فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش نسل جدید پنجره دوجداره

پنجره دوجداره یو پی یو سی  مستقیم با امنیت , آسایش و آرامش خانواده ها در ارتباط است و هم چنین زیبایی این نوع پنجره ها نیز تاثیر بسزایی در شکل ظاهری ساختمان ها دارد. شرکت پنجره ماندگار در کرج به فروش نسل جدید پنجره دوجداره upvc می پردازد.

نمای پنجره دوجداره در ساختمان 

 

امروزه کمتر کسی را می توان یافت که معماری محیط برایش اهمیتی ندارد و ساده از کنارش عبور می کند،در سال های گذشته با به وجود امدن ابزارهای جدید برای طراحی منازل و محل کار بازار گسترده ای در این زمینه ایجاد شده است اما نقش درب و پنجره ها نیز بسیار موثر است . وجود زیبایی در ساخت و رنگ بندی و ماندگاری بالای نسل جدید پنجره دوجداره  سبب گشته است که بیش از ۹۰ درصد بازار درب و پنجره به این نوع محصولات اختصاص داشته باشد و تقاضا برای نسل جدید پنجره دوجداره کرج روز به روز بیشتر شود . از لحاظ ظاهری، نسل جدید پنجره دوجداره کرج با طرح ها و رنگ های متنوع، در نمای ساختـمان های مدرن زیبایی فوق العـاده ای ایجاد می نمایند. با وجود گله مندی صاحبان خانه های سنتی از این موضوع که این پنجره ها درمنازل آن ها چشم انداز خوبی ندارد. نسل جدید پنجره دوجداره کرج بازده انرژی منازل را به طور محسوسی بهبود می بخشند و در افزایش امنیت منازل نقش به سزایی ایفا می کنند. علاوه بر این، به دلیل استفاده از گالوانیزه در ساختار پروفیل های یو پی یو سی، از استحکام بالایی برخوردار هستند و به علت به کار گیری نوارهای آب بندی لاستیکی، از ورود هرگونه آلودگی محیطی به داخل ساختمان جلوگیری به عمل می آورند. فروش نسل جدید پنجره دوجداره بسیار با دوام و با طول عمر حداقل ۳۵ سال که به مراتب بیشتر از طول عمر پنجره های قدیمی و آهنی می باشد. نسل جدید پنجره دوجداره کرج در برابر عوامل جوی و بسیاری از اسیدها مقاوم بوده و نیازی به حفاظت و نگهداری خاصی ندارند و با مواد پاک کننده مناسب به آسانی تمیز می شوند .

کشویی

امروزه امنیت منازل و حفاظت در مقابل ورود عوامل مزاحم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. نسل جدید پنجره دوجداره در کرج با داشتن قفل هایی که در چندین نقطـه تعبیه شده اند، بسیار ایمـن تر از پنجـره های قدیمی می باشند. با نصب درب و نسل جدید پنجره دوجداره یو پی یو سی کرج با شیشه دو و چند جداره اتلاف گرمایی به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت که در کاستن دی اکسید کربن و گازهای گلخانه ای جهت حفظ زمین برای نسل های آینده بسیار مؤثر خواهد بود. در کشور ما در سال های گذشته درب و پنجره های دوجداره در انواع مختلف تولید و در بازار عرضه شده اند برای مثال پنجره های همچون یو پی وی سی و الومینیوم و نماهای فریم لس و کرتن وال و همچنین در دهه ۹۰ پنجره های جدیدی از ترکیب چوب و الومینیوم و همچنین یوپی وی سی و الومینیوم معرفی شدند که بازار اینده را خواهند ساخت،همچینین با ورود نسل جدید پنجره دوجداره یو پی یو سی هوشمند تا چند سال اینده همه چیز برای استفاده بهینه از پنجره های دوجداره یوپی وی سی و الومینیوم محیا خواهد شد.

بهترین شیشه لمینت در زمان فروش نسل جدید پنجره دوجداره

فرآیند لمینیت کردن شیشه ها به منظور افزایش ضریب ایمنی آنها انجام می پذیرد. شیشه معمولی در اثر شکست به قطعات درشت و برنده خرد شده که می توانند منجر به خسارات جانی و مالی عظیم گردد. شیشه های سکوریت در مقایسه با شیشه های معمولی وضعیت بهتری دارند.

کشویی

این شیشه ها در اثر شکست به قطعات ریز و غیر برنده خرد می شوند که هیچ گونه خطر جانی ندارند اما به هر حال شیشه فرو میریزد. فلسفه پیدایش شیشه های لمینیت مرتفع نمودن این مشکل شیشه بود. در فرآیند لمینیت میان دو یا چند لایه شیشه ، میان لایه های پلیمری قرار گرفته و کل مجموعه تحت فشار و حرارت به صورت دائمی یکپارچه می گردند. مهمترین مشخصه شیشه های لمینیت الگوی شکست آنهاست . شیشه ها در اثرضربه می شکنند اما تکه های شکسته به میان لایه چسبیده و شیشه یکپارچگی خود را حفظ می نماید. در ابتدا لمینیت کردن به وسیله رزین انجام می گرفت. اما به علت بروز مشکلاتی مانند جدا شدن لایه های شیشه از یکدیگر و زرد شدن شیشه ها به مرور زمان ، این شیوه لمینیت در اروپا و امریکا منسوخ گردید. لمینیت کردن به وسیله طلق PVB مشکلات مرتبط به لمینیت رزینی را مرتفع نمود. اما به منظور بهبود بخشیدن به ویژگیهای شیشه های لمینیت کرج تحقیقات بر روی میان لایه ها صورت گرفت و منجر به پیدایش طلق های ۳D Elastic گردید . این نوع طلق ها نسبت به PVB از قدرت چسبندگی بالاتری برخوردارند و مقاومت بیشتری در برابر گرما، سرما و رطوبت از خود نشان می دهند.

مهمترین ویژگی شیشه های لمینیت با طلق های ۳D Elastic  نسل جدید پنجره دوجداره در کرج عبارتند از :

–قابلیت کشسانی بالا 

–شفافیت عالی

–محافظت در برابر UV

–مقاومت بالا در برابر باد

–ضد آب

–عایق صوت

پروفیل های یو پی وی سی که یکی از اجزای تشکیل دهنده پنجره های دوجداره می باشند از پی وی سی و افزونه های دیگر که مناسب است برای ساخت درب و پنجره های دوجدارهتشکیل شده اند. این فورمولیشن خاص کیلد اصلی ساخت پنجره یو پی وی سی است. این فورمولیشن با توجه به شرایط آب و هوایی تغییر میکند. به همین دلیل است که مخلوط  ۳٫۵ نیاز است برای فرمول ضد اشعه UV و قطر دیواره ها ۸ قسمت تیتانیوم دی اکسید باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.