فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره ویستابست طرح چوب در کرج

پنجره های چوبی به دلیل زیبایی خاصی که دارند از طرفداران زیادی برخوردار می باشند اما به دلیل قیمت بالا و خرابی آنها پس از مدت کوتاهی برای ساختمان سازان مقرون به صرفه نمی باشد. فروش پنجره دوجداره ویستابست طرح چوب در کرج این امکان را به طراحان و معماران محترم می دهد تا برای ساختمان ها و ویلاها از پنجره دوجداره طرح چوب استفاده نمایند. 

رنگ پنجره های پنجره های ویستابست

 

 

درب و پنجره upvc لمینت شده پروفیل هایی هستند که فویل های رنگی در فرآیندی خاص و به واسطه ماشین آلات مربوط به این کار روی آنها به شکلی جدایی ناپذیر چسبانده و از این طریق امکان تولید رنگ های مختلفی از پنجره برای خریداران از جمله آرشیتکت ها فراهم می شود. یکی از شاخص ترین مزایای لمینت کردن پروفیل های upvc، امکان پیاده سازی طرح های مختلف فروش پنجره دوجداره ویستابست طرح چوب در کرج https://karaj-upvc.com/ می باشد که از بین تمامی طرح های موجود در دنیا چند طرح مختلف چوب مانند گردویی، بلوطی و ماهاگونی و در بین رنگ ها نیز نوک مدادی و نقره ای فروش پنجره دوجداره ویستابست طرح چوب در کرج هستند.

فروش پنجره دوجداره ویستابست طرح چوب در کرج

فروش پنجره دوجداره ویستابست طرح چوب در کرج بعنوان یکی از بهترین برند های تولید پروفیل یو پی وی سی در ایران مطرح می باشد که بهترین متریال برای ساخت پنجره دوجداره ویستابست طرح چوب در کرج  میباشد. در پروفیل های پنجره دوجداره ویستابست طرح چوب در کرج از شیشه هایی با ضخامت ۲۲ میلیمتر و ۲۴ میلیمتر استفاده می گردد در صورتیکه در بیشتر پروفیل ها از شیشه هایی با ضخامت ۱۸ و۲۰ میلیمتر استفاده شده و این ضخامت شیشه ها و فضای داخلی آن که با گاز آرگون پر میگردد باعث عدم نفوذ سرما و گرما و سروصدا به داخل ساختمان می گردد که موارد ذکر شده تماما به مواد اولیه باز می گردد که وجود پروفیلی به نام ویستابست با وزن بالا ،گالوانیزه ضخیم و استاندارد و شیشه های با فضای بیشتر و لاستیک درزبندی ای پی دی ام باعث با کیفیت بودن پنجره دوجداره ویستابست طرح چوب در کرج https://karaj-upvc.com/ میگردد ولی موردی که نباید از آن به این راحتی عبور کرد ساخت و مونتاژ خوب و نصب عالی این پنجره ها می باشد. مواد اولیه و پروفیل تولید شده، در لابراتوار مجهز ویستابست مورد کنترل قرار می گیرد. بعلاوه این تولید کننده مفتخر به دریافت چندین گواهینامه کیفیت از موسسات بین المللی می باشد. لازم به ذکر است که ویستابست موفق به اخذ ISO 14001 و ISO 9001 و OHSAS 18001 و همچنین گواهینامه شرکت گراینر مبنی بر آموزش فنی مراحل تولید و همچنین تست کنترل کیفی پروفیل طبق استاندارد GZ716.1 رال گردیده است.


رنگ پنجره های دوجداره


چوب یکی از منابع تولید پنجره از گذشته تا به امروز بوده و دلیل آن زیبایی خاصی است که در نمای ساختمان ایجاد می کند, اما متاسفانه پنجره های چوبی از عمر کوتاهی برخوردار بوده و پس از مدت کوتاهی کارایی خود را از دست می دهند. امروزه با روی کار آمدن فروش پنجره دوجداره ویستابست طرح چوب در کرج شما می توانید برای داشتن پنجره هایی زیباتر و هماهنگ با نمای داخلی و خارجی ساختمان، از پنجره های upvc لمینت شده طرح چوب استفاده نمایید. توجه داشته باشید قیمت فروش پنجره دوجداره ویستابست طرح چوب در کرج با توجه به دورولمینت و یا یکرولمینت بودن متفاوت است. در خیلی از موارد به جهت هارمونی نوع و رنگ متریال مصرفی  با نمای ساختمان  و یا طرح  دکوراسیون داخلی باید از پنجره هایی با رنگهای مختلف استفاده کرد و چه زیباست که علاوه بر استفاده از مزایای پنجره های یو پی وی سی بتوان انتخاب رنگ نیز داشت به این جهت شرکت پنجره ماندگار کرج https://karaj-upvc.com/ توانسته سبد محصولات خود را با استفاده از پروفیل هایی با روکشهای لمینت مخصوصاً طرح چوب و با کدهای محدود و یا اعمال رنگ دلخواه  مشتری ، بر روی پنجره دوجداره ویستابست طرح چوب در کرج https://karaj-upvc.com/ ساخته شده  کامل تر نماید. بطور کلی در پنجره هایی که رنگ میشوند لایه آستر این پوشش برپایه اپوکسی پلی استر بوده و بصورت گرم بروی قطعه پلیمری اعمال میگردد و جهت افزایش میزان چسبندگی لایه آستر بروی قطعه پلیمری ، از حلالی مناسب جهت نفوذ رزین به داخل UPVC  استفاده شده است و رنگ رویه این پوشش نیز حاوی پیگمنت های مقاوم در برابر اشعه UV بوده که ثبات رنگی پوشش را به حداکثر ممکن افزایش داده و طی نتایج حاصل از تست های شبیه سازی شده حداقل ۱۰ سال عمر برای این پوشش در شرایط سخت آب و هوایی تخمین زده شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.