فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

پنجره پی وی سی وین تک حلالی حیاط خلوت

پنجره پی وی سی  وین تک حلالی حیاط خلوت:  یکی از انواع پنجره های پی وی سی دو جداره پنجره های حلالی وین تک هستند که در سال های اخیر استفاده از آنها عمومیت پیدا کرده است و به انواع مختلف تقسیم میشود که میتوان به حلالی معمولی؛ ویترینی ، مسجدی و… اشاره کرد ، معمولا پنجره های حلالی یا کمانی در نمای ساختمانهای جدید و یا در مساجد که بصورت گنبدی ساخته میشود‌ مورد استفاده قرار میگیرند ؛ مزیت استفاده از پنجره دو جداره حلالی زیبایی به خصوص آنها نسبت به پنجره های معمولی میباشد ، به همین دلیل استفاده از آنها در ساختمانهای با نمای مدرن و یا نمای سنتی بیشتر میباشد.

 پنجره پی وی سی  وین تک حلالی حیاط خلوت


ساخت پنجره دو جداره حلالی وین تک


ساخت پنجره های حلالی شکل توسط دستگاه های مخصوص و افراد متخصص صورت میگیرد و نسبت به پنجره های معمولی پروسه پیچیده تری دارد ، معمولا دستگاه ساخت حلال بصورت آبی و یا آب و گلیسیرین میباشد که با بالابردن درجه حرارو آب و قرارگیری پروفیل داخل آن باعث نرم شدن پروفیل شده و با قرار گیری در شابلون های مخصوص اقدام به شکل گیری پروفیل میشود ؛ بعد از آنکه پروفیل خنک شده و شکل گرفت آنرا به فریم پنجره که از قبل ساخته شده جوش داده میشود سپس با استفاده از شابلون اقدام به تهیه شکل شیشه و ساخت آن میشود.


معمولا این مدل پنجره های دوجداره در میان خانه هایی که به سبک قدیمی تر و سنتی تر هستند پرطرفدارتر است. این نوع پنجره های حلال و عمودی می توانند در سبک سنتی دیوارهایی که شیروانی دارند و پنجره ها روی آن به صورت جدا جدا و نه سر هم قرار می گیرند، بسیار کارآمد و مناسب باشند.


علاوه بر تطابق با دکوراسیون سنتی، این نوع پنجره ها دارای نمایی زیبا و منحصر به فرد است. در این حالت شما می توانید به راحتی یکی از آنها را باز و بسته کنید. ویژگی بصری دیگری که این نوع پنجره ها دارند نمای بیرونی مسطح آنهاست به گونه ای که با وجود عدم برجستگی در داخل زیبایی خود را حفظ کرده اند و صفحه ای که در بیرون دیده می شود نیز طرح پنجره را پنهان نگه دارد.

 پنجره پی وی سی  وین تک حلالی 


قیمت پنجره دو جداره حلالی وین تک


قیمت پنجره دو جداره حلالی وین تک معمولا از پنجره های ساده بالاتر بوده.

و دلیل آن هم سختی ساخت حلال و شیشه آن میباشد.

که جدا از بحث زمانبر بودن آن نیاز به دستگاه و نیروی متخصص این کار نیز باعث افزایش قیمت پنجره حلالی میشود.

معمولا قیمت پنجره های حلالی بدینگونه است.

که نسبت به تعداد حلال های استفاده شده.

بابت هر حلال یک قیمت معین اضافه میشود.

حلال ویترینی ( کرو ) نیز نسبت به حلال معمولی قیمت بالاتری دارد.

و دلیل آن نیز این میباشد که در حلال ویترینی شیشه نیز میبایست.

به همان مقدار حلال پنجره خم شود و به همین خاطر هزینه خم شیشه نیز اضافه میگردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.