فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش یراق پنجره دوجداره یو پی وی سی

بحث ایمنی و ضدسرقت بودن در تمام انتخابات انسان نقش به سزایی دارد . با فروش یراق پنجره دوجداره یو پی یو سی با کیفیت مناسب می توان از این امر جلوگیری کرد چرا یراق آلات به گونه ای طراحی می شوند که ورود افراد از بیرون به داخل را غیرممکن سازد که این امر به وسیله طراحی و هندسه های خاص در مکانیزم یراق پنجره صورت می پذیرد.

انواع در و پنجره های دوجداره ضدسرقت 

 

تاثیرو نکات مهم درفروش یراق پنجره دوجداره یو پی یو سی : در زندگی صنعتی و شهری امروزه یکی از مهمترین مسائل جلوگیری از گرد و غبار و هوای آلوده به داخل واحدهای ساختمانی است که بسیار مورد توجه است. اگر یراق تولید شده و فروش یراق پنجره دوجداره یو پی یو سی براساس استاندارد های موجود نباشد عملیات فیتینگ میان لاستیک آبندی و پروفیل به درستی صورت نمی پذیرد .

تحمل و مهار وزن لنگه بازشو و شیشه و سایر ملزومات: از آنجایی که هر پنجره دوجداره یو پی وی سی با درخواست مهندسان، معماران و مشتریان در ابعاد واندازه های گوناگون ساخته میشود، قطعاً اندازه بازشو ها در پنجره ها یکسان نیستند و به همین علت وزن هر لنگه بازشو با توجه به مصرف و نوع پروفیل و شیشه دوجداره آن متفاوت است و به همین علت می بایست یراق مناسبی برای هر پنجره انتخاب شود که بتواند وزن وارده را تحمل کند و در مدت زمان باعث افت لنگه پنجره دوجداره نشود. این مسئله می تواند سبب خارج شدن لنگه از رگلاژ گردد که باعث بوجود آمدن مشکلات فراوان در باز و بسته کردن پنجره دوجداره upvc می گردد.

مقاومت یراق در برابر هرگونه آب و هوا و خوردگی: با توجه به متنوع بودن آب و هوای منطقه کشور ما و همچنین وجود سرما و گرما، رطوبت و بارندگی می بایست یراق انتخابی در برابر مسائل یاد شده مقاوم باشد تا باعث خوردگی یراق و یا درگیری بین قطعات یراق در پنجره  دوجداره یو پی وی سی در مدت زمان نگردد.

روان بودن و کاربری آسان: قاعدتاً می بایست یراق پنجره به گونه ای عمل کند که باز و بسته شدن پنجره به نرمی و آسانی با کمترین فشار فیزیکی ممکن به دستگیره صورت پذیرد تا انسان بتواند به راحتی از نوع باشوهای پنجره upvc استفاده نماید.

ایمنی و ضدسرقت بودن پنجره دوجداره یو پی وی سی

یراق های کاربردی در شرکت و فروش یراق پنجره دوجداره یو پی وی سی :

روتو آلمان(ROTO)

جیو(GU)

آکادو ترکیه(ACCADO)

اندو(ENDOW)

وی اچ اس(VHS)

وین هاوس ترکیه(WINHOUSE)


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.