فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

نمایندگی فروش پروفیل پنجره دوجداره وکا در کرج

از جمله نمایندگی های فروش پروفیل پنجره دوجداره وکا در کرج شرکت پنجره ماندگار نام دارد که شما می توانید به سادگی برای سفارش درب و پنجره دوجداره با پروفیل وکا و گرفتن قیمت نهایی با این شرکت تماس حاصل فرمایید تا پیش فاکتور اولیه برای شما از طریق تلگرام و یا ایمیل ارسال گردد.

پروفیل های المانی وکا

 

 درب ها و پنجره ها اجزایی هستند که به یک روش فنی تولید شده اند و با نیازهای ساختمان شما و سبک معماری آن مطابقت داده شده اند. به همین دلیل درب ها پنجره های وکا با طرح ها و سبک های مختلف و لوازم جانبی گوناگون در دسترس می باشند. پروفیل پنجره دوجداره وکا در کرج اولین شرکت تولید کننده معتبر یو پی وی سی در دنیا است که در حال حاظر محصولات متنوع خود را به سراسر دنیا ارسال می کند. از مزایای پروفیل پنجره دوجداره وکا در کرج حفظ ویژگی های فیزیکی یکنواخت مطابق با حد تغییرات مجاز قابل قبول در ساختمان می باشد. مقاومت پروفیل پنجره دوجداره وکا در کرج در برابر شرایط جوی مطابق با استاندارد RAL-GZ 716/10 می باشد. شرکت آلمانی VEKA.AG محصولات خود را به پنج قاره ارسال می نماید و در سراسر دنیا فعالیت گسترده ای را دارا است. مرکز اصلی وکا در ( سندن هورست ) به صورت مستقیم به ۵۰ کشور دنیا محصول صادر می کند علاوه بر این ۱۷ واحد تولیدی وکا در نقاط مختلف دنیا پروفیل های مخصوص بازار های آن منطقه از دنیا را تولید می کند. وکا در سال ۱۹۶۷ با عنوان وکاپلاست پایه گذاری شد، که با استفاده از پانزده هزار فوت مربع امکانات اجاره ای، پرده کرکره ای تولید می کرد. دو سال بعد، یکی از کارکنان اصلی به نام هاینریش شرکت را خریداری کرد و شروع کرد به طراحی سیستم های پنجره که اولین آنها در سال ۱۹۷۱ پرده برداری شد. نکته قابل توجه در سیستم پروفیل پنجره دوجداره وکا در کرج https://karaj-upvc.com/ آگاهی از معماری و فرهنگ کشورهای مختلف است و پروفیل های خود را با نیازهای ملی هر کشور عرضه می کنند به عنوان مثال سیستم (دن لاین) برای دماهای بسیار پایین کشور دانمارک تولید شده است. ویژه کشور هلند و ترکیه نیز سیستم مخصوص خاورمیانه طراحی شده است و برای آب و هوای متفاوت هر منطقه از پروفیل پنجره دوجداره وکا در کرج مناسب با آن منطقه استفاده می شود.

 pinnacle-hillsideoak رنگ بندی نمایندگی فروش پروفیل پنجره دوجداره وکا در کرج https://karaj-upvc.com/

نمایندگی پروفیل پنجره دوجداره وکا در کرج دنیایی از رنگ های متفاوت را در اختیار شما می گذارد تا بتوانید در منزل یا محیط کار هر طرح و رنگی که مورد پسند شما واقع شود را بدون محدودیت انتخاب کنید. طیف رنگی پروفیل پنجره دوجداره وکا در کرج بسیا کامل می باشد و تمامی رنگ های طبیعی و طرح چوب را شامل می شود. پروفیل لمینیت شده وکا به دو صورت مات و براق قابل سفارش هستند. 

وکا آلمان


تکنولوژی داخلی پروفیل پنجره دوجداره وکا در کرج بسیار عالی است. قاب یا فریم چند جداره و ارسی از خصوصیت عایق بودن هوای مرده استفاده می کنند تا بتوانند نیازهای عایق حرارتی را بر آورده کنند. با معرفی سیستم آزمایش شده، استفاده از پروفیل پنجره دوجداره وکا در کرج یک راه حل ایده آل برای دست یافتن به گواهی LEED است. به این دلیل که مصرف انرژی را به طور محسوسی کاهش می دهد همچنین از هزینه های گرمایشی و سرمایشی می کاهد. نمایندگی فروش پروفیل پنجره دوجداره وکا در کرج https://karaj-upvc.com/ به عنوان یک عضو از USGBC و انجمن ساختمان سبز US، تمایل دارد درب ها و پنجره های تجاری با سبک های معماری بسیار گسترده تولید کند، در حالی که مصرف انرژی را به حداقل می رساند. سیستم تجاری وکا محیط سالم تری را در ساختمان های تجاری فراهم می کند.

ضمانت نامه پروفیل  طبق استاندارد ۶۸۴۰ موسسه استاندارد تحقیقات صنعتی ایران شامل حفظ کیفیت پروفیل از قبیل عدم تغییررنگ ، تغییر ساختار و … می گردد. مواردی که باعث ابطال ضمانت نامه می شود .

۱ ) آسیب های ناشی از قرار گرفتن پروفیل در معرض مستقیم شعله آتش

۲ ) آسیب های ناشی از نشست ساختمان

۳ ) آسیب های ناشی از بلایای طبیعی مانند زلزله ، سیل و …


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.