فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش دستگیره پنجره دوجداره

دستگیره جزو اجزای مهم درب و پنجره دوجداره به شمار می آید. فروش دستگیره پنجره دوجداره در نمایندگی های درب و پنجره دوجداره صورت می گیرد به دلیل باز و بسته شدن همیشگی در و پنجره‌های UPVC دستگیره و یراق‌آلات نقش مهم و اساسی در کیفیت درب و پنجره ها ی دوجداره دارند و در واقع می توان گفت که انتخاب یک دستگیره مطابق با استاندارد جهانی و البته نصب صحیح آن می تواند تضمینی بر ارتقای کیفیت درب و پنجره دوجداره UPVC باشد.

دستگیره یراق آلات کرج

 

 عمدتا پنجره دوجداره از بخش های پروفیل و گالوانیزه، یراق آلات و اسپانیولت ، لولا و دستگیره پنجره دوجداره ، شیشه و زهوار تشکیل شده است که هر کدام از موارد ذکر شده وظیفه ای را به دوش می کشند و وجود هر یک لازمه عملکرد صحیح پنجره دوجداره می باشد. در این مطلب با دستگیره پنجره دوجداره و اجزای تشکیل دهنده آن آشنا می شوید.

اسپانیولت:: مهمترین قطعه از یراق آلات دستگیره پنجره دوجداره همان اسپانیولت است و عدم استفاده از آلیاژ مناسب و استاندارد در ساخت آن موجب از کار افتادن چرخ دنده ها و افزایش فشار بر روی دستگیره پنجره دوجداره ها و همینطور باعث عدم حرکت فنر اسپانیولت و در نتیجه باعث از کار افتادن یراق پنجره دوجداره میگردد. در بازار دو نوع اسپانیولت موجود است که یکی آلمانی و دیگری ترک است که نوع آلمانی آن به دلیل دو زبانه بودن و شکل قارچی غلطک ها از امنیت بیشتری نسبت به نوع ترک آن برخوردار می باشد.

زبانه:: طراحی زبانه در هر دو مدل کوتاه و بلند باید طوری باشد که در موقع باز و بسته شدن پنجره دوجداره زبانه در جای خود قرار گیرد و از فشار به روی لولاها و یراق و دستگیره پنجره دوجداره جلوگیری کند. 

سیلندر:: بهترین نوع سیلندر از جنس برنج همراه با روکش آلومینیوم تهیه می گردد. نوع سیلندر مصرفی بستگی به سایز و آکس و نوع پروفیل پنجره دارد. باید توجه کرد که برای امنیت بیشتر در هنگام خارج کردن کلید از سیلندر قسمت اهرم مرکزی سیلندر باید از مرکز خارج گردد که در هنگام سرقت و در موقعی که دستگیره پنجره دوجداره قفل است سیلندر خارج نشود.

لولای ۱۰۰ میلیمتری :: که باید تحمل وزن پنجره دوجداره یو پی وی سی را داشته باشد و حداقل باید ۱۱۰ گرم وزن داشته باشد که دچار شکست نشود.


یراق الات المانی


در انتخاب و فروش دستگیره پنجره دوجداره خوب باید به نکات زیر توجه نمود:

۱- نکته مهمی که باید به آن توجه کرد بلند بودن اهرم دستگیره پنجره دوجداره پنجره دوجداره یو پی وی سی است که باعث وارد آمدن فشار کمتر به دستگیره پنجره دوجداره و اسپانیولت شده و باز و بسته کردن پنجره را آسان می کند. استفاده از دستگیره پنجره دوجداره با اهرم توپر موجب کارکرد بهتر آن می گردد.

۲- صفحه اصلی دستگیره پنجره دوجداره که اگر دارای ضخامت غیر استاندارد و از جنس نا مرغوب باشد باعث شکست دستگیره پنجره دوجداره و یراق می گردد.

۳- نقطه اتصال اهرم دستگیره پنجره دوجداره به صفحه اصلی که توسط ماشین آلات انجام میگردد که باعث حرکت بهتر دستگیره پنجره دوجداره می شود.

۴- شفت چهار پهلوی دستگیره پنجره دوجداره که اگر از آلیاژ مرغوب ساخته نشده باشد در هنگام فشار زیاد باعث هرز شدن دستگیره پنجره دوجداره میگردد.

۵- فنر پنجره که باید از جنس مرغوب باشد تا در ۹۰ درجه عملکرد اهرم تغییر نکند.

۶- زهوارهای جای پیچ دستگیره پنجره دوجداره دوجداره که باید از مقاومت کافی بر خوردار باشد که دچار شکستگی نشود و برای پنهان ماندن جای پیچ پس از نصب باید روکش پلاستیکی مخصوصی روی آن قرار داد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.