فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره ثابت

پنجره های دوجداره یو پی یو سی ثابت به دلیل قیمت عالی و ساخت آنها در ابعاد مختلف بدون محدودیت، ترکیب مناسبی با دیگر مدل های بازشو می باشد به همین دلیل فروش پنجره دوجداره ثابت نسبت به دیگر مدل های دیگر بیشتر است. مهمترین مزیت پنجره دوجداره ثابت می توان بالاتر بودن کیفیت عایق بندی آن نسبت به مدل های بازشو از انواع پنجره دو سه جداره می باشد؛ حتی عمر مفید بسیار بالایی دارند.

پنجره دوجداره 

 

پنجره دوجداره ثابت از پر کاربرد ترین مدل های پنجره های دو سه جداره یو پی وی سی است؛ زیرا به علت استفاده نشدن از یراق آلات و نصب ساده تر، دارای قیمت مناسب تری می باشد؛ ضمن اینکه در کنار بسیاری از مدل های باز شو پنجره ها نیز از پنجره دوجداره ثابت استفاده می شود؛ همچنین محدودیت ساخت از نظر ابعاد و اشکال هندسی مختلف را ندارد و با توجه به سفارش مشتری بدون محدودیت ساخته و عرضه می شود. مهمترین مزیت پنجره دوجداره ثابت در کرج می توان بالاتر بودن کیفیت عایق بندی آن نسبت به مدل های بازشو از انواع پنجره دو جداره می باشد؛ حتی عمر مفید بسیار بالایی دارند و به علت اینکه هیچگونه تغییر و فشاری را برای باز و بسته شدن تحمل نمی نمایند، کیفیت فروش پنجره دوجداره ثابت در عایق بندی در مقابل سرما و صوت کم نخواهد شد و در بهترین حالت می باشد. اگر می خواهید از پنجره ای برای ساختمان خود استفاده نمایید که به هیچ عنوان از آن  برای باز شدن و انتقال هوا استفاده نخواهد شد، می توانید از پنجره دوجداره ثابت استفاده نمایید. استفاده از پنجره دوجداره ثابت در بسیاری از محیط شیشه ای ساختمان شما، باعث بهینه تر شدن هزینه و بالاتر رفتن کیفیت پنجره ها خواهد شد.

اگر محیط و ساختمانی دارید که تعداد زیادی پنجره های قدیمی در نمای آن استفاده شده است، سفارش می نماییم حتما اقدام به تعویض این پنجره ها با پنجره دوجداره upvc نمایید. اینکار باعث می شود حرارت محیط شما هدر نرود و صدای های محیط بیرون به ساختمان شما وارد نشود. فروش پنجره دوجداره ثابت در کرج https://karaj-upvc.com/  به خاطر قیمت پایین دارای کاربرد بالایی نیز می باشد. در این پنجره یو پی وی سی چون ثابت است یراق آلات در آن استفاده نمی شود پس دارای کمترین اجزا نیز می باشد پس دارای کمترین آلودگی صوتی به دلیل فیکس بودن و نیز عایق در برابر گرما و سرما و گرد و غبار نیز می باشد. پنجره دوجداره ثابت را می توان پراستفاده ترین نوع یو پی وی سی نیز نام برد چون که در تمام مدل های ترکیبی کاربرد دارد و نیز در نواحی نورده به صورت دیواره نیز استفاده می شود. همچنین در جاهایی که می خواهیم از نور به بهترین شکل استفاده کنیم مثل پوشش سقف های آلاچیقی که در این حالت بهترین عایق برای گرما و سرما نیز می باشد: هنگام فروش پنجره دوجداره ثابت در کرج می تواند به سه قسمت میانی و در طرفین دو باز شوی سایبانی و تک حالته کاربرد داشته باشد.


یو پی وی سی ثابت


موارد فروش پنجره دوجداره ثابت در کرج https://karaj-upvc.com/ :

استفاده از پنجره دوجداره ثابت در آلاچیق ها

استفاده در گلخانه های شیشه ای به عنوان سقف و دیواره

استفاده از پنجره دوجداره ثابت در سقف https://karaj-upvc.com/

استفاده از پنجره دوجداره ثابت در مواردی که نیاز به اشکال هندسی مختلفی است

استفاده در کنار سایر مدل های پنجره دو جداره

پنجره ها از نظر فن آوری ساخت به منظور بهبود کارایی و کاهش افت حرارتی به صورت زیر دسته بندی می شوند.

۱) پنجره هایی که لایه بین دو شیشه با گازهای خنثی پر شده است

۲) پنجره هایی که در آنها از اسپیسرهایی(Spacer) با ضریب انتقال حرارت هدایتی پائینی استفاده شده است

۳) پنجره های با پوشش شیشه Low-E و انتخاب طیفی



مزایای استفاده از درب و پنجره های یو پی وی سی و فروش پنجره دوجداره ثابت در کرج https://karaj-upvc.com/ :

¨      مناسب در برابر سرما و گرما

¨      کاهش دهنده سرمایه گذاری اولیه و استهلاک سیستم گرمایشی در ساختمان

¨      تنوع اشکال بازشو و شکل پذیری متناسب با معماری و فضای ساختمان

¨      صرفه جویی در مصرف انرژی تا ۴۰ درصد

¨      کاهش هزینه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی در ساختمان

¨      درزگیری کامل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.