فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

پنجره دوجداره مشکی زیبا با کیفیت کرج

پنجره دوجداره مشکی زیبا با کیفیت کرج : شرکت پنجره ماندگار تولید کننده پنجره های دوجداره upvc با پروفیل ویستا بست و وین تک در رنگ های مختلف  از جمله رنگ مشکی مطابق با رنگ نما یا رنگ دیوار های داخلی منزل یا محل کارتان پروفیل سفید,مشکی,طرح چوب و  را مطابق با سلیقه مشترین خود تولید میکند.

پنجره دوجداره مشکی زیبا با کیفیت کرج

اجرای رنگ تخصصی  پروفیل یو پی وی سی پنجره های دوجداره

از دیگر فعالیت های گروه پنجره ماندگار اجرای رنگ بر روی پروفیل ها و پنل های یو پی وی سی  می باشد.

در واقع سفید بودن پروفیل ها در پنجره های تولیدی و مطابق نبودن آن با نمای ظاهری ساختمان ها سبب یکنواختی در نما می شود. از این رو گروه صنعتی پنجره ماندگار با توجه به نیاز روز افزون بازار ، رنگ هایی زیبا و با قابلیت کاربری در این رشته ارایه داده است.

رنگ های ارایه شده توسط این شرکت با استفاده از فناوری نانو تولید شده و طیف بسیار وسیعی از رنگ های تیره و روشن را شامل می شود. این امکان مشکل یکنواختی و مطابق نبودن پروفیل های سفید با نمای ظاهری ساختمان را حل کرده و زیبایی نماها را به ارمغان می آورد.

رنگ شرکت زوبل آلمان بیش از ۲۰ سال سابقه تولید رنگ دارد و در بسیاری از کشور ها برند شناخته شده ای است. از سوی دیگر ما معتقدیم رنگ با کیفیت باید در برابر عوامل جوی تغییر رنگ ندهد، پوسته نشود و ترک نخورد که رنگ های این شرکت چنین ویژگی ها را دارا می باشند.

ضربه پذیری و مقاومت در برابر صدمات احتمالی حین مراحل ساخت و نصب در و پنجره، اجرا و رنگ آمیزی آسان به وسیله پیستوله، قلم، رول و سایر ابزار ها، مقاومت در برابر عوامل فیزیکی دلیل خاصیت چسبندگی بالا، عدم ریزش و ترک خوردگی، قابلیت رنگ آمیزی به صورت عمودی ،بدون شره کردن، بی نیاز به کوره جهت خشک کردن رنگ، مقاومت بالا در برابر تماس با انواع مواد شوینده خانگی، جلوگیری از تاب برداشتن پروفیل به دلیل عدم انتقال حرارت محیط به بدنه آن حتی در رنگ های تیره، امکان رنگ آمیزی شاخه پروفیل پیش از مراحل برش و جوش و انعطاف پذیری بالا از دیگر ویژگی های این محصولات است. همچنین این رنگ ها دوستار محیط زیست هستند.

پنجره دوجداره مشکی زیبا با کیفیت 

استفاده از رنگ های مخصوص در و پنجره UPVC درجه ۱ از کمپانی های آلمان و دارا بودن اتاق مخصوص رنگ کاری:

  • رنگ های مورد استفاده پایه آب بوده و دوستدار محیط زیست می باشد.
  • مقاوم در برابر خراشیدگی و سائیدگی عدم ریزش و ترک خوردن مطابق آزمایش Micro-Scratch
  •  مقاوم در برابر تماس با مواد شوینده خانگی
  •  مقاوم در برابر تابش مستقیم و شدید ماورای بنفش خورشید uv، باران های اسیدی، گرما و …

انواع رنگ و لمینیت پنجره دوجداره upvc
پروفیل پنجره دوجداره مشکی با پوشش رنگ اکریلیک
پروفیل پنجره upvc مشکی با پوشش یک طرف لمینیت جهت استفاده در نمای داخل و یا خارج ساختمان
پروفیل لمینیت پنجره دوجداره طرح چوب قهوه ای روشن و یا تیره با پوشش دو طرف لمینیت
علاوه بر پروفیل های رنگی لمینیت شده ، امکان رنگ پروفیل با رنگ های مخصوص نیز وجود دارد،با این روش تنوع رنگ بسیار زیاد بوده و پوشش رنگ کاملاً مقاوم و دارای ۱۰ سال گارانتی می باشد .
شما می توانید پروفیل های یو پی وی سی را به هر رنگی که می خواهید با توجه به طراحی ساختمان خود آن را انتخاب کنید،پس از ساخت پنجره به صورت سفید،پنجره و درب را به کارخانه رنگ ارسال نموده و با شماره رنگی که در رال رنگ انتخاب نموده اید آن را رنگ کرده و مدتی برای خشک شدن و استیبل شدن رنگ در کارخانه رنگ می ماند.
پس از مراحل مخصوص رنگ پنجره ه دوجداره به طور کامل روی پنجره و درب را با مشما پوشانده شده تا در زمان حمل آسیبی به رنگ آن زده نشود و برای انجام مراحل نصب درب و پنجره های upvc به محل پروژه ارسال می گردد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.