فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش بهترین مارک پنجره دوجداره

فروش بهترین مارک پنجره دوجداره در نمایندگی های معتبر و با بالاترین کیفیت انجام می گیرد. تولیدکنندگان برای تولید و فروش بهترین مارک پنجره دوجداره باید از برند های مرغوب پروفیل و یراق در بازار داخلی تهیه و مورد استفاده قرار دهند البته بازار آلمان و ترک نیز برندهای با کیفیت وبا استاندارد جهانی تولید و ارائه میدهند که می توان از آنها استفاده کرد.

پنجره دوجداره ترمال بریک چیست

 

 

وجود زیبایی در ساخت و رنگ بندی و ماندگاری بالای پنجره های دوجداره سبب گشته است که بیش از ۹۰ درصد بازار درب و پنجره به این نوع محصولات اختصاص داشته باشد و تقاضا برای پنجره های یو پی وی سی روز به روز بیشتر شود . پنجره دوجداره ایده آل پنجره ای است که علاوه بر این که قیمت مناسبی دارد، موارد زیر نیز در آن صدق نماید. بسیاری از پنجره های یو پی وی سی دوجداره وجود دارند که بسیار ارزان بوده ولی هیچ یک از شرایط یک پنجره ایده آل را ندارند.

فروش بهترین مارک پنجره دوجداره در کرج : رنگ اصلی یو پی وی سی سفید بوده و هرچه رنگ آن سفیدتر و براق تر باشد بهتر است. یکی از مزایای درب و پنجره های یو پی وی سی رنگ سفید آن است که در برابر اشعه ماوراء بنفش ( UV ) که برای انسان مضر می باشد مقاوم است. رنگ پروفیل یو پی وی سی مرغوب به مرور زمان نباید تغییر کرده و زرد رنگ شود. یکی از موارد ضمانت نامه ۱۵ ساله ما ضمانت تغییر نکردن رنگ پروفیل درب و پنجره های تولید ما در طی ۱۵ سال می باشد. در مورد ساختمان هایی که به لحاظ رنگ نمای ساختمان احتیاج به درب و پنجره های رنگی دارند ، این امکان وجود دارد که با ورقه های مخصوص رنگی ، پروفیل یو پی وی سی را لمینت کرده و آنرا به رنگ دلخواه تغییر داد.

به سبب طراحی خاص درب و پنجره دوجداره upvc که هر فریم به صورت یک تکه می باشد و همینطور استفاده از زوارهای مخصوص به هیچ وجه آب به داخل درب و پنجره های یو پی وی سی نفوذ نمی کند. ضمن آنکه محفظه هایی نیز در آن تعبیه می شود که در صورت نفوذ آب ( در هنگام شستشو ) ، آب از انتهای درب یا پنجره تخلیه شده و به داخل نفوذ نکند.


مدل پنجره دوجداره


فروش بهترین مارک پنجره دوجداره 

بر خلاف درب و پنجره های دیگر ، درب و پنجره های یو پی وی سی به لحاظ آنکه احتیاج به عملیات ساختمانی ندارند می توان در آخرین مرحله ساخت پیش از رنگ کردن دیوارها و یا نصب کاغذ دیواری نصب گردند. فقط در هنگام ساخت باید یک قاب فلزی در دیوارها تعبیه گردد تا درب و پنجره های یو پی وی سی بوسیله پیچهای مخصوص و فوم مخصوص به آن اتصال گردد.

فروش پنجره دوجداره و درب یو پی وی سی دوجداره که درشرکت پنجره ماندگاردر کرج و تهران تولید و عرضه می گردند تمام شرایط یک پنجره دوجداره ایده آل را دارا می باشند. شرکت پنجره ماندگار همواره کیفیت محصولات تولیدی خود را تضمین می نماید.

سه عامل مهم و اساسی که درب و پنجره دوجداره را از دیگر درب و پنجره ها متمایز میکنند:

پنجره دوجداره یو پی وی سی بعنوان عایق صوتی

با توجه به اینکه جنس پروفیلها از نوع یو پی وی سی هستند و همچنین شیشه های دو جداره عامل مهمی در جلو گیری از ورود سر و صدا به داخل محیط میباشد، استفاده از درب و پنجره دوجداره تا میزان ۶۰% و سه جداره تا میزان ۸۰% آلودگی های صوتی محیط اطراف کار و زندگی ما را کاهش میدهد.

درب و پنجره یو پی وی سی بعنوان عایق حرارتی

امروزه با بالا رفتن هزینه های سوخت و انرژی و ارائه مبحث ۱۹ ساختمان استفاده ازدرب و پنجره دوجداره امری مهم تلقی میشود که در این میان درب و پنجره یو پی وی سی با توجه به میزان عایق بندی بالای پروفیل یو پی وی سی و همچنین قالب بندی و آب بندی خوب و مناسب میتواند سهم بسزایی را در جلوگیری از اتلاف سوخت و انرژی داشته باشد.

جلوگیری از ورود گرد وغبار  با درب و پنجره دوجداره upvc

این محصولات با توجه به اینکه به خوبی درز بندی میشوند و هم چنین به صورت کاملا قالب و دقیق در فریم های خود کار گذاشته میشوند از ورود گرد و غبار و آلودگی های صنعتی به میزان بسیار بالایی جلوگیری میکنند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.