فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

انواع پنجره دوجداره و قیمت توری پلیسه ای در کرج

انواع پنجره دوجداره و قیمت توری پلیسه ای در کرج: پنجره دوجداره upvc با خصوصیات خاص و ویژه خود که دارد، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. یو پی وی سی نوعی پلی وینیل کلراید سخت شده از مشتقات نفت خام و نمک طعام به شمار می آید. غالبا به ساختار یو پی وی سی پایدارکننده، دی اکسید تیتانیوم، کربنات کلسیم و تنظیم کننده ضربه می افزایند تا قابلیت های آن را بهبود ببخشند.

 انواع پنجره دوجداره و قیمت توری پلیسه ای در کرج

انواع مختلف پنجره های دوجداره  یو پی وی سی با حفظ انرژی کمک به سزایی  به کاهش هزینه های مصرفی و صرفه جویی در مصرف انرژی می کنند. علاوه بر این پنجره های دوجداره با جلوگیری از نفوذ آلودگی های صوتی، گرد و غبار و حشرات به داخل ساختمان محیطی امن و آرام را فراهم می سازند. انعطاف پذیری و استحکام خوب در عین سبک بودن از دیگر مزایای این پنجره هاست.

زیبایی ظاهری در کنار تمامی این مزیت ها سبب شده است تا انواع پنجره های دوجداره یو پی وی سی برای مصارف مختلف تولید و به بازار عرضه شود. در این مطلب قصد داریم تا شما را با انواع پنجره های دوجداره upvc آشنا سازیم.

انواع قاب پنجره های دوجداره

یکی از اجزای پنجره دوجداره، قاب یا چارچوب یا فریم آن است. انتخاب مصالح و متریال مناسب برای پنجره دوجداره، نیاز به بررسی ویژگی های هر کدام پیش از اقدام به خرید این پنجره ها دارد. در این رابطه، مزایا و معایب 3 متریال را مرور می کنیم:

قاب آلومینیوم پنجره دوجداره

یکی از فریم هائی که می تواند مناسب باشد، فریم چوبی است.

مزایای قاب آلومینیوم عبارتند از:

این قاب ها محکم بوده و در عین حال بسیار سبک هستند. چارچوب های آلومینیومی، تحمل وزن شیشه دوجداره سنگین را دارند و هر نوع شیشه ای را می توان بر روی آن نصب کرد. همچنین قاب های آلومینیومی پنجره دوجداره رنگ بندی های بسیار متنوعی دارند و قابلیت هماهنگی با هر نوع دکوراسیونی را دارند. به علاوه هزینه نگهداری و تعمیر آن ها پائین است.

معایب قاب آلومینیومی عبارتند از:

با وجود همه مزایای گفته شده، قاب های آلومینیومی، نقطه ضعف ها و معایبی نیز دارند. آلومینیوم در برابر انتقال حرارت عایق نبوده و به راحتی می تواند موجب اتلاف انرژی شود. البته می توان با استفاده از نوار های عایق و لایه های فومی، این مشکل را تا حدودی بر طرف کرد. از دیگر مشکلات قاب های آلومینیومی، احتمال خورده شدن آن است. این چارچوب ها در معرض آلودگی و رطوبت به ویژه در شهر های ساحلی، آسیب می بینند و امکان پوسیدگی آن ها هست.


قاب چوبی پنجره دوجداره

یکی دیگر از انواع فریم های مناسب برای خرید پنجره دوجداره، می تواند قاب های چوبی باشد.

مزایای قاب های چوبی عبارتند از:

قاب چوبی عایق حرارتی بسیار خوب و کارآمدی بوده و متریالی مناسب به ویژه برای منازل است. چوب هم می توانید به هر رنگی که می خواهید رنگ آمیزی کنید و قابلیت تغییر نیز دارد.

معایب قاب های چوبی عبارتند از:

چوب در پنجره دوجداره نیاز به نگهداری و مراقبت بسیار زیادی به ویژه در قسمت بیرون از ساختمان دارد. در صورت استفاده از چوب در محیط های مرطوب، قاب ها در طول زمان دچار ترک، تاب و یا پوسیدگی می شوند. البته این هم راه حلی دارد و آن استفاده از روکش وینیل یا آلومینیوم است که در خارج از آن به عنوان یک لایه محافظ قرار می گیرد اما می تواند ظاهر طبیعی آن را حفظ کند.

چارچوب های چوبی اغلب سنگین تر و ضخیم تر از مصالح دیگر به چشم می آیند و این می تواند موجب شود با این پنجره ها فضای خانه کمی دلگیر تر به نظر برسد. همچنین قاب های چوبی می توانند مقدار نور طبیعی که به خانه وارد می شود را کاهش دهد.

 انواع پنجره دوجداره و قیمت توری پلیسه ای

قاب UPVC پنجره دوجداره

فریم های درب و پنجره یو پی وی سی، به طور معمول از پلی وینیل کلرید با تثبیت کننده های UV ساخته می شوند.

مزایای قاب های UPVC عبارتند از:

به دلیل وجود فضا های تهی در ساختار قاب پنجره های  یو پی وی سی، این قاب ها می توانند با لایه های عایق پر شده و مانع انتقال حرارت با محیط خارجی شوند بنابراین استفاده از قاب های یو پی وی سی موجب صرفه جوئی در مصرف انرژی و کاهش هزینه ها می شود. همچنین نگهداری آن آسان بوده و پایداری و عمر مفید بالائی دارد. یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم این نوع قاب ها، قابلیت بازیافت آن است که از این جهت سازگار با محیط زیست هستند. این قاب ها شکل، اندازه و رنگ های متنوعی دارند. مواد UPVC را می توان در اشکال و اندازه های مختلف قالب بندی کرد و بدان معنی است که این قاب ها جهت استفاده برای اکثر پنجره ها مناسب هستند. همچنین می توانند در طیف رنگی و طرح های گوناگونی از جمله طرح چوب تولید شوند. قاب های یو پی وی سی  نیازی به نقاشی ندارند. به علاوه برای استفاده در مناطق مرطوب مناسب هستند و نیازی به مراقبت و نگهداری خاصی ندارند. قاب های UPVC، عایق دما، عایق در برابر جریان الکتریسیته، ضد اشتعال و آتش هستند و موجب تشدید آتش سوزی نمی شوند.

معایب فریم های  UPVC عبارتند از:

این فریم ها، تحمل سایز و وزنی محدود را دارند و این موجب ایجاد محدودیت در انتخاب شیشه دوجداره یا 3 جداره پنجره ها می شود. همچنین برخی از انواع رنگی آن ممکن است در اثر تابش نور خورشید، کمرنگ شود و ظاهر نا خوشایندی پیدا کند. از سوی دیگر، تغییرات آب و هوائی و شرایط جوی نیز گاهی ممکن است بر روی در و پنجره دوجدارهUPVC تاثیر نا مطلوبی داشته باشد که البته این مورد زیاد متداول نیست

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.