فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش درب و پنجره دوجداره کشویی وین تک کرج

درب و پنجره دوجداره کشویی وین تک مناسب ترین گزینه برای نصب در مکان های کوچک می باشند و دلیل اصلی آن اشغال نکردن فضای داخلی و راحتی در باز و بسته کردن پنجره است. بیشترین فروش درب و پنجره دوجداره کشویی وین تک کرج برای مکانهایی از قبیل آشپزخانه و بالکن ها می باشد. وین تک در تولید درب و پنجره دوجداره upvc کشویی خود از معتبرترین پروفیلهای upvc کشویی با کلیه استانداردهای معتبر داخلی و بین المللی استفاده می نماید.

درب و پنجره دوجداره upvc کشویی

 

 در کارخانه وین تک WINTECH ایران تمامی زهوارهای درزبندی که عمدتا بر روی پروفیلهای UPVC وین تک عرضه می شود مطابق با آخرین قوانین حفظ محیط زیست اتحادیه اروپا تهیه شده و از نوع T.P.V بوده که این نوع مواد کوچکترین ضرری به محیط زیست و زندگی انسان وارد ننموده و۱۰۰% قابل بازیافت میباشد. متریال استفاده شده از آنها می تواند در شرایط سخت جوی مانند رطوبت بالا، آب و هوای خشک و گرم، دمای زیر صفر و یا حرارت بسیار بالا ظاهر خود را حفظ نماید درب و پنجره دوجداره کشویی وین تک کرج https://karaj-upvc.com/ مناسب ترین گزینه برای نصب در مکان های کوچک مانند آشپزخانه و بالکن ها می باشند و دلیل اصلی آن اشغال نکردن فضای داخلی و راحتی در باز و بسته کردن پنجره است. فروش درب و پنجره دوجداره کشویی وین تک کرج از نظر باشو به دو نوع یک لنگه و دو لنگه بازشو ساخته می شوند. سیستم بازشو درب و پنجره دوجداره کشویی وین تک کرج همانند پنجره های آلومینیومی بصورت ریلی و در دو جهت چپ و راست می‌باشند.

مزایای فروش درب و پنجره دوجداره کشویی وین تک کرج عبارت اند از:

الف)هنگام باز و بسته شدن هیچ فضایی اشغال نمی شود

ب)دارای سه نوع مختلف تک ریل، جفت ریل و فولکس واگنی می باشد

در این مطلب به چند نکته مهم که در هنگام فروش درب و پنجره دوجداره کشویی وین تک کرج باید به آنها توجه فرمایید ذکر شده است:

۱- پروفیل درب و پنجره دوجداره upvc کشویی

در زمان خرید درب و پنجره دوجداره upvc کشویی حتما به استانداردهای پروفیل و گواهینامه های معتبر آن توجه نمایید چرا که پروفیل یو پی وی سی جزء اصلی در ساخت درب و پنجره دوجداره می باشد و اگر از استاندارد های لازم برخوردار نباشد مشکلات بسیار زیادی را در آینده ایجاد می کند.

پنجره دوجداره وین تک


۲- یراق آلات درب و پنجره دوجداره کشویی وین تک کرج https://karaj-upvc.com/

از آنجایی که در پنجره upvc کشویی تمام وزن شیشه و لنگه بازشو پنجره بر روی غلطکهایی است که در زیر بازشو قرار دارند و در هنگام جابجایی و اعمال نیروی فیزیکی شما بر روی دستگیره لنگه بازشو به حرکت در می آید جنس یراق آلات از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد تا عملیات آبندی و هوابندی نیز به درستی انجام گیرد. پیشنهاد ما به شما استفاده از یراق آلات استاندارد و معتبر با غلطکهای سرامیکی است که دارای بهترین عملکرد می باشند.

۳- دستگیره درب و پنجره دوجداره کشویی وین تک کرج

دستگیره های درب و پنجره دوجداره کشویی وین تک کرج نسبت به دستگیره های پنجره لولایی بزرگتر می باشند و علت آن وزن لنگه بازشو و شیشه دوجداره فشار فیزیکی کمتری از جانب شما برای جابجایی لنگه درب و پنجره دوجداره کشویی وین تک کرج مورد نیاز است.

شرکت پنجره ماندگار در کرج https://karaj-upvc.com/  در تولید و فروش درب و پنجره دوجداره کشویی وین تک کرج خود از معتبرترین پروفیلهای upvc کشویی با کلیه استانداردهای معتبر داخلی و بین المللی استفاده می کند. همچنین یراق آلات درب و پنجره دوجداره کشویی وین تک کرج مورد مصرف این شرکت، روتو ROTO آلمان می باشد که کلیه مسائل امنیتی و ضدسرقت بودن ، آب بندی و هوابندی ، روان بودن به علت وجود غلطکهای سرامیکی و وجود دستگیره های فروش درب و پنجره دوجداره کشویی وین تک کرج در آن رعایت شده است..

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.