فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

پنجره دوجداره کشویی آلومینیومی با کیفیت عایق کرج

پنجره دوجداره کشویی آلومینیومی با کیفیت عایق کرج:پنجره های دوجداره کشویی در دو نوع تک ریل و دو ریل موجود می باشند . لنگه های بازشو در پنجره آلومینیومی کشوییِ تک ریل  از یک طرف چپ یا راست باز می شود اما پنجره کشویی دو ریلاین امکان را دارد که از هر دو طف باز شوند. همچنین پنجره های فولکس واگنی باکیفیت جایگزین مناسبی برای پنجره های کشویی می باشد.مانند همه محصولات پنجره دوجداره سری پتنجره کشویی نیز دارای روکش طرح چوب و لمینت در مدل های بلوطی روشن، بلوطی تیره و کاکائو براون است.


 پنجره دوجداره کشویی آلومینیومی با کیفیت عایق کرج

پنجره کشویی تک ریل

 

پروفیل اینپنجره از پروفیل های سری تک ریل کشویی می باشد و به لحاظ عایق بندی بالاترین میزان عایق بندی را در بین انواع در و پنجره های کشویی را دارد.

در بخش ثابت این سری از پنجره ها شیشه بر روی قاب پنجره با عایق بندی کامل نصب می شود و امکان ورود گرد و غبار، نفوذ آب و تبادل حرارتی به حداقل ممکن کاهش می یابد.

از مزایای پروفیل آلومینیومی تک ریل کشویی میتوان به درز بندی بهتر در قیاس با سیستم دو ریل و در نتیجه کاهش مصرف انرژی،  نیاز کمتر به پروفیل و یراق آلات و نهایتا کاهش هزینه ساخت پنجره، همچنین عریض بودن فریم در این سیستم و تحمل وزن بیشتر، کیفیت و مقطع با بالاترین استانداردهای روز این صنعت و داشتن قیمتی رقابتی اشاره نمود. این محصول که تولید آن در آذر ماه آغاز شده است،  از ابتدای دی ماه به صورت گسترده توزیع می گردد.


پنجره دوجداره کشویی آلومینیومی با کیفیت 

درست است که پنجره آلومینیومی کشویی از بهینه ترین حالت های بازشوی درب و پنجره دوجداره می باشد. اما در کنار مزیت بازشو، عایق بندی پنجره دوجداره کشویی نسبت به دیگر پنجره های لولایی و یا پنجره دوجداره فولکس واگنی کمتر است. این کاهش عایق بندی در برابر گرد و غبار، جریان هوا و آلودگی صوتی می باشد.

 


در ادامه دو مجموعه پنجره کشویی را بیان می کنیم تا با انتخابی مناسب، خرید خوبی داشته باشید:


پنجره دوجداره کشویی جفت ریل ,فریم پنجره دوجداره کشویی جفت ریل از دو ریل تشکیل شده است. عرض سطح مقطع فریم کشویی جفت ریل برابر با ۸٫۵ سانتی متر بوده و دارای ۳ حفره می باشد. لنگه کشویی استفاده شده در هر دو سری پنجره کشویی وینتک یکسان بوده و عرض ۶ سانتی تری دارد.

 

تمامی لنگه ها چه بصورت بازشو و ثابت بر روی این دو ریل سوار می شود. یکی از مزیت های پنجره کشویی سری جفت ریل، امکان باز شدن و متحرک بودن هر دو لنگه کنار هم می باشد. که البته با درخواست مشتری انجام می پذیرد.

 

بدلیل آنکه لنگه بازشو با استفاده ازغلطک بر روی ریل قرار می گیرد، عایق بندی پنجره دوجداره کشویی دو ریل کاهش می یابد. کاهش عایق بندی در هر دو لنگه بازشو و ثابت صورت می گیرد. با این حال میزان عایق بندی پنجره دوجداره کشویی جفت ریل نسبت به پنجره های قدیمی(چوبی و آهنی) بسیار بیشتر است; و اگر با توجه به موقعیت پنجره، باید از پنجره کشویی استفاده کنید، نسبت به انجام آن تردید 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.