فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش در و پنجره دوجداره استاندارد کرج

شرکت فروش در و پنجره دوجداره استاندارد کرج برای جلب رضایت مشتریان خود, در تولیدات خود از افراد با تجربه و دستگاه های مدرن جهت ساخت, پروفیل مرغوب, یراق آلات در و پنجره دوجداره استاندارد, شیشه دو جداره با کیفیت, استفاده می نمایند. در و پنجره دوجداره استاندارد کرج بسیار عایق و مقاوم هستند و در دراز مدت دچار خرابی و مشگل نمی شوند. 

پروفیل یو پی وی سی

 

 

در و پنجره دوجداره استاندارد کرج از ماده سخت و محکمی به نام UPVC ساخته شده است که مخفف کلمات (Unplasticized PolyVinyl Chloride)  می باشد. پلی وینیل کلراید ماده اصلی پروفیل یو پی وی سی است که حدود ۸۵% آن را در بر می گیرد, علاوه بر این ماده مواد افزودنی دیگری نیز جهت ایجاد خواص مورد نیاز به ترکیب در و پنجره دوجداره استاندارد کرج اضافه می‌گردد که عدم وجود آنها یا تغییر در مقدار آنها در فرمولاسیون اصلی می‌تواند محصول نهایی ساخته‌ شده را به‌ شدت تحت تأثیر قرار داده و از کیفیت آن بکاهد. فروش در و پنجره دوجداره استاندارد کرجاز نظر انتقال حرارت نسبت به نمونه های سنتی (پنجره های آهنی, چوبی, آلومینیومی) از عایق بندی بسیار مناسب تری برخوردار می باشند https://karaj-upvc.com/. در و پنجره دوجداره استاندارد کرج از دو یا سه قاب شیشه‌ای تشکیل شده است که بوسیله هوا یا گازهای آرگون و کریپتون برای کاهش انتقال حرارت جدا شده‌اند. در و پنجره دوجداره استاندارد کرج بر خلاف ظاهر ظریی که دارا می باشد از بالاترین ضریب امنیتی و استحکام برخوردار است  و مهم ترین دلیل آن ساختار شبکه ای پروفیل upvc می باشد که ضریب مقاومت ضربه ای را چندین برابر کرده و همچنین سیستم بازشوهای این محصول بدلیل اینکه دارای زبانه های قفلی در سه طرف بوده در نتیجه سارقین و دزدان نمی توانند آنها را پیدا کرده و باز نمایند.

مزایای فروش در و پنجره دوجداره استاندارد کرج

۱- دوام و استحکام بالا

۲- ثبات رنگ و عدم نیاز به رنگکاری

۳- عایق بندی بالا در برابر سرما و گرما

۴- عایق بندی در برابر آلودگی‌های صوتی و گردو غبار

۵- امکان ساخت و اجرای همه اشکال هندسی بدون محدودیت با توجه به نیاز و سلایق مشتریان گرامی

۶- تنوع بالا در بازشوها

پروفیل یو پی وی سی یکی از مطمئن ترین و پرمصرف ترین مواد اولیه در ساخت در و پنجره ساختمانی بوده و مشخصه اصلی آن زیبائی و استحکام می باشد. سبک وزنی، خمش پذیری، عایق بودن در مقابل حرارت و الکتریسیته، مقاومت در برابر مواد شیمیائی و بیولوژیک قابلیت تبدیل به سطوح صیقلی، قابلیت تلفیق با مواد افزودنی مختلف و بالاخره انعطاف پذیری در کاربردهای متعدد، پلیمرهای مزبور را به مناسب ترین جایگزین برای آلیاژهای فلزی و غیره فلزی در صنعت در و پنجره سازی تبدیل نموده است. پروفیل یو پی وی سی قابلیت عرضه در رنگهای مختلف را دارا می باشد.


یراق آلات روتو


ما در تولید پروفیل های خود از فناوری های روز دنیا استفاده می کنیم و با حساسیتی که در انتخاب مواد اولیه داریم, تلاش می کنیم کیفیت بسیار مناسبی را به بازار عرضه کنیم. اما غیر از این شرکت فروش در و پنجره دوجداره استاندارد کرج از این مزیت بهره می برد که کاملا بر سرمایه شخصی خود متکی است، به این معنی که در این سال ها هیچ نوع وام و یا تسهیلات بانکی دریافت نکرده است. بنا بر این افت و خیز بازار نمی تواند بر کیفیت و قیمت محصولات شرکت فروش در و پنجره دوجداره استاندارد کرج تاثیری بگذارد. در نتیجه قیمت ما همواره ثابت بوده و به راحتی می توانیم از نظر کیفیت و قیمت با همه پروفیل های بازار رقابت کنیم. https://karaj-upvc.com/ از سوی دیگر به دلیل بومی بودن نیروی کار ما و همچنین به این خاطر که ما مواد اولیه را به صورت کاملا نقدی خریداری می کنیم، از توان رقابتی بسیار بالایی برخوردار هستیم.

فرایند تولید پروفیل پنجره دوجداره upvc شامل دو مرحله اصلی میکس و آماده سازی مواد اولیه در دستگاه میکسر و شکل دهی و تولید پروفیل در دستگاه اکسترودر می باشد که در مرحله اول PVC و افزودنی های دیگر ، با درصد مشخص توسط دستگاه میکسر ترکیب سرد و گرم می شود . مواد ترکیب شده بین ۱۲ تا ۲۴ ساعت در دمای محیط می ماند تا الکتریسیته ساکن حاصل از میکس از بین رفته و دمای آن با دمای محیط یکسان گردد .

فروش در و پنجره دوجداره استاندارد کرج به شکلی طراحی و تولید می شوند که از نفوذ هوا و سرو صدا جلوگیری نموده و در شرایط گرم آب و هوایی، جذب گرمای حاصل از تابش خورشید را کاهش و به حداقل برساند. کاهش نشت هوا و انتقال دما، مهمترین عوامل در داشتن خانه هایی با بازده انرژی مناسب هستند. این گونه ساختمان ها از اتلاف گرما در نقاط سرد و از اتلاف سرما در نقاط گرم جلو گیری میکنند.بیشتر تلفات حرارتی ساختمان از طریق درب و پنجره ها صورت می گیرد. به همین دلیل پنجره های دوجداره نامناسب می توانند هزینه سوخت را بسیار بالا ببرند.

فریم های در و پنجره دوجداره استاندارد کرج باید از جنس موادی عایق و با مقاومت و استحکام بالا،مانند فایبر گلاس یا یو پی وی سی ساخته شده باشند. این درب و پنجره ها باید حداقل دارای دو جداره باشند ولی بعضی از انواع آنها سه یا چهار جداره نیز دارند. لایه پوششی این پنجره ها باید قابلیت منعکس نمودن اشعه مادون قرمز و ماورای بنفش را داشته، همچنین باید در برابر عوامل جوی مقاوم بوده و طوری درزبندی شده باشد که در زمستان مانع از خروج هوای گرم و نفوذ هوای سرد و در تابستان مانع از خروج هوای خنک شود و نفوذ هوای گرم و اسباب خانه را نیز از آسیب های ناشی از نور آفتاب و رطوبت یا گردو غبار محفوظ دارد.

خصوصیات یراق و فروش در و پنجره دوجداره استاندارد کرج به شرح زیر است:

۱-تحمل و مهار وزن لنگه بازشو و شیشه و سایر ملزومات:

از آنجایی که پنجره با درخواست مهندسان، معماران و مشتریان در ابعاد و اندازه های گوناگون ساخته میشود، قطعاً اندازه بازشو ها در پنجره ها یکسان نیستند و به همین علت وزن هر لنگه بازشو با توجه به مصرف و نوع پروفیل و شیشه دوجداره آن متفاوت است. به همین علت می بایست یراق مناسبی برای هر پنجره انتخاب شود که بتواند وزن وارده را تحمل کند و در مدت زمان باعث افت لنگه پنجره دوجداره نشود. این مسئله میتواند سبب خارج شدن لنگه از رگلاژ گردد که باعث بوجود آمدن مشکلات فراوان در باز و بسته کردن پنجره دوجداره یو پی وی سی می گردد.

متأسفانه امروزه به شدت این مسئـله دیده می شود که برای پایین آوردن قیمت یک پنجره از یراق های نامناسب استفاده می شود و این در حالی است که در پنجره دوجداره یو پی وی سی با تغییر ارتفاع و عرض بازشو مکانیزم یراق نیز به خاطر تحمل وزن تغییر می کند، اما عمدتاً به خاطر پایین نگه داشتن قیمت پنجره به این مسئله توجه زیادی نمی شود.

بهترین پنجره دوجداره


۲–آبندی کامل در و پنجره دوجداره استاندارد کرج:

در زندگی صنعتی و شهری امروزه یکی از مهمترین مسائل جلوگیری از گرد و غبار و هوای آلوده به داخل واحدهای ساختمانی است که بسیار مورد توجه است. 

اگر یراق تولید شده براساس استاندارد های موجود نباشد عملیات فیتینگ میان لاستیک آبندی و پروفیل به درستی صورت نمی پذیرد و در نتیجه پنجره تولید شده انتظارات این بحث را به درستی برآورده نمی سازد.

لازم به ذکر است که یادآور شویم در بحث آبندی همانند بحث قبلی اگر از یراق مناسب با توجه به اندازه لنگه استفاده نشود، بحث آبندی پنجره به درستی صورت نمی پذیرد.

۳-ایمنی و ضدسرقت بودن در و پنجره دوجداره استاندارد کرج:

بحث ایمنی و ضدسرقت بودن در تمام انتخابات انسان نقش به سزایی دارد. همانطور که شما در خرید ماشین ، منزل و… به این مسئله توجه خاصی دارید. یراق مورد استفاده در پنجره دوجداره یو پی وی سی باید به گونه ای طراحی شود که ورود افراد از بیرون به داخل را غیرممکن سازد که این امر به وسیله طراحی و هندسه های خاص در مکانیزم یراق پنجره صرت می پذیرد. https://karaj-upvc.com برای مثال وجود پلیت ها و قفلهای قارچی باعث درگیری قفلها در یکدیگر شده و هیچ شخصی حتی با دیلم و وسایل دیگر از بیرون قادر به باز کردن پنجره نمی باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.