فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

پنجره دوجداره مارک هافمن سایبانی در کرج

پنجره دوجداره مارک هافمن سایبانی در کرج:  در این نوع بازشوی پنجره دوجداره هافمن باز شو پنجره به بیرون هدایت می شود.به همین دلیل به هنگام باز شدن پنجره ، فضایی از داخل خانه اشغال نمی شود و نیز میتوان موقع بارش باران با خیالی آسوده آن را باز گذاشت بدون ترس از ورود باران به داخلپنجره سایبانی به تنهایی و در ترکیب با دیگر انواع بازشوها در ساخت پنجره های upvc ساختمان به کار می رود. استفاده از این نوع از پنجره در برخی از موارد خاص کاربرد دارد. استفاده از این نوع پنجره دوجداره هافمن در سرویس های بهداشتی و حمام رایج است. همچنین در طبقات زیر همکف که پنجره در ارتفاع بالا قرار می گیرد این نوع از بازشو نصب می شود.


 پنجره دوجداره مارک هافمن سایبانی در کرج

پنجره سایبانی هافمن

بازشوی این نوع از پنجره دوجداره هافمن به صورت یک جهت است که قابلیت تغییر جهت سش یا بازشو از بالا به پایین و یا از پایین به بالا و همچنین از داخل به بیرون و یا بر عکس را دارد که این نوع از پنجره upvc در توالت و حمام کاربرد دارد.

پروفیل یو پی وی سی هافمن به دلیل ذرات موجود در آن اغلب به رنگ سفید است.اما تولید کنندگان پروفیل به خاطر برطرف کردن نیاز مشتریان مختلف به تولید پروفیل رنگی نیز می پردازند. پروفیل های رنگی به چند دسته تقسیم می شوند:

الف)پروفیل های کو اکسترود:

پروفیل هایی هستند که از بازیافت و ضایعات و به وسیله دستگاه اکسترودر تولید می گردد و به این شکل انجام می گیرد که مواد بازیافتی موجود در پروفیل ابتدا توسط یک اکسترودر تولید و توسط یک اکسترودر دیگری که از اکسترودر اولی کوچکتر می باشد سفید و یا رنگی می شود.

ب)پروفیل های لمینت یا روکش شده: این نوع پروفیل از راه قرار دادن روکش هایی بر روی پروفیل ایجاد می شود که این روکش ها در طرح ها و رنگ های مختلفی هستند و توسط چسب های مختلف به پروفیل چسبانده می شوند. 


پنجره دوجداره مارک هافمن سایبانی 

ج)پروفیل های رنگی هافمن:

که از به هم پیوستن مواد پودری با رنگ دانه ها و یا گرانول های مخصوص به وجود می آیند که به وسیله اکسترودر تهیه می شوند.

د)پروفیل رنگی هات استپ:

این نوع پروفیل ها پس از این که به صورت رنگی و یا سفید تولید شدند به وسیله شابلون هایی به رنگ ها و طرح های مختلف درمی آیند

bullet پروفیل گالوانیزه و کاربردآن در درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی به خاطر تقویت درب و پنجره ها از پروفیل گالوانیزه در درون پروفیل های یو پی وی سی استفاده می شود که این کار به خاطر هرز نشدن پیچ ها و خراب نشدن باز شوی(سش)پنجره ها انجام می گردد و همچنین باعث می شود که درب و پنجره ها مقاومتر گردند. ضخامت پروفیل گالوانیزه معمولا ۱/۲۵ میلیمتر است که بر حسب فشار وارده بر پنجره و همچنین بزرگی پنجره تا ۲ میلیمتر نیز افزایش میابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.