فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش شیشه استاندارد پنجره دوجداره

خوشبختانه اخیرا تولیدکنندگانی که به فروش شیشه استاندارد پنجره دوجداره می پردازند به  کیفیت بالای محصولات اهمیت زیادی می دهند. شیشه استاندارد پنجره دوجداره باعث دفع اشعه و امواج زیان بار نور خورشیدمی گردد. نکته مهم دیگر در زمان خرید و فروش شیشه استاندارد پنجره دوجداره توجه به مقاومت, ایمنی و ماندگاری آن می باشد. شیشه های ساختمانی که از نظر کنترل انرژی, کاهش هزینه و اطمینان مناسب است در مرکز فروش این شرکت به تمام مشتریان عزیز ارائه می گردد.

شیشه دوجداره صنعتی درجه یک با گاز ارگون

 

 

بسیاری از افراد تمایل دارند از نور طبیعی و تهویه مناسب در محیط کاری یا منزل خود بهره مند شوند پس شیشه استاندارد پنجره دوجداره اهمیت زیادی دارد. انواع شیشه همچون خم, دوجداره, (E-Low) سانرژی, هوشمند و کریتن وال ضمن کاهش هزینه انرژی, امکان دریافت نور طبیعی را فراهم می نماید. فروش شیشه استاندارد پنجره دوجداره باید دارای فرآیند تولیدی ایمن با تکنولوژی روز دنیا باشد که شامل مراحل زیر میباشد:

برش جام شیشه استاندارد پنجره دوجداره : این مرحله ممکن است دستی یا توسط دستگا ههای برش CNC باشد. قطعا برش CNC با خطای کمتری در ابعاد مواجه خواهد شد.

شستشو شیشه پنجره دو جداره در کرج : این مرحله توسط دستگاه مرتبط با این موضوع انجام میشود.با توجه به اینکه بعد از دوجداره شدن امکان لکه گیری در بین شیشه ها وجود ندارد، در صورت عدم شستشوی کامل، کیفیت و شفافیت شیشه تولید شده کاهش خواهد یافت. پیشنهاد میشود که برای کیفیت بهتر حتماً از دستگاههای عمود استفاده شود

اسپیسرهای آلومینیومی شیشه استاندارد پنجره دوجداره : اسپیسرهای آلومینیومی ۲ وظیفه اصلی بر عهده دارند. یکی ایجاد فضای مناسب بین دو شیشه (بنا به نیاز در عرضهای مختلف تولید میشوند) و دیگر تزریق سلیکاژن (نمگیر) در درون اسپیسرها برای رطوبت زدایی از فضای بین شیشه ها.

تزریق چسب بوتیل: در سیستم تولید صنعتی استاندارد اسپیسرها ابتدا توسط دستگاه بوتیل زنی، بوتیل دار شده و سپس بر روی شیشه نصب میگردند. این امر برای پرس اولیه شیشه ها بر روی یکدیگر انجام میپذیرد.فروش شیشه استاندارد پنجره دوجداره


شیشه دوجداره


پرس اولیه: پس از شستشوی شیشه اول و آماده شدن اسپیسر بوتیل دار شده، اسپیسر بر روی شیشه نصب میشوند، شیشه دوم به روی آنها انتقال یافته وتمام آنها به قسمت پرس انتقال می یابند. در پرس اولیه دو شیشه با اسپیسر به یکدیگر پرس میشوند.

تزریق گاز شیشه استاندارد پنجره دوجداره : بر خلاف تصور عمومی بر اینکه بین دو شیشه خلاء وجود دارد، بین دو شیشه معمولا گاز آرگون یا کریپتون تزریق می گردد. این گاز دو وظیفه اصلی دارد: یکی برای بهبود عایق بندی فضای بین دو شیشه و دیگری در شیشه های رفلکس و رنگی که احتمال واکنش لایه رفلکسی با هوای محیط وجود دارد. در این حالت این گاز مانع واکنش شده و کیفیت شیشه و رنگ آن را تا سال ها حفظ مینماید. تزریق گاز پس از پرس اولیه انجام می شود، به نحوی که هوا خارج و گاز از سوی دیگر تزریق می گردد.

عایق بندی : این مرحله درقیمت فروش شیشه استاندارد پنجره دوجداره اهمیت بالایی دارد زیرا پس از تزریق گاز، مادۀ پلی سولفاید در فضای بین دو شیشه و اسپیسر تزریق شده و عایق بندی نهایی را تأمین مینماید و شیشه پس از خشک شدن قابل نصب بر روی پنجره ها می باشد گاهی تولیدکنندگان در این مرحله برای کاهش قیمت تولید از مواد بی کیفیت استفاده می کنند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.