فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش بهترین پنجره سه جداره

با توجه به اعلام تحقیقات سازمان بهینه سازی مصرف سوخت در ایران در حدود ۴۵% از اتلاف انرژی ازطریق پنجره های صورت می گیرد. در نتیجه فروش بهترین پنجره سه جداره مورد استقبال قرار گرفته است زیرا وجود کانالهای خالی در میان پروفیلهای UPVC علاوه بر سبک تر کردن وزن باعث می گردد پروفیل پنجره عایق بهتری باشد و از انتقال صداهای محیط خارج به فضای داخلی جلوگیری نماید.

پنجره سه جداره upvc

 

 

با استفاده از پنجره دوجداره و سه جداره UPVC تبادل حرارتی از طریق پنجره به حداقل ممکن خواهد رسید. تعداد جداره های شیشه، وجود گاز خنثی در جدار میانی آنها و نحوه مونتاژ شیشه و پنجره دوجداره و سه جداره در میزان عایق حرارتی آن موثر است. شما می توانید با استفاده از پنجره های  دوجداره و یا سه جداره محیطی آرام را برای خود و خانوادتان ایجاد کنید.

صرفه جویی در مصرف انرژی به کمک فروش بهترین پنجره سه جداره یو پی وی سی

• با توجه به اعلام تحقیقات سازمان بهینه سازی مصرف سوخت در ایران در حدود 45% از اتلاف انرژی از طریق پنجره های صورت می گیرد.

• در صورتیکه در زمستان به قاب پنجره و شیشه آن دست بزنید خواهید دید که سرد است و این دلیل تبادل حرارتی بین قاب پنجره و شیشه با فضای بیرون است.

• با استفاده از پنجره و شیشه دو جداره تبادل حرارتی از طریق پنجره به حداقل ممکن خواهد رسید.

• تعداد جداره های شیشه، وجود گاز خنثی در جدار میانی آنها و نحوه مونتاژ شیشه و پنجره دوجدره در میزان عایق حرارتی آن موثر است.

• ایجاد محیطی آرام با پنجره های دویا سه جداره یو پی وی سی


پنجره یو پی وی سی در ایران


• میزان آلودگی صوتی در شهرهای بزرگ 80-75 دسی بل و در شهرهای کوچک 55 دسی بل می باشد.

• وجود کانالهای خالی در میان پروفیلهای UPVC علاوه بر سبک تر کردن وزن باعث می گردد پروفیل پنجره عایق بهتری باشد و از انتقال صداهای محیط خارج به فضای داخلی جلوگیری نماید.

• با استفاده از شیشه های دوجداره در پنجره های UPVC و استفاده از چندین درزگیر لاستیکی در ساختار پیچیده پروفیل، پنجره های مزبور علاوه برعایق حرارتی ، عایق صوتی بسیار خوبی نیز می شوند و مانع از تبادل صوتی محیط داخل به بیرون و انتقال آلودگی های صوتی محیط بیرون به داخل خواهند شد.

مزایای فروش بهترین پنجره سه جداره :

۱- بالاترین عایق حرارتی و بیشترین صرفه جوئی در مصرف انرژی

 ۲- بالاترین عایق صوتی و موثرترین نوع پنجره در کاهش آلودگی صوتی و ایجاد محیط آرام برای کار و زندگی

 ۳- بهداشتی و مانع از نفوذ حشرات و میکروبهای بیماری زا

 ۴- مقاوم در برابر نیروی باد، باران و طوفان های شدید

 ۵- آب بندی کامل وعدم نفوذ آب بداخل در هنگام بارندگی های شدید

 ۶- درزبندی کامل و جلوگیری از ورود گرد و غبار و هوای گرم یا سرد

 ۷- موثر در حفظ محیط زیست وکاهش آلودگی هوا در اثر کاهش نیاز به روشن کردن وسایل گرما زای تولید کنندۀ دود و دی اکسید کربن و سوزنده اکسیژن

۸- عدم تغییر شکل و ایمنی مضاعف به دلیل استفاده از ورقهای گالولنیزه در داخل خانه های پروفیلUPVC

 ۹- کاهش هزینه اولیه خرید تاسیسات سرمایشی و گرمایشی به دلیل نیاز به خرید تاسیسات کوچکتر و وجلوگیری از اتلاف فضا

برای قراردادن تاسیسات حجیم تر

 ۱۰- کاهش هزینه انرژی واستهلاک تاسیسات سرمایشی و گرمایشی 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.