فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش شیشه رفلکس پنجره دوجداره کرج

این شرکت به فروش شیشه رفلکس پنجره دوجداره در رنگ ها و ابعاد مختلف می پردازد. شیشه رفلکس پنجره دوجداره نور خارجی را بازتاب داده و سبب کاهش نفوذ نور خورشید به ساختمان و همچنین ایجاد حالت آینه می شود در حالیکه از سمت داخل ساختمان مشابه شیشه های معمولی عمل کرده و خاصیت بازتابدهنگی و آینه ای ندارد.

شیشه دوجداره

  

در سال ١٨٦٥ میلادی صاحب یک مغازه شیشه فروشی در شهر نیویورک با ابتکار خویش حق ثبت و ام تی از بهره برداری از شیشه های عایق دوجداره غیر نفوذ در ایالت متحده را بدست آورد. او با مطالعه و آزمایش اثبات کرد که با استفاده از شیشه های دو جداره می توان از خروج گرما و سرمای داخل ساختمان به خارج جلوگیری کرد و هوای داخل محیط را بهتر محافظت نمود. شیشه رفلکس پنجره دوجداره کرج از یک جداره ساده و یک جداره شیشه رفلکس ساخته می شود که جداره شیشه رفلکس باید به طرف بیرون قرار گیرد و دارای رنگ های متنوع و متفاوت می باشد.  شیشه رفلکس پنجره دوجداره کرج طوری ساخته می شود که از عبور نور شدید خورشید به اخل ساختمان تا حد زیادی جلوگیری می کند ولی ایراد آن این است که در شب داخل ساختمان نمایان شیشه رفلکس پنجره دوجداره کرج https://karaj-upvc.com/ در رنگ های متنوع از جمله سبز، صورتی، دودی، آبی، طلایی، نقره ای و برنز در بازار موجود است که بالاترین میزان انتقال نور مربوط به شیشه دوجداره سوپر سیلور می باشد. فروش شیشه رفلکس پنجره دوجداره کرج با استفاده از پوشش دهی اکسیدهای فلزی بر روی یک طرف شیشه ساده تولید می گردد. بدلیل وجود عناصر فلزی در ساختار آن، از یک طرف حالت رفلکس و آیینه ای پیدا می کند که افزایش درصد فلز در ترکیبات آن موجب افزایش خاصیت رفلکسی این محصول می گردد. عملکرد شیشه رفلکس پنجره دوجداره کرج بدین صورت است که نور را در جهت منبع نور انعکاس می کند و به همین دلیل در هنگام شب، با وجود منبع نور در داخل خانه، شیشه به سمت داخل منزل حالت رفلکتیو یا آینه ای پیدا خواهد کرد. شیشه رفلکس پنجره دوجداره کرج از خانواده شیشه های فلوت است و از یک جداره ساده و یک جداره شیشه رفلکس ساخته می شود که جداره شیشه رفلکس باید به طرف بیرون قرار گیرد. 

شیشه دوجداره رفلکس


استاندارد فروش شیشه رفلکس پنجره دوجداره کرج https://karaj-upvc.com/ :

تولید شیشه رفلکس پنجره دوجداره کرج با توجه به شرایط موجود و نیازهای جامعه طبق استاندارد ملی ایران صورت می‌گیرد. در تدوین این استاندارد تا حد امکان استانداردهای کشورهای صنعتی پیشرفته و بین‌المللی لحاظ شده است. هدف از این استاندارد تعیین روش‌های آزمون، شیشه رفلکس پنجره دوجداره کرج  به منظور بررسی و حصول اطمینان از کیفیت آن‌ها می‌باشد. حداقل تعداد نمونه‌ها باید ۲۰ عدد از یک محصول باشد. کلیه نمونه‌ها باید حداقل به مدت ۲ هفته در محیط آزمایشگاهی با دمای c2±°۲۳ به صورت عمودی قرار گرفته باشند.

خم کاری قاب های آلومنیومی (spacer ): قابهای آلومنیومی مورد مصرف در فرایند تولید شیشه های دو جداره ، با تنوع رنگ فراوان از آلیاژ مخصوصی ساخته شده که به راحتی قابل خم شدن است .این توانایی کمک می کند تا قاب به کار رفته در بین دو شیشه کاملا یکپارچه بوده و از مصرف گوشه های پلاستیکی اجتناب شود . کلیه مراحل ساخت این قابها با توجه به ابعاد شیشه و به صورت کاملا اتوماتیک انجام می شود و انتخاب ضخامت این قابها با توجه به ملاحظات فنی صورت می گیرد.

شیشه چندجداره


ویژگی های فروش شیشه رفلکس پنجره دوجداره کرج https://karaj-upvc.com/

• جلوگیری از ورود گرمای نور خورشید در تابستان

در تصویر زیر میزان عبور نور مرئی خورشید و همچنین گرمای حاصله از نور خورشید را در دو نوع شیشه دوجداره ساده که خاصیت بازتاب کمی دارد و شیشه رفلکس پنجره دوجداره کرج مشاهده می کنید. این اعداد تنها میزان عبور گرما و نور خورشید را بیان می کنند و نه میزان عایق بندی شیشه های دوجداره را.

• عدم دید داخل ساختمان در روشنایی روز

با استفاده از شیشه رفلکس پنجره دوجداره کرج در طول روز داخل ساختمان قابل رویت نیست اما بدلیل خواص بازتاب نور، در شب عملکردی برعکس دارد.

•زیباسازی و هماهنگی نمای ساختمان با پنجره ها

شیشه رفلکس پنجره دوجداره کرج در رنگ های مختلف جهت هماهنگی و مطابقت با نمای ساختمان تولید می گردد. در حال حاضر شیشه رفلکس نقره ای یا سوپر سیلور بیشترین انتقال نور خورشید و شیشه رفلکس برنز و سبز کمترین انتقال نور خورشید را نسبت به دیگر شیشه های رفلکس دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.