره به میزان ۴۵ درجه پنجره را از بالا باز کرد که در وسط تصویر به خوبی قابل ملاحظه می باشد و به همین ترتیب اگر دستگیره را ۴۵ درجهت دیگر به سمت بالا بچرخانیم پنجره کامل باز می شود که در سمت راست تصویر مشاهده میگردد.

پنجره دوجداره وین تک


کنترل کیفی پروفیل قبل از فروش درب و پنجره upvc دوحالته وین تک در کرج

تمامی محصولات تولیدی در شرکت پنجره دوجداره وین تک طی فرایندتولید،پس ازآن و قبل از فروش درب و پنجره upvc دوحالته وین تک در کرج و عرضه به بازار مصرف در آزمایشگاه درب و پنجره وینتک تحت تستهای مختلف کنترل کیفی قرار میگیرند. از پروفیل های درب و پنجره upvc دوحالته وین تک در کرج تولید شده در هر خط اکسترودر و در هر شیفت کاری نمونه گیری گردیده و آزمایشهای مختلفی به شرح ذیل بر روی هر مقطع به انجام میرسد و در صورتی که نتایج حاصله پایین تر از حدود استانداردهای مشخص شده باشد از ارسال پروفیل به انبارها و واحدهای فروش جلوگیری به عمل می آید. در کارخانه وین تک WINTECH ایران تمامی زهوارهای درزبندی که عمدتا بر روی پروفیلهای UPVC وین تک عرضه می شود مطابق با آخرین قوانین حفظ محیط زیست اتحادیه اروپا تهیه شده و از نوع T.P.V بوده که این نوع مواد کوچکترین ضرری به محیط زیست و زندگی انسان وارد ننموده و۱۰۰% قابل بازیافت میباشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.