فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش شیشه صنعتی پنجره دوجداره کرج

با توجه به عرضه شیشه پنجره‌های دوجداره غیر استاندارد در بازار مصرف و استفاده از محصولات فاقد کیفیت نه تنها به لحاظ ایجاد مقاومت حرارتی موثر نمی‌باشد بلکه شیشه‌های دوجداره نامرغوب مدت کوتاهی بعد از نصب از داخل کدر و شفافیت و کارآیی خود را از دست می‌دهند. این شرکت با فروش شیشه صنعتی پنجره دوجداره کرج بهترین محصولات را به مشتریان ارائه می دهد.

شیشه دوجداره

 

 شیشه صنعتی پنجره دوجداره کرج از به هم چسباندن یک یا چند قاب شیشه ای موازی برای به وجود آوردن یک واحد غیر قابل نفوذ تشکیل می شود که بین این دو شیشه گاز آرگون تزریق می شود. پنجره های دارای دو یا چند جداره استاندارد، از اتصال دو یا چند شیشه که بطور موازی در مقابل یکدیگر برای روی یک چهارچوب پروفیل یو پی وی سی قرارگرفته اند تشکیل شده است. امروزه دیوارهای خشتی و گلی ستنی جای خود را به دیواره های شیشه ای مرتفع براق و درخشان داده اند . علاوه بر این تهیه آرگون آسان و ارزان است. بنابراین می توان به صورت گسترده و صنعتی از آن استفاده کرد. به صورت یک قانون عمومی می دانیم که غلظت گاز درون شیشه های دو جداره باید بیش از ۹۰ درصد باشد. این سطوح زیبای رنگی به گونه ای طراحی و اجرا شده اند که بخوبی می توانند در برابر سرما و گرمای محیط خارجی مقاومت کرده و ضمن حفظ زیبایی محیط ، آسایش و اطمینان را برای استفاده کنندگان به ارمغان آورند. با توجه به نقش قابل توجه شیشه صنعتی پنجره دوجداره کرج https://karaj-upvc.com/ در ساخت پنجره ها، کیفیت آن نیز بیش از سایر اجزا پنجره اهمیت می یابد.

خصوصیات فروش شیشه صنعتی پنجره دوجداره کرج

کاهش مصرف انرژی: یک پنجره نور کافی را در اختیارمان قرار می دهد، طبیعت را به منارمان می آورد، احساس آرامش را به محیط زندگی ما منتقل می سازد و در نهایت یک پنجره خوب می تواند پاسخگوی سایر نیازهای اولیه ما بوده و به عنوان یک عایق حرارتی مناسب موجب مصرف کمترین میزان انرژی جهت دستیابی به تهویه مطبوع هوای داخل ساختمان گردد. استفاده ازهر متر مربع شیشه دوجداره منجر به صرفه جویی ۴۰ مترمکعب گاز در سال خواهد شد.

شیشه دوجداره صنعتی در کرج


کنترل نور و اشعه UV: در صورت استفاده از شیشه های پوشش دار و یا لمینیت،به راحتی می توان چگونگی ورود نور را کنترل و همچنین از ورود اشعه مضر UV که به رنگ پریدگی اشیا منجر می شود جلوگیری نمود.

فروش شیشه صنعتی پنجره دوجداره کرج

اگر شیشه صنعتی پنجره دوجداره کرج به خوبی تزریق گاز نشده باشد، به خوبی تزریق چسب نشده باشد یا اسپیسر آن از مواد رطوبت گیر مرغوب پر نشده باشد و چندین پارامتر دیگر در فرایند ساخت شیشه صنعتی پنجره دوجداره کرج رعایت نشده باشد، قطعا کاربرد آن پنجره به سطح دوران گذشته و بسیار قدیم تنزل می یابد و دیگر هیچ انتظاری جز انتقال نور خورشید از آن نمی توان داشت و از آنجایی که یک پنجره از عناصر دیگری همچون پروفیل های نگه دارنده شیشه تشکیل می شود، عدم وجود پروفیل مناسب در ساختار پنجره مزید بر علت می شود. همانطور که می دانیم تزریق گاز آرگون باعث می گردد که انتقال حرارت در شیشه صنعتی پنجره دوجداره کرج https://karaj-upvc.com/  رخ ندهد در واقع ضریب انتقال حرارتی گازهای خنثی مثل گاز آرگون بسیار پایین تر از هوا می باشد. در واقع گاز آرگون باعث کاهش ضریب انتقال حرارت یا همان فاکتور u-value میگردد. وقتی در شیشه صنعتی پنجره دوجداره کرج شما گاز آرگون به مقدار کافی (۹۰%) تزریق شده باشد، جداره بیرونی شیشه که در معرض هوای آزاد قرار دارد سرد و جداره داخلی شیشه صنعتی پنجره دوجداره کرج در معرض هوای محیط قرار دارد دارای درجه حرارت محیط می باشد این اختلاف دما را با لمس کردن توسط دست می توان حس کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.