فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره فولکس واگنی وین تک

فروش پنجره دوجداره فولکس واگنی وین تک در تمامی نمایندگی های معتبر صورت می گیرد. یراق آلات پنجره دوجداره فولکس واگنی وین تک متنوع است و شامل یراق آلات مکانیکی, نیمه اتومات Manull و یراق آلات فول اتوماتیک Full Automatic می باشد https://karaj-upvc.com/ .

پنجره یو پی وی سی فولکس واگنی

 

 پنجره دوجداره فولکس واگنی وین تک بهترین جایگزین برای پنجره های کشویی می باشد و دلیل آن مقاومت و عایق بندی بسیار بالای این نوع پنجره است. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع پنجره دوجداره فولکس واگنی وین تک و ویژگی های منحصر به فردشان آشنا کنیم. سیستم پنجره دوجداره فولکس واگنی وین تک جهت بازشوهای بزرگ و لنگه های سنگین بسیار مناسب است و باعث ایجاد فضایی باز و منظره ای دلپذیر می گردد. استفاده از یراق فولکس واگنی باعث هوابندی کامل شده و در حالت نیمه باز تهویه مناسبی فراهم می آورد. پنجره دوجداره فولکس واگنی وین تک در کرج بسیار شیک ، با دوام ،مقاوم و دارای عایق بندی بسیار بالایی می باشند. لاستیک درزبندی مخفف کلمات Ethylene Propylene Diene Monomer Rubber می‌باشد که نوعی لاستیک ترکیبی بوده و می‌تواند به مقدار زیادی، کش بیاید و دوباره به حالت اولیه بازگردد بدون اینکه هیچ‌گونه تغییر شکل دائمی پیدا کند. زمان خرید پنجره دوجداره وین تک کرج WINTECH باید دقت نمایید که لاستیک درزبندی از نوع EPDM باشد زیرا دوام,عمر و خواص آن بهتر از انواع دیگر لاستیک های درزبندی مانند SBS و SEBS می باشد.

یکی از مهمترین مسائل در ساخت یک پنجره دوجداره یو پی وی سی در کرج https://karaj-upvc.com/ بحث تحمل یراق ناشی از وزن پروفیل بازشو و شیشه دوجداره است. که اولا در پنجره لولایی و کشویی عمدتا یراق آلات upvc تحمل وزن لنگه های خیلی بزرگ را ندارند و ثانیا جابجایی و باز و بسته کردن پنجره به علت وزن بسیار زیاد، کاربری آسان آن را از بین می برد.

درب فولکس واگنی

اما در پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی  مکانیزم و نوع یراق آلات با سیستم کشویی و لولایی کاملا متفاوت است و به طور بهتر می توان گفت سیستم فولکس واگنی یا Tilt & Slide عمدتا جهت ساخت پنجره های خاص با ارتفاع و عرضهای بزرگ با وزنهای زیاد طراحی شده است.

فروش پنجره دوجداره فولکس واگنی وین تک

پنجره دوجداره فولکس واگنی وین تک با یراق آلات مکانیکی

عمدتا در پنجره های کوچک استفاده می شود که بحث نوع بازشو و بحث عدم اشغال فضا در محل مهم می باشد. لازم به ذکر است که به علت وزن پایین شیشه و لنگه, باز و بسته شدن با اعمال نیروی فیریکی کامل توسط شخص صورت می پذیرد.

پنجره دوجداره فولکس واگنی وین تک با یراق آلات نیمه اتومات

از این یراق در پنجره های متوسط استفاده می شود, نسبت به یراق مکانیکی روانتربوده و اعمال نیروی فیزیکی جهت باز و بسته شدن پنجره یا درب کمتر می باشد.

پنجره دوجداره فولکس واگنی وین تک با یراق آلات فول اتومات

این نوع یراق در اجرای پنجره های فولکس واگنی وین تک با ارتفاع, عرض و وزن بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. که عموما شما قادر خواهید بود بیشترین اندازه شیشه ( بهترین ویو ) و کمترین بازشو و تقسیم بندی را در این نوع پنجره مشاهده کنید.

در پنجره دوجداره فولکس واگنی وین تک فول اتوماتیک شما با کمترین فشار فیزیکی ممکنه بر روی دستگیره می توانید بزرگترین بازشوها را باز و بسته نمایید بدون هیچگونه محدودیتی.

شرکت پنجره ماندگار در تولید و اجرای پنجره یو پی وی سی فولکس واگنی وین تک در کرج خود از معتبرترین یراق آلات فولکس واگنی از جمله ROTO و GU آلمان استفاده می نماید که هرکدام از معتبرترین تولید کنندگان اینگونه یراق آلات هستند. برای اطلاعات بیشتر از فروش پنجره دوجداره فولکس واگنی وین تک با این شرکت در البرز- کرج https://karaj-upvc.com/ تماس حاصل فرمایید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.