فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش پنجره دوجداره

فروش پنجره دوجداره,, شرکت پنجره ماندگار, پنجره ترمال بریک کرج, پنجره upvc در کرج, توری پنجره کرج , پنجره ویستا بست کرج, حفاظ پنجره توری پنجره درب و پنجره دوجداره کرج, قیمت پنجره دوجداره نصب توری پنجره های upvc

فروش و نصب پنجره دوجداره

بهترین زمان ممکن برای فروش ونصب پنجره های دوجداره در ساختمان های نوساز و جدید زمانی است که عمده عملیات ساختمانی به پایان رسیده و ساختمان در حال رنگ آمیزی و نقاشی است. اولین قدم برای فروش و نصب پنجره دوجداره داشتن ابعاد پروژه است به گونه ای که کارفرما می تواند به راحتی با اعلام ابعاد حدودی که خود اندازه گیری کرده است از قیمت حدودی پنجره دوجداره مورد  نظرباخبر شود.


نصب پنجره

 

علاوه بر قیمت پنجره دوجداره ، اجرت نصاب درب و پنجره نیز در پروژه محاسبه شده و به قیمت نهایی اضافه میشود زیرا در طرح تعویض پنجره های معمولی با دوجداره علاوه موارد مربوط به نصب، برش و خارج کردن اجزایپنجره قدیمی نیز مطرح است که در بخش تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب به طور کامل توضیح دادیم.

مراحل اندازه گیری و نصب  پنجره دوجداره یو پی وی سی

درب و پنجره دوجداره upvc  را می توان روی قاب های اصلی و چهارچوب های آجری و سیمانی، چوبی، فلزی، sub frame و سایر سازه ها نصب کرد، پس از آماده بودن درگاه پنجره در ساختمان های نوساز و یا حذف پنجره های قدیمی چوبی، فلزی و …. بوسیله متر های دیجیتال، نواری و یا سایر ابزار دقیق محل نصب را به دقت اندازه گیری کرده و سپس ابعاد محل را به واحد طراحی ارائه داده و طرح های مناسب را برای بازشوها و لنگه های ثابت درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی طراحی میشود تا در کارخانه طرح مورد نظر به اجرا برسد.

فرآیند نصب پنجره یو پی وی سی تاثیر مستقیمی روی دوام و کیفیت عملکرد آن خواهد داشت.


 شیشه-دوجداره-جورجین-بار-4


در عملیات نصب می بایست قابلیت های زیر مورد توجه قرار گیرد :

۱- نصب باید بگونه ای صورت گیرد تا درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی بتواند به راحتی و بدون آسیب دیدن بارهای زنده و مرده را تحمل و خنثی سازد.

۲- ممانعت از تبادل حرارت و صداهای محیطی

۳- حرکت ها و باز و بسته شدن راحت و بدون صدا ناشی از سایش

۴- نظافت درگاه قبل از نصب در و پنجره یو پی وی سی

۵- تراز پنجره های دو جداره مورد نصب و جایگذاری دقیق در محل نصب

۶-سوراخکاری و اصلاح محل های مناسب پروفیل یو پی وی سی

۷- استقرار و تثبیت پنجره دو جداره یو پی وی سی و فیکس کامل بوسیله پیچ ها و اتصالات مخصوص در محل درگاه

۸- انداختن زهوار پس از نصب شیشه های دو جداره در چهار چوب های فریم پنجره یو پی وی سی

۹- تزریق سیلیکون و فوم مخصوص جهت درزبندی های نهایی پس از نصب کامل

۱۰- تراز و رگلاژ تمامی قاب ها و لنگه های نصب شده

نگهداری پنجره های دوجداره یو پی وی سی

برچسب های روی پروفیل را بلافاصله پس از نصب جدا نمایید, در غیر این صورت در اثر تابش آفتاب خشک شده و جدا نمی شود یا اثر چسب روی پروفیل باقی می ماند.

سطح پروفیل را با یک محلول پاک کننده ناساینده تمیز نمایید تا پنجره های شما همیشه تمیز و درخشان وبدون خط وخش باقی بماند.

قطعات فلزی داخلی و بیرونی باید مرتب, تمیز وعاری از گرد وغبار شوند. لولاها, لاکینگ پلیت ها و قطعات متحرک باید بصورت حرفه ای از نظر سفتی پیچ ها و عملکرد صحیح بازدید شوند.

شیارهای تخلیه آب بازدید شوند تا در اثر تجمع گرد و غبار مسدود نشده باشند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.