فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره های دوجداره فولکس واگنی در کرج

پنجره های دوجداره فولکس واگنی از لحاظ عایق بودن در برابر صدا و گرد و غبار و نیز اتلاف انرژی فوق العاده می باشند. یراق آلات مورد استفاده ی آن نسبت به انواع دیگر درب و پنجره ها گران تر است در نتیجه قیمت نهایی فروش پنجره های دوجداره فولکس واگنی در کرج نیز بالاتر است. 

پنجره دوجداره جدید فولکس واگنی

  

لازم به ذکر است که تقریبا اکثر یراق آلات درب و پنجره دو جداره upvc سابقا در سایر متریال های مجره نیز استفاده میشده و مختص به پنجره یو پی وی سی نمی باشد ولی باید دقت داشت تا یراق آلاتی را در پنجره یو پی وی سی استفاده کرد که اختصاصا برای یو پی وی سی تولید شده اند این مطلب بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که اغلب یراق آلات برای پنجره یو پی وی سی بصورت اختصاصی تولید شده اند و استفاده از یراق آلاتی که برای درب و پنجره یدوجداره و پی وی سی نمی باشد از کیفیت کار بسیار می کاهد. با توجه به مسائل یاد شده نوع یراق ارتباط مستقیمی بر روی کیفیت و کاربری پنجره دوجداره یو پی وی سی دارد. شرکت پنجره ماندگار در تولید پنجره های خود از معتبرترین یراق آلات روز دنیا از جمله یراق روتو آلمان (Roto) استفاده می کند که به عنوان قدیمی ترین و طراح و مبتکر یراق دوحالته (Tilt & Turn) در جهان می باشد. همچنین کلیه مباحث مربوط به وزن، دقت در آبندی، ایمنی و ضدسرقت بودن و کاربری آسان و روان بودن به بهترین وجه ممکنه رعایت گردیده است.

فروش پنجره های دوجداره فولکس واگنی در کرج

گروه صنعتی پنجره ماندگار https://karaj-upvc.com/  در کرج ارائه کننده انواع پنجره های دوجداره فولکس واگنی در کرج مطابق آخرین استانداردهای بین المللی در طرح ها و مدل های متنوع می باشد, بخش فروش پنجره های دوجداره فولکس واگنی در کرج این شرکت آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد. پنجره های دوجداره فولکس واگنی در کرج https://karaj-upvc.com/ به علت داشتن مکانیزم ریل بر روی ارتفاع دیواره داخلی فریم مشکل باز و بسته شدن را به طور کامل بر طرف نموده است. برای بهتر متوجه شدن می توان نحوه باز و بسته شدن پنجره های دوجداره فولکس واگنی در کرج را همچون درب اتوموبیل های ون دانست یعنی لنگه بازشوی پنجره ابتدا از درگاه خود بیرون آمده سپس بر روی ریلی جدا که بر روی دیواره ارتفاع لنگه ثابت کناری نصب شده است به حرکت در می آید و به سمت دلخواه که از قبل طراحی شده است حرکت می کند.

پنجره دوجداره فولکس واگنی


پنجره های دوجداره فولکس واگنی در کرج در راحتی باز و بست تفاوت دارند و نه در حالت بازشدن. در نیمه اتومات با هول دادن پنجره قسمت بالای آن بسته خواهد شد ولی در فروش پنجره های دوجداره فولکس واگنی در کرج فول اتومات با چرخاندن دستگیره به سمت بالا این عمل انجام خواهد شد. تصویر دستگیره بیانگر حالت نیمه اتومات است که در پایین ترین حالت پنجره بسته، دستگیره در وسط، حالت بازشو از بالا و در حرکت ۴۵ درجه ای به سمت بالا(دستگیره پس از این عمل به حالت ۹۰ درجه برمی گردد) به حالت کشویی عمل می کند. یراق پنجره های دوجداره فولکس واگنی در کرج https://karaj-upvc.com/ باید تحمل وزن حداقل ۱۳۰ کیلوگرم را داشته باشد و همچنین تک تک اجزاء تشکیل دهنده یراق پنجره های دوجداره فولکس واگنی در کرج باید توان حفظ کارایی در حداکثر طول و عرض استاندارد را دارا باشد. یراق‌آلات پنجره های دوجداره فولکس واگنی در کرج از قطعات متعددی تشکیل شده است که گاهی در مواردی در میان برخی تولیدکنندگان لزوم استفاده از کلیه قطعات موجود در هر ست با هدف کاهش بهای تمام شده مورد غفلت قرار می‌گیرد.

مزایای فروش پنجره های دوجداره فولکس واگنی در کرج https://karaj-upvc.com/ آن عبارت است از:

• غیر قابل پوسیدگی و زنگ زدگی

• مقاوم در برابر عوامل خورندگی (اسیدها و بازها) و مواد شیمیایی

• منطبق با هرگونه یراق آلات و آکسسوار

• ۱۵ سال بیمه نامه در برابر تغییرات رنگ ، تغییر شکل ، تغییر فرم و ترک خوردگی 

• وزن سبک و نصب سریع و آسان

• دارای گواهینامه ISO 9001 – ISO 14001 – ISO 18001 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.