فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره چند ضلعی

شرکت پنجره ماندگار با بهره گیری از کادری مجرب و دستگاه های استاندارد موفق شده است که درب و پنجره یو پی وی سی چندضلعی با اشکال خاص را تولید نماید.  استفاده از پنجره های چندضلعی و با اشکال خاص بسته به طراحی و معماری ساختمان دارد. در بسیاری از ساختمان ها برخی از پنجره های نما اشکال خاص دارند که جلوه ای خیره کننده به نما می دهد. اشکال گوناگونی را می توان با پروفیل یو پی وی سی ساخت که با مشاوره و محاسبه کارایی و مقاومت پنجره می توان آنها را تولید کرد.

پنجره ها غیر از کارایی و قابلیت در حفظ انرژی و تهویه هوای مطبوع ، جلوه ساختمان هستند. نمای زیبا برای یک ساختمان تا حد زیادی به مدل پنجره ها بستگی دارد. یکی از مدل های پنجره که زیبایی خاصی به نمای ساختمان می دهد ، انواع پنجره های چندضلعی و قوس دار است. پنجره های نیم دایره ، دایره ، کمانی و ... انواع دیگر در جای خود زیبایی منحصر به فردی به نما می دهد.معماران و طراحان ساختمان با سلایق خاص همیشه به دنبال یافتن و اجرای پروژه های منحصر بفرد و خاص هستند. شاید یکی از دلایلی که بعنوان نقاط ضعف پنجره های دوجداره یو پی وی سی نسبت به انواع پنجره آهنی و فلزی مطرح است، همین عدم انعطاف پذیری پروسه تولید پنجره های یو پی وی سی با نظر طراحان تصور شود.

اما در سالهای اخیر و جهت ترمیم چنین تصوری شرکت های تولید کننده درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی و همچنین شرکت های تولید کننده پروفیل یو پی وی سی با همکاری یکدیگر اقدام به ابداع روشها و ماشین آلات خاصی شده اند تا بتوانند این تنوع محصولات را افزایش دهند.

مزایای پنجره دوجداره عبارتند از:

استفاده و نگهداری آسان

بازشو پنجره یو پی وی سی ما بسیار سبک وزن هستند. بنابراین می توان آنها را با حداقل تلاش بلند کرد. یو پی وی سی بادوام هرگز پوسیده نمی گردند, پوسیده پوسیده, ورقه ورقه و یا کنده نمی شوند. همچنین گزینه ای دارند با عنوان شیشه های خود پاک شونده. طراحی بازشوها به صورتی است که تمیز کردن شیشه های بیرونی از داخل بسیار ساده است.

گرمتر

بازشو پنجره های یو پی وی سی ما با استفاده از متریال و مواد مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی مختلف ساخته شده است و در برابر کوران مقاوم خواهد بود. این بدان معناست که این پنجره ها گرمای بیشتری را نسبت به پنجره های قدیمی که  عملکرد حرارتی B دارند، ذر داخل خانه حفظ می کنند.

ساکت تر

پروفیل چند چنبر، فضای 16 میلی متری بین دو لایه شیشه پر شده با گاز آرگون و لنگه های به هم چسبیده در بازشو های پنجره یو پی وی سی ما، کمک می کنند که به سر و صداهای ناخواسته بیرونی اجازه ورود به داخل خانه را ندهیم.

انتخاب های بیشتر

بازشوهای پنجره یو پی وی سی ما، تنوع و رنج وسیعی در طراحی و رنگ دارند. همین امر باعث می شود که بتوانیم مطابق با نوع شیشه، یو پی وی سی مناسبی را انتخاب کرد.

امنیت بیشتر

کلید قابل قفل شدن مرسوم توسط یک تقویت فولاد گالوانیزه ضمانت شده است که این کار جهت استحکام و امنیت بیشتر انجام گرفته است.ما جهت حفظ امنیت درب و پنجره های یو پی وی سی مطابق با استاندارد بریتانیا عمل می کنیم. یک محدودیت اختیاری هم وجود دارد که اجازه تهویه هوا به صورت امن را می دهد.

گارانتی

بازشو های پنجره یو پی وی سی ما دارای گارانتی هستند و این گارانتی به هر نوع و مدلی از این درب ها و پنجره ها و همچنین به نصب آنها تعلق می گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.