فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

نکات مهم در فروش پنجره دوجداره

اولین نکات مهم در فروش پنجره دوجداره ، داشتن اطلاعات کافی در مورد فروشندگی می باشد. یک فروشنده موفق و حرفه‌ای همچنین باید در زمینه تولید  درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی که خود در آن مشغول به کار است، اطلاعات کامل داشته باشد.

قیمت پنجره های یو پی وی سیقیمت پنجره های یو پی وی سی

 

 

امروزه استفاده نامناسب از منابع انرژی می تواند صدمات جبران ناپذیری به چرخه اقتصاد یک کشور وارد کند. طبق آمارهای موجود حدود ۳۰ درصد انرژی در ساختمان ها از طریق درب و پنجره ها اتلاف می گردد. از این رو استفاده از درب و پنجره های یو پی وی سی و شیشه های چند جداره امروزه یک ضرورت اساسی در امر ساختمان تلقی می گردد. همان طور که مستحضرید تولید و ساخت درب و پنجره های یو پی وی سی از سال ۱۳۸۰ و با دستورالعمل های دولت در ارتباط با مبحث ۱۹ صرفه جویی در انرژی رونق گرفت و روز به روز گسترش یافت. امیدواریم بتوانیم در امر فروش پنجره دوجداره سهم بسزایی داشته باشیم.

شرکت پنجره ماندگاردر کرج و شهر های حومه با اطمینان کامل از شیوه عملکرد خود و خدماتی که درکرج و تهران ارائه کرده است سطح کیفیتی محصولات خود را تا سقف نود و پنج درصد می داند. بسیار خرسند هستیم که توانسته ایم بهترین محصولات را به همراه بهترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه دهیم. ضمن این که شرکت پنجره ماندگار در زمینه خدمات پس از فروش و رفع ایرادات احتمالی که معمولا بسیار کم پیش می آید، به صورت کاملا رایگان در خدمت مشتریان گرامی می باشد.

نکات مهم در فروش پنجره دوجداره : یک تولیدکننده موفق بایستی در مورد خود و یا مجموعه خود به همراه بخش فروش مجموعه خود دوره‌های لازم و گرفتن مدرک در زمینه فروشندگی و عمل فروشندگی نیز سرمایه‌گذاری ضروری را به عمل آورد. اما متاسفانه می‌بینیم شرکت‌هایی که چند سالی است پس از تلاش‌های زیاد اکنون توانسته‌اند سهمی از بازار کسب کنند بر این باورند که اکنون توانسته‌اند جایگاه خود را پیدا کنند و دیگر نیازی به کسب اطلاعات و مهارت‌های بیشتر در این زمینه نیست! گاهی مشاهده می‌شود که تولید کنندگانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند نسبت به روند تولید ناآگاه بوده و یا حتی توانای ساخت یک پنجره را نیز ندارند و علل آن معمولا نداشتن دانش فنی ساخت درب و پنجره و همچنین حضور آنها در این زمینه به جهت سود دهی و عوامل دیگر می‌باشد که اعتبارات مالی خود را در این زمینه سرمایه ‌گذاری کرده اند و در این راستا شخصی یا اشخاص را به عنوان مدیر تولید و فروش گماشته‌اند.


شیشه دوجداره صنعتی درجه یک با گاز ارگون

 

با این اوصاف این تولیدی از پیشرفت قابل توجه‌ای نسبت به تولیدی‌های دیگر که مدیر تولیدی خود نیز کاملا آگاهی از صنعت یو پی وی سی دارد، برخوردار نیست و مدیر تولیدی تابع تصمیم‌گیری عوامل زیر مجموعه خود می‌باشد.

در آغاز کار، مانند هر فعالیت بزرگ دیگری یک دور اندیشی نسبت به آینده وجود داشته است اما به لطف پروردگار و با تجربه کافی و مناسبی که از گذشته به همراه داشته ایم، کمتر دچار نشیب و فراز در شروع و ادامه کار تا کنون شده ایم. این شرکت یکی از بزرگ ترین کارخانه های ساخت درب و پنجره یو پی وی سی در کشور را دارا می باشد که در عین گستردگی و وسعت کار، حتی در شرایط بحرانی اقتصاد کشور هرگز دچار افت کیفیت نشده است.

بهره گیری از دانش نوین، همواره یکی از عوامل رشد و پویایی و در نهایت موفقیت مجموعه های تولیدی است. به ویژه در مقاطعی که به هر دلیل رقابت ها فشرده تر می شود و مصرف کنندگان گزینه های بسیاری را پیش روی خود دارند، مطمئنا نو آوری و روز آمدی می تواند به عنوان یک برگ برنده، فاصله یک مجموعه را از مجموعه های هم صنف خود به طور چشم گیری افزایش دهد. در صنعت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی نیز وضعیت بر همین منوال است. به خصوص در بحبوحه رکود فعلی، شرکت های خلاق تا حد بسیاری توانسته اند گوشه امنی، البته در زیر سایه نوآوری های خود، برای مجموعه خود مهیا سازند. پنجره ماندگار را می توان یکی از این شرکت های موفق در کرج و تهران برشمرد که با بهره گیری از دانش و فناوری های نوین همواره محصولاتی به روز را راهی بازار مصرف کشورمان کرده است. این تولید کننده پروفیل یو پی وی سی از ابتدای شروع به فعالیت خود، با اتکا بر برنامه ها و سیاست های اتخاذی خود، توانسته است نام ماندگار را با فناوری های روز گره بزند. موفقیت ها و دستاوردهای فوق العاده این مجموعه در پرتو مدیریت کارآمد آن و البته سختکوشی پرسنل زحمتکش این مجموعه حاصل شده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.