فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

قیمت پنجره ویستابست کرج یو پی وی سی

قیمت پنجره ویستابست کرج یو پی وی سی: امروزه پیشرفت علم و تکنولوژی باعث ایجاد تغییراتی در تمامی عرصه ها از جمله تولیدات در و پنجره ها  شده است. یکی از این تحولات تولید پنجره دوجداره می باشد. پنجره دوجداره یو پی وی سی به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین نوع پنجره دوجداره می باشد.درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست  متشکل از قسمت های مختلفی است که شامل پروفیل، یراق آلات، شیشه، مقاطع تقویتی است که علاوه بر آن‌ها نحوه اجرای در و پنجره دوجداره از عوامل موثر در قیمت گذاری پنجره‌ها است.

قیمت پنجره ویستابست کرج یو پی وی سی

یکی از موارد اساسی هنگام خرید پنجره یو پی وی سی ویستابست، قیمت پنجره دوجداره می باشد. شایان ذکر است که هر چه میزان پروفیل بیشتر و نوع یراق آلات مرغوب تری در پنجره بکار رفته باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت. متاسفانه برخی از شرکت ها با بکاربردن میزان کمی پروفیل و یراق آلات نامرغوب اقدام به تولید پنجره دوجداره ارزان قیمت نموده اند. شاید افراد زیادی تمایل به خرید پنجره دوجداره با قیمت مناسب داشته باشند ولی با توجه به توضیحات داده شده، به دلیل بکار بردن مواد نامرغوب در پنجره های ارزان قیمت، پس از گذشت مدت زمان کوتاهی نیاز به تعمیر و یا حتی تعویض خواهند داشت. سعی کنید علاوه بر قیمت کیفیت پنجره دوجداره را نیز هنگام خرید در نظر بگیرید تا در آینده مجبور به پرداخت هزینه های اضافی جهت تعمیر و تعویض پنجره نباشید.

قیمت پنجره ویستابست کرج

نحوه محاسبه به این صورت است که پس از مشخص شدن ابعاد در و پنجره‌های مورد سفارش مشتری، طراحی شکل ظاهری و بازشوها، نقشه تهیه شده وارد نرم افزار آنالیز شده و مواد مصرفی مشخص می‌شود و طبق آن قیمت پنجره دوجداره مشخص می‌شود.



یک فرمول ساده برای محاسبه قیمت پنجره دوجداره:

(پروفیل یو پی وی سی  مصرفی × قیمت متر طول) + (شیشه مصرفی × قیمت متر مربع) + (یراق آلات × قیمت واحد) = کل هزینه ساخت یک پنجره قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی براساس متر مربع !

اگر به دنبال قیمت پنجره دوجداره ویستابست باشید مطمئنا با قیمت‌هایی بر مبنای متر مربع برخورد کرده‌اید که به هیچ وجه مبنای درستی برای محاسبه قیمت نخواهد بود و اعداد و ارقامی که اعلام می‌شود کاملا غیر واقعی خواهد بود.

متقاضی پنجره دوجداره از دفاتر فروش شرکت‌های مختلف در زمینه ساخت، فروش و نصب در و پنجره‌های دوجداره استعلام قیمت می‌گیرد و با قیمت براساس متر مربع مواجه می‌شود. به عنوان مثال: یک پنجره دوجداره یو پی وی سی در ابعاد 100 در 200 سانتی‌متر را در نظر گرفته و در دو حالت مختلف قیمت‌گذاری کنید:

در حالت اول، پنجره سه قسمت دارد و بازشوی آن در وسط است و در حالت دوم، پنجره دو قسمت است و یکی از قسمت‌ها بازشو است.

نکته جالب توجه اینجا است که هر دو پنجره یک متر مربع است (هر دو 2 متر مربع) اما مقدار پروفیل مصرفی در پنجره حالت اول یک متر طول بیشتر از حالت دوم است و هزینه تمام شده آن از حالت اول بیشتر است حال اینکه چطور این شرکت‌ها قیمت را براساس متر مربع می‌دهند جای سوال است !   

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.